luisteren blijven, je mag mijn stemplaat niet missenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie volgend uur My Immortal staan.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie volgend uur My Immortal staan.
Niet echt nee. Toch maar gewoon naar bed danquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:21 schreef Evenstar het volgende:
We hadden een paar prachtige uurtjes vandaag, dit is er niet één van.
nou, mensen stemmen erop.quote:
Hoi puzziepie, lay all your love on me.quote:
Nee, alleen in het kader van T2000 en andere allertijdenlijsten. Vroeger zou ik muten, nu overleef ik het meestal welquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn er mensen die buiten de Top 2000 om vrijwillig naar U2 luisteren?
Nouja, mensen...quote:
ik heb in het verleden op lay all your lof on mie gestemdquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou verboden moeten worden
"demense"quote:
Is het zo ergquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoi puzziepie, lay all your love on me.
12 juli 2014? Ben in het geheel niet jaloersquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live gezien in Hyde Park, dagje met Lucy Rose, Tom Odell en Half Moon Run () en uiteraard Neil Young & Crazy Horse!
Ben je jarig?quote:
Sinds dat 'geintje' heb ik een grafhekel aan alles wat Bono (en in het verlengde U2) doet. Grootste naaistreek ooitquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zat toch voorgeprogrammeerd op een Iphone?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:22 schreef Cee het volgende:
Had Weird Al hier geen versie genaamd I Let an Intern Go Down On Me van gemaakt ten tijde van Monica Lewinsky-gate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |