Regen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:09 schreef Isorden het volgende:
T gaat hier buiten ook alweer aardig los
Goede keuzequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:09 schreef SonicVolcano het volgende:
All For Leyna vind ik de mooiste Joel
Wel een van gehoord.quote:
Vandaag moet je duidelijker zijn of het weer of vuurwerk isquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:09 schreef Isorden het volgende:
T gaat hier buiten ook alweer aardig los
gelukkig kunnen we daar ons niet echt een voorstelling van makenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef Zwansen het volgende:
Een van de mooiste teksten ooit straks: they ruled the night but the night seemed to last as long as six weeks
Zo treffend. Wat een horror moet dat geweest zijn.
Right rightquote:
Troyquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
Dit is echt een van de weinige platen in heel de lijst waar je de emotie echt voelt
Traditie he. Vroegah mocht je om 10 uur beginnen.quote:
Misschien zijn de bovenburen bezig?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag moet je duidelijker zijn of het weer of vuurwerk is
Daddy van Korn. Maar die staat niet in de lijstquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Troy
Ne me quitte pas
Laat Me
Exit Music
Don’t Give Up
Onderuit
Wie vult aan?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag moet je duidelijker zijn of het weer of vuurwerk is
Deze snap ik nog steeds niet, Was vorig jaar niet aanwezig op dat moment denkik.quote:
Zeg me dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Troy
Ne me quitte pas
Laat Me
Exit Music
Don’t Give Up
Onderuit
Wie vult aan?
It didn't matter in the thick of the fightquote:
"...on Parris Island."quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef Zwansen het volgende:
Een van de mooiste teksten ooit straks: they ruled the night but the night seemed to last as long as six weeks
Zo treffend. Wat een horror moet dat geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |