Regen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:09 schreef Isorden het volgende:
T gaat hier buiten ook alweer aardig los
Goede keuzequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:09 schreef SonicVolcano het volgende:
All For Leyna vind ik de mooiste Joel
Wel een van gehoord.quote:
Vandaag moet je duidelijker zijn of het weer of vuurwerk isquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:09 schreef Isorden het volgende:
T gaat hier buiten ook alweer aardig los
gelukkig kunnen we daar ons niet echt een voorstelling van makenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef Zwansen het volgende:
Een van de mooiste teksten ooit straks: they ruled the night but the night seemed to last as long as six weeks
Zo treffend. Wat een horror moet dat geweest zijn.
Right rightquote:
Troyquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
Dit is echt een van de weinige platen in heel de lijst waar je de emotie echt voelt
Traditie he. Vroegah mocht je om 10 uur beginnen.quote:
Misschien zijn de bovenburen bezig?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag moet je duidelijker zijn of het weer of vuurwerk is
Daddy van Korn. Maar die staat niet in de lijstquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Troy
Ne me quitte pas
Laat Me
Exit Music
Don’t Give Up
Onderuit
Wie vult aan?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag moet je duidelijker zijn of het weer of vuurwerk is
Deze snap ik nog steeds niet, Was vorig jaar niet aanwezig op dat moment denkik.quote:
Zeg me dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Troy
Ne me quitte pas
Laat Me
Exit Music
Don’t Give Up
Onderuit
Wie vult aan?
It didn't matter in the thick of the fightquote:
"...on Parris Island."quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef Zwansen het volgende:
Een van de mooiste teksten ooit straks: they ruled the night but the night seemed to last as long as six weeks
Zo treffend. Wat een horror moet dat geweest zijn.
Fool's Overturequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Troy
Ne me quitte pas
Laat Me
Exit Music
Don’t Give Up
Onderuit
Wie vult aan?
Veen is een dorp in Brabant waar het elke oud en nieuw volledig uit de klauw escaleertquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze snap ik nog steeds niet, Was vorig jaar niet aanwezig op dat moment denkik.
Aha .Mij totaal ontgaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Veen is een dorp in Brabant waar het elke oud en nieuw volledig uit de klauw escaleert
Ja dit nummer blijft helaas vandaag de dag nog steeds zeer relevantquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
It didn't matter in the thick of the fight
Idioot hoeveel jonge mensen de dood zijn ingejaagd omdat een stel politici het nodig vonden een zinloze oorlog te starten.
Nog idioter dat het nog steeds gebeurd.
Imaginequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Troy
Ne me quitte pas
Laat Me
Exit Music
Don’t Give Up
Onderuit
Wie vult aan?
Ja "we" hebben er niets van geleerd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Idioot hoeveel jonge mensen de dood zijn ingejaagd omdat een stel politici het nodig vonden een zinloze oorlog te starten.
War Pigsquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
SOAD - B.Y.O.B.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
ja voor t eerst dit jaar dat ik een anekdote wel wat vind toevoegen <3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |