Heeft altijd de grootste bek dat iedereen loopt te ouwehoeren en te lanterfanten en wat doe hij de hele dag?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en Jeff met zijn grote smoel altijd. dat ze het samen doen. Had voor die dames de hele bende opgeruimd daar in de keuken.![]()
en Janet liep net te mopperen op Rupert dat ie de keuken in de avond niet zo netjes opruimt en wie loopt er net binnen..![]()
Maar had geen microfoon om en zei dus verder niets
Hij doet mooi zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft altijd de grootste bek dat iedereen loopt te ouwehoeren en te lanterfanten en wat doe hij de hele dag?
Nu had ie zich mooi ff nuttig kunnen maken voor die dames.
Slaap lekker Silves.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:55 schreef Silves het volgende:
Over en uit..morgen weer 1 dezelfde dag..hoop in het nieuwe jaar meer actie en eliminaties..slaap ze
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:55 schreef Silves het volgende:
Over en uit..morgen weer 1 dezelfde dag..hoop in het nieuwe jaar meer actie en eliminaties..slaap ze
Zoë staat bewust zo laat mogelijk op om o.a. minder verveling te voelen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:55 schreef Kakadylo het volgende:
Als je daar zit kun je beter zo laat mogelijk naar bed gaan al helemaal in de beginfase was dat de beste tactiek
Ontbijt zou me niet eens zo boeien en in de middag kun je ook bijslapen want je verveelt je anders toch de kolerequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zoë staat bewust zo laat mogelijk op om o.a. minder verveling te voelen.
Die verveling lijkt me het zwaarste en daardoor misschien dat sommigen zich laten triggeren door opdrachtjes van "achter".quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ontbijt zou me niet eens boeien en in de middag kun je ook bijslapen want je verveelt je anders toch de kolere
Nee hoor, na BB, 3 maanden verder, nog 5 maanden deze rls en de meest spannendste fase denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:01 schreef chufi het volgende:
2 sleepstreams hoe haal je je progtamma aan de kloten![]()
we zijn er klaar mee
wow u is positiefquote:Op zaterdag 31 december 2022 02:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee hoor, na BB, 3 maanden verder, nog 5 maanden deze rls en de meest spannendste fase denk ik.
Goeiemorgen ik denk dat de bom barst vanavond mede door de drank.En zal veelquote:Op zaterdag 31 december 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, de laatste dag van het jaar, hoe zullen de bewoners deze gaan doorbrengen?
In harmonie of barst vandaag de bom.
Voor nu zie ik alleen slapende bewoners op de streams
Ja de heimwee zal de kop op steken denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 07:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Goeiemorgen ik denk dat de bom barst vanavond mede door de drank.En zal veel
gehuild worden.
Heeft Eric eigenlijk ooit koffiegezet?quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de heimwee zal de kop op steken denk ik
Erik is wakker, en kleed zich aan, zo te zien heeft hij zich gedoucht
Volgens mij niet, hij maakt altijd een kopje theequote:Op zaterdag 31 december 2022 07:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft Eric eigenlijk ooit koffiegezet?
Bijna 1 op 1.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:02 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Had even goed een gif van gisteren kunnen zijn.. of eergisteren
Moet je op je woord gelovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna 1 op 1.![]()
Maar deze is echt van vandaag.
Maar drinkt wel koffiequote:Op zaterdag 31 december 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hij maakt altijd een kopje thee
Erik zit daar inderdaad bijna iedere morgen, straks Esther en JWquote:Op zaterdag 31 december 2022 08:02 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Had even goed een gif van gisteren kunnen zijn.. of eergisteren
Voor max. 500 euro.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:22 schreef pingu66 het volgende:
Hebben ze nog vuurwerk gekocht uit het evenementen boek?
Ze mochten geen vuurpijlen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zullen ze niet veel aan hebben met al die regen en wind.
Ze mogen nergens meer vuurpijlen ... verboden in Nederland .. ook knalvuurwerk is verbodenquote:
Verhip je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze mogen nergens meer vuurpijlen ... verboden in Nederland .. ook knalvuurwerk is verboden
Er zijn er van deze maand al twee weggegaan denk niet dat er nog een gatquote:Op zaterdag 31 december 2022 08:59 schreef Cargamelk het volgende:
Ik verw8 een eliminatie proef vandaag
Maar hoe mooi zou dat zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er van deze maand al twee weggegaan denk niet dat er nog een gat
Heul mooi laten ze maar een keer kiezen voor een stelletje wat de loods moet verlaten.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heul mooi laten ze maar een keer kiezen voor een stelletje wat de loods moet verlaten.
Erik zit nog steeds op zijn troon, haalt wat uit zijn neus en stopt gelijk die vinger in zijn mond
Dit heb ik helemaal niet mee gekregen, maar zou me niets verbazen, Mexx heeft wel wat anger issues.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:27 schreef danaqui het volgende:
Mogge![]()
Terug gelezen en er was iets tussen Mexx en Mattin gisteraaf,ruzie, ze hebben gepraat in het kantoor en daarna kwam Mattin met een scheur in zijn shirt naar beneden dus even in de gaten houden.
Half 12,12 uur ongeveer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal niet mee gekregen, maar zou me niets verbazen, Mexx heeft wel wat anger issues.
Hoe laat was dit?
Toen lag ik net in bedquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Half 12,12 uur ongeveer.
Vorige topic pag 3
YWquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen lag ik net in bed![]()
Ik ga even loeren, thanks!
Isaac gaat bemiddelen tussen Mexx en Marciano, die hebben ruzie met elkaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 08:27 schreef danaqui het volgende:
Mogge![]()
Terug gelezen en er was iets tussen Mexx en Mattin gisteraaf,ruzie, ze hebben gepraat in het kantoor en daarna kwam Mattin met een scheur in zijn shirt naar beneden dus even in de gaten houden.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:27 schreef danaqui het volgende:
Mogge![]()
Ik moest even goed kijken hoe het ze nou zatquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat ze wel heel lenig is
Heeft Martin ook al een paar keer geprobeerd maar Marciano blijft bij zijn standpunt en is daar koud in zei hij gisteren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Isaac gaat bemiddelen tussen Mexx en Marciano, die hebben ruzie met elkaar
Het mag wat kostenquote:
er zijn heel veel mensen die twee soorten zoet beleg op hun brood doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:41 schreef D. het volgende:
Erik doet hagelslag en vlokken op 1 boterham
Klopt, maar deze combi kende ik nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn heel veel mensen die twee soorten zoet beleg op hun brood doen
misschien is Erik wel helemaal niet zo zuinig als dat wij hem hier in de COS gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar deze combi kende ik nog niet
En de 'gulheid' van zuinige Erik verbaast me ook een beetje
Ik heb soms met hem te doen. Net als van de week het gesprek met dat hij niet snapte waarom hij geen vrouw kon krijgen. Echt heel sneuquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien is Erik wel helemaal niet zo zuinig als dat wij hem hier in de COS gemaakt hebben![]()
Ook verhalen over het gedrag van Erik gaan echt een heel eigen leven leiden hier in de COS. Er is verder niet zoveel op de goede man aan te merken, dus de dingen die er zijn worden stevig uitvergroot.
Ja, ze namen hem in de maling, maar of dat echt sneu is weet ik niet. Hij is zulke gesprekken niet gewend denk ik, zal er misschien toch wel wat door opsteken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb soms met hem te doen. Net als van de week het gesprek met dat hij niet snapte waarom hij geen vrouw kon krijgen. Echt heel sneu
Je zou denken dat hij nu de wijste zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Isaac en Marciano over het gedoe tussen hem en Mexx
Wat moet mijn zoontje denken zegt Marciano
IK heb geduld maar klaar is klaar
Dat ons contact is verbroken is haar verlies, niet de mijne zegt
Nee hij zelf snapte niet waarom hij geen vrouw kon krijgen, hij vertelde een goed sociaal leven te hebben, had van veel mensen telefoonnummers maar er kwam nooit een vrouw op hem af. Hij zei nog ik ben toch niet zo lelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, ze namen hem in de maling, maar of dat echt sneu is weet ik niet. Hij is zulke gesprekken niet gewend denk ik, zal er misschien toch wel wat door opsteken.
Misschien is hij wel de wijste door nu gewoon te zeggen dat het klaar is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij nu de wijste zou kunnen zijn.
Ik heb eigenlijjk geen idee wat er tussen die twee is voorgevallenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij nu de wijste zou kunnen zijn.
Kenzyquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:06 schreef Dotteke het volgende:
Dat met je vingertje te wijzen de hele tijd, zegt Isaac, geen idee over wie het nu weer gaat
Zeggen dat het klaar is means uitsluiten.Je kan het toch uitpraten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de wijste door nu gewoon te zeggen dat het klaar is.
Als hij nu weer toegeeft, is het morgen weer hetzelfde verhaal, en dan weer en dan weer.
Hij zal inmiddels doorhebben dat dat totaal geen zin heeftquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeggen dat het klaar is means uitsluiten.Je kan het toch uitpraten?
Vind ik niet. Heel kinderachtig juist om iemand compleet te negeren. Je hoeft niet je geheimen te delen maar gewoon normaal tegen iemand doen is wel het minste wat je kan doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de wijste door nu gewoon te zeggen dat het klaar is.
Als hij nu weer toegeeft, is het morgen weer hetzelfde verhaal, en dan weer en dan weer.
En helemaal in deze setting.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:10 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik niet. Heel kinderachtig juist om iemand compleet te negeren. Je hoeft niet je geheimen te delen maar gewoon normaal tegen iemand doen is wel het minste wat je kan doen.
Beetje weinig olie.quote:
Schijnt al langere tijd te spelen, ik weet ook niet wat er is voor gevallen. Het zit in ieder geval wel diep bij Marciano.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:18 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb gemist wat er is voorgevallen tussen Mexx en Marciano, ik heb helemaal geen ruzie gezien?
Marciano vroeg aan Martin wat zijn doelen waren in de loods en Mexx vond dat het aanvallend klonk en sprak Marciano daar op aan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:18 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb gemist wat er is voorgevallen tussen Mexx en Marciano, ik heb helemaal geen ruzie gezien?
Ja ik zie wel steeds opmerkingen en verwijzingen van hem maar kan geen incident herinneren.. vaag..quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt al langere tijd te spelen, ik weet ook niet wat er is voor gevallen. Het zit in ieder geval wel diep bij Marciano.
Misschien dat hij niet wil dat zijn zoon ziet hoe Mexx tegen hem doet en tegen hem praat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik zie wel steeds opmerkingen en verwijzingen van hem maar kan geen incident herinneren.. vaag..
En wat heeft zijn zoon ermee te maken? Hij is niet de vader van Mexx.. hij date haar leeftijdsgenoot Kim..
Is dat alles?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Marciano vroeg aan Martin wat zijn doelen waren in de loods en Mexx vond dat het aanvallend klonk en sprak Marciano daar op aan.
Ik kreeg het niet helemaal mee wat zijn zoon betreft. Ik denk hij dat hij niet moet toegeven nuquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik zie wel steeds opmerkingen en verwijzingen van hem maar kan geen incident herinneren.. vaag..
En wat heeft zijn zoon ermee te maken? Hij is niet de vader van Mexx.. hij date haar leeftijdsgenoot Kim..
Ik vermoed dat er wel meer aan vooraf is gegaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is dat alles?
Hij doet alsof er iets heel groots is..
febojumboquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:22 schreef engine het volgende:
Toch vreemd dat Jumbo ineens levert zonder bezorg moment en alleen oliebol spullen.
?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint me steeds meer duidelijk te worden.
Hij vroeg het uit interesse, dus hij vond:quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is dat alles?
Hij doet alsof er iets heel groots is..
Nu je het zegt? Is dat alles wat ze besteld hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:22 schreef engine het volgende:
Toch vreemd dat Jumbo ineens levert zonder bezorg moment en alleen oliebol spullen.
In het begin een paar keer, maar toen kreeg ze een grote mond van Marciano want die wilde niet meer met haar pratenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:25 schreef Flow3r het volgende:
Is Mexx zelf al eens op Marciano afgestapt of laat ze het aan Martin en Isaac over ?
Dat zou idd kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vroeg het uit interesse, dus hij vond:
- dat ze hem onterecht aansprak
- dat ze zich er niet mee moest bemoeien, hij vroeg het immers aan Martin
- dat ze weinig respect voor hem (als oudere) had, ze is zo oud als zijn zoon en hoort niet zo tegen hem te praten
precies febojumboquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:27 schreef Loveable het volgende:
Die pakken mix lag gewoon achter, tot ze er over uit waren of ze het moesten bestellen.. en toen kon de febo het in een kratje doen en bij de poort zetten
Klinkt ook gewoon zo raar bij volwassen mannenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Wat zouden de (uni) vrienden en ex collegae vinden van het taaltje wat
Mattin nu uitkraauiktemt?
Ik weet zeker dat hij de woorden: Wa diii,is goeie,bro, barki, kaolo,kaka, wajoo nooit eerder gebruikte.
#teamMexx voor deze keer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
In het begin een paar keer, maar toen kreeg ze een grote mond van Marciano want die wilde niet meer met haar praten
ZIt jij daar achter de schermen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:27 schreef Loveable het volgende:
Die pakken mix lag gewoon achter, tot ze er over uit waren of ze het moesten bestellen.. en toen kon de febo het in een kratje doen en bij de poort zetten
wat begint je duidelijker te worden?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint me steeds meer duidelijk te worden.
Kim is ietsje ouder hequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen
Toch vind ik het die laatste raar als hij een relatie heeft met een leeftijdsgenoot
Nee. De rest komt tussen 4 en 8 ofzoiets. Daar hebben ze wel een bestel moment gereserveerd vooraf.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het zegt? Is dat alles wat ze besteld hebben
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Z
[..]
ZIt jij daar achter de schermen?
Dat oliebollen beslag zit er niet uit bij Kim een en al klonter. Kijken of ze het nog een glad beslag gaat krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk als ze alle water erbij doet het wel goed komt denk ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Heel kinderachtig als je met elkaar een jaar opgesloten zit en je besluit niet meer te praten met iemand..quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
In het begin een paar keer, maar toen kreeg ze een grote mond van Marciano want die wilde niet meer met haar praten
ietsje maar toch, paar jaar?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Kim is ietsje ouder he
En Kim moet ook respect voor hem hebben hoor
er zijn er wel meer die elkaar daar doorlopend negerenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heel kinderachtig als je met elkaar een jaar opgesloten zit en je besluit niet meer te praten met iemand..
ik begrijp daar niks van eerlijk gezegd... je kunt toch iig proberen interesse te tonen en het oké te hebben met elkaar. Niet zomaar iemand negeren zonder uitleg.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn er wel meer die elkaar daar doorlopend negerenIk geloof dat moira na twee maanden nog niets wist van veel van de andere bewoners, of zelfs hun namen niet eens wist.
Ze kunnen daar ook heel goed langs elkaar heen leven als dat zou moeten, maar er wordt nu een ding van gemaakt
Ik verstond: alfabet-weterquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:37 schreef engine het volgende:
Kim kan beter haar mond ff houden. Halve betweter. Beter gaat ze ff moven. Jeff weet niet wat het is met haar met die pilletjes van der.
quote:
In rum.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:44 schreef lojanda het volgende:
Moeten die rozijnen niet wellen? Die zijn zo keihard.
Ja dat is idd lekker..quote:
Zijn echt kleuters hoor.. Je mag Jeff niet tegenspreken natuurlijk maar Kim kan ook echt blijven zuigen. Dit gaat buiten de loods nooit werken.. die botsen hier al elke dag.quote:
Zinloos geweld...quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:50 schreef schizolientje het volgende:
Als die krentjes of rozijntjes moeten wellen ( hoeft niet altijd) de avond daarvoor beter
ik vind die ruzies echt heel naar om te zienquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:50 schreef Dotteke het volgende:
Ophouden zegt Kim tegen Jeff, ik vind het niet niet meer leuk.
Naar jezelf kijken zegt Jef
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff kan beter naar huis gaan, zit zichzelf in de weg...
Dat wou ik net zeggen. Dit gaat weer ontploffen vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff herpakt zich steeds maar voor heel even en daarna is het weer terug in dezelfde rollercoaster..
Heftig wel
Wel zonde.. vast 'goede tv' als ze het op beeld latenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Dit gaat weer ontploffen vandaag.
Dat duurt niet lang meerquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Dit gaat weer ontploffen vandaag.
Jaquote:
Maar kim is nooit in tranen..quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:02 schreef engine het volgende:
Stop ik vind het niet meer leuk.
Kim in tranen inmiddels
Dat wens ik jou ook Seattle en alle Cossers natuurlijk! Met veel stream plezier in 2023quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:59 schreef Seattle het volgende:
Cossers, fijne jaarwisseling!!!
Het was gezellig en hopelijk in 2023 nog steeds.
Ik blijf EJVJL zeker volgen, hoe zwaar het ook wordt haha.
En @:DGK_tegengas dank voor alle filmpjes
just smile and wavequote:Op zaterdag 31 december 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Kim is klaar met Jeff zijn gedrag en geeft meerdere malen aan dat hij moet stoppen. Maar Jeff gaat door. Kim begint te huilen. Ze wil het gewoon niet.
We moeten er gewoon een punt achter zetten en gewoon doorgaan waar we gebleven waren.
DOen of er niets aan de hand is vraagt Jasper
Ja, zegt Kim
Ik snap haar echt niet, en hoppa daar staat hij alweerquote:
Voor ons vermaak in een reallifeshow maar gewoonweg toxic die tweequote:Op zaterdag 31 december 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Kim is klaar met Jeff zijn gedrag en geeft meerdere malen aan dat hij moet stoppen. Maar Jeff gaat door. Kim begint te huilen. Ze wil het gewoon niet.
We moeten er gewoon een punt achter zetten en gewoon doorgaan waar we gebleven waren.
DOen of er niets aan de hand is vraagt Jasper
Ja, zegt Kim
quote:
De gezichtsuitdrukking van Kim is ook sneu. Verdrietig, machteloos.quote:
Ze doet het zichzelf aan, wat moet je met zo vent.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:13 schreef HappyCharly het volgende:
aww Kim weer huilen in de keuken, zo zielig
Zou ze bang zijn? De vorige keer toen het uit was zei hij dat hij haar helemaal kapot ging maken en ik zie hem er wel voor aan dit ook echt te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap haar echt niet, en hoppa daar staat hij alweer
Kim wil geen ruzie met oud en nieuw
Dwangbuis en afvoeren enige oplossing voor Jeffquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef R0T29 het volgende:
Die klootzak moet gewoon lekker naar huis en een verwijsbrief bij zijn huisarts halen voor een behandeling in een GGZ-kliniek
mensen blijven nou eenmaal in moeilijke situaties, tegen beter weten inquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het zichzelf aan, wat moet je met zo vent.
Dat zegt ze nu om naar hem toe te komen. Soort goedmakertje. Triest dat het nodig is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Het komt door de kuur, ik ben nooit zo emotioneel..
Ze slikt een hormonenkuur, net als de pil enzoquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zegt ze nu om naar hem toe te komen. Soort goedmakertje. Triest dat het nodig is.
Dan spoor je toch niet. Dat dat geaccepteerd wordt dit is gewoon bedreigen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zou ze bang zijn? De vorige keer toen het uit was zei hij dat hij haar helemaal kapot ging maken en ik zie hem er wel voor aan dit ook echt te doen.
KimD nam iets over wat Jeff aan het doen was ....quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik vraag me nog steeds af waar het net mee begon, hoe deeg te kneden of zo .....
Ja dat weet ik. Maar het is niet haar gedrag wat hier raar is. Vrij normale reactie. Dan ligt het misschien meer aan zijn gedrag ipv aan een kuur.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze slikt een hormonenkuur, net als de pil enzo
Daar kun je ook echt veeeeeel emotioneler van wordenm
Maar dan nog steeds gedraagt Jeff zich alks een lul
In de uitzending zegt Jappie trouwens klaar te zijn met Jeff maar speltechnisch zo normaal als kan met hem om blijft gaanquote:
Op stream zei hij gisteren ook klaar te zijn met Jeff. Probeert gesprekken met hem af te kappen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de uitzending zegt Jappie trouwens klaar te zijn met Jeff maar speltechnisch met hem om moet blijven gaan
Natuurlijk is dat niet gespeeld maar waarmee wel gespeeld wordt is FEBO die censuur toepast en dus heel veel niet laat zienquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er nu wel definitief van overtuigd, dat die ruzies tussen Kim en Jeffrey niet gespeeld zijn .....
dat bedoelde ik te zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar het is niet haar gedrag wat hier raar is. Vrij normale reactie. Dan ligt het misschien meer aan zijn gedrag ipv aan een kuur.
Van Mattinquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:57 schreef Sestra666 het volgende:
mexx heeft een superlieve brief van ? en babbel mocht t lezen
bok op met dat geheimzinnige gedoe.. dacht dat het niet mocht
Eentje met verstand was niet eens aan Jeff begonnen en andersom over KimD kun je exact hetzelfde zeggen namelijkquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mensen blijven nou eenmaal in moeilijke situaties, tegen beter weten in
ik snap dat
Mexx stond als een Schijndel tokkie te schreeuwen tegen tiano dat hij een schreeuwlelijk wasquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#teamMexx voor deze keer.![]()
Thanks @:D.
Nee, dat is echt te kort door de bocht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eentje met verstand was niet eens aan Jeff begonnen en andersom over KimD kun je exact hetzelfde zeggen namelijk
Dat en het was de zoveelste aanvaring die hij had met Mexx. Dit was de druppel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx stond als een Schijndel tokkie te schreeuwen tegen tiano dat hij een schreeuwlelijk was
Viel tiano woordelijk aan hoe hij dat durfde te vragen en public aan matin
Je kunt met Jeff lachen en KimD heeft een lieve kant maar een relatie (in een loods!) is bij sommigen vragen om gezeikquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt te kort door de bocht.
Ook geen zin in een discussie daarover, op een forum, zonder nuance
Ontopic:
Erik met een bijl in handen, dat voelt toch niet helemaal lekker
Team Tiano in dezequote:Op zaterdag 31 december 2022 11:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat en het was de zoveelste aanvaring die hij had met Mexx. Dit was de druppel.
Dat was een vrij bizar moment ja ... Mexx is gewoon een leipe tokkie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Team Tiano in deze
Hij is meer dan terecht boos
Mexx en matin twijfelden aan zijn oprechtheid want waarom zou Tiano dat vragen.. het moest wel zijn om Martin voor lul te zetten
Iets persoonlijks maar het aan iedereen laten lezen want ja het draait om haarzelf en het zal wel een liefdesode zijnquote:
Als Mexx zich erbuiten had gehouden was het volgens mij niet eens in Martin opgekomen er een punt van te maken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Team Tiano in deze
Hij is meer dan terecht boos
Mexx en matin twijfelden aan zijn oprechtheid want waarom zou Tiano dat vragen.. het moest wel zijn om Martin voor lul te zetten
quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Mexx zich erbuiten had gehouden was het volgens mij niet eens in Martin opgekomen er een punt van te maken.
#Team-Mexxit
Die gast heeft behoorlijk wat issues waar die aan kan gaan werken. Totaal ongeschikt om nu een relatie op te bouwen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff zegt:
het boeit me niet, ik ben emotieloos
Mexx kun je makkelijk lozen want je hoeft er enkel maar een kinderklimrek neer te zettenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Mexx zich erbuiten had gehouden was het volgens mij niet eens in Martin opgekomen er een punt van te maken.
#Team-Mexxit
Zal ook wel van Isaac zijn geld betaald worden danquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is ook echt een oneindige voorraad hout en balken in die loods.
En het belachelijkequote:Op zaterdag 31 december 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexxitquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
#Team-Mexxit
In dat geval is ie dus zelf nep hetgeen ie KimD dus verweetquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff zegt:
het boeit me niet, ik ben emotieloos
Ja wonderlijk hequote:Op zaterdag 31 december 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad, nooit iets over gehoord, nergens eerder zien liggen en ineens zijn ze iets aan het bouwen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien weer een bar?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit iets over gehoord, nergens eerder zien liggen en ineens zijn ze iets aan het bouwen.
(wat eigenlijk?)
Ik denk weer een bar. Ze hadden het erover hoe het 'iets' er eerder uit zag. En daar stond de bar tijdens de cocktailparty.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit iets over gehoord, nergens eerder zien liggen en ineens zijn ze iets aan het bouwen.
(wat eigenlijk?)
quote:
Ah klinkt logisch.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk weer een bar. Ze hadden het erover hoe het 'iets' er eerder uit zag. En daar stond de bar tijdens de cocktailparty.
Het meest frappante daaraan Ciano voerde juist heel rustig een gesprek want de enige die weer stond te blèren was Mexxquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx stond als een Schijndel tokkie te schreeuwen tegen tiano dat hij een schreeuwlelijk was
Viel tiano woordelijk aan hoe hij dat durfde te vragen en public aan matin
Volgens mij hebben ze iets bedacht om ze in elkaar te klikken en dan ondersteunen. Zoiets.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet er nu 20cm van die balk af?
Dat is logischer jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets bedacht om ze in elkaar te klikken en dan ondersteunen. Zoiets.
Juistquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het meest frappante daaraan was dat Ciano juist heel rustig een gesprek voerde want de enige die stond te blèren was Mexx
Ze zijn er weer ... kwam volgens mij van 2 verschillende kanten (maar goed... er zijn ook 2 kamers 5's)quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim en Jeff al een tijd buiten beeld, kamer 5 ?
Zo vroeg al? Bern ligt nog te slapen.quote:
Hij is wel wakker .. zit op de bank voor zich uit te staren ...quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Bern ligt nog te slapen.
Martin koos zelf voor een relatie met puber Mexx en hijzelf geniet van die mentorrol waarbij iemand dus idolaat van hem isquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Juist
En dat hij daarna heeft gezegd ik praat niet meer met jou is zijn goed recht
Martin maakt er zo’n probleem van door Mexx te verplichten het goed te maken met Tiano
Terwijl de dat beide eigenlijk niet willen
Ja welquote:
Ohquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is wel wakker .. zit op de bank voor zich uit te staren ...
eng is hetquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin koos zelf voor een relatie met puber Mexx en hijzelf geniet van die mentorrol waarbij iemand idolaat van hem is
En Sas naar bed brengen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wel
Oscarrrrrrs
Ennuhhh
Spelletjes orrrrrganiserrrrren
ZIJ!quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:43 schreef engine het volgende:
Marciano heeft voorgesteld om playlistje te maken "als je ziet wat hun ons steeds geven...is toch puin"
Ik vind matin nogwel wat erger dan datquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin koos zelf voor een relatie met puber Mexx en hijzelf geniet van die mentorrol waarbij iemand dus idolaat van hem is
quote:
Tiano heeft eigenlijk hetzelfdequote:Op zaterdag 31 december 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Martin is een engbek
Fascinerend dat hij zelf ook niet doorheeft dat hij zijn hele taalgebruik heeft aangepast omdat hij bij een groepje wil horen...
binnenkomen als kakker, weggaan als bro
Lekker al klaar hierquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
Zo mijn oliebollenbeslag staat te rijzen. Ff kijken of er nog iets spannends in de loods gebeurt
Nou je dat zegt, zie hem bijna nooit meer met een sweater nonchalant over zijn schouders geslagen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Martin is een engbek
Fascinerend dat hij zelf ook niet doorheeft dat hij zijn hele taalgebruik heeft aangepast omdat hij bij een groepje wil horen...
binnenkomen als kakker, weggaan als bro
martin is gewoon een zielige naaaper. Hij heeft gezien dat Jeff en Marciano zo met hun vriendin omgaan en denkt dat dit de norm is daar binnen de loods. Dus hij doet hetzelfde nu met Mexx...Maar het is, als zoveel bij Martin, gewoon nep en doen alsof.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind matin nogwel wat erger dan dat
Hij meent constant Mexx te moeten wijzen op zaken die zij in zijn ogen fout doet. Maar ze zit echt niet altijd fout. Maar Martin wil dat Mexx volgens zijn standaard leeft
Bleghhh
Geen idee. Durf niet te luisteren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
Zo mijn oliebollenbeslag staat te rijzen. Ff kijken of er nog iets spannends in de loods gebeurt
Heb ook het geluid uitquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Durf niet te luisteren.
[ afbeelding ]
Zij doet zaken bewust (aandachtsgeil) maar ook onbewust (dom wicht) maar veelal is het dus gewoon een combinatie daarvanquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was een vrij bizar moment ja ... Mexx is gewoon een leipe tokkie.
Oeps.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef mootie het volgende:
Er is al bier weg. isaac woest. Hij gaat het aankaarten, anders gaat er niks gedronken worden.
Ja die ook.. iets Limburgs en iets anders..quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft eigenlijk hetzelfde
Die heeft ook meerdere personages ( als je het zo wilt noemen ) je hoort het als hij een lange tijd praat
Dan komt er een ander accent door
Heel toevallig was er gisteren een cap hier dat meerdere mensen, ook Tiano een sweater over hun schouders hadden. Geen idee waaromquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou je dat zegt, zie hem bijna nooit meer met een sweater nonchalant over zijn schouders geslagen?
Maar het zal hier wel weer ontkent worden...quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag gisteravond Jeffrey de keuken inkomen vanaf buiten met een paar biertjes .....
Even pompen,je weet toch bro?quote:
ik hoor hem blazen, tegen iemand mopperen OVER datr bier weg is, maar nog niet daadwerkelijk de groep aanspreken.. het blijft altijd bij blaaskakerij bij die manquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef engine het volgende:
Biergate![]()
Er is bier verdwenen. Isaac gaat de groep toespreken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag gisteravond Jeffrey de keuken inkomen vanaf buiten met een paar biertjes .....
Nee tuurlijk niet, die wordt gewoon weggepest..ff een lesje leren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
Isaak is echt zo’n dictatort
Die helemaal para gaat als het niet precies gaat zoals hij wil
Dat mochten we gisteren zien
Heeft hij nog excuses aangeboden aan kenzi daarvoor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |