abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:57:24 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207822994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:33 schreef Danny het volgende:
Overigens verwacht ik nog wel ophef op de antwoorden op vragen als 'kunnen mannen zwanger worden', 'wat is een vrouwenpenis' en 'wat is het verschil tussen geslacht en gender' en die antwoorden zullen nog wel verder getraind worden om iets 'neutraler' (zo noemt openAI het zelf blijkbaar) te antwoorden.

[ afbeelding ]
Het woord gender niet gebruiken en overal vervangen door geslacht lijkt een boel gezeik te kunnen voorkomen ^O^

[ afbeelding ]
Bam. Einde discussie.

[ afbeelding ]
Ziehier een helder antwoord, helaas gevolgd door een subjectieve mening.
Bij google komen de trans activist ideologische antwoorden wel als eerste naar boven.
Overigens moet je je realiseren dat de 'echte' transgenders, dus de mensen met genderdysforie die een geslachtsverandering hebben ondergaan om daar geen last meer van te hebben, grotendeels een schurfthekel hebben aan mensen die als man geboren zijn en die denken dat ze vrouw zijn vanaf het moment dat ze een pruik op zetten, een jurk aan doen en zij/haar voornaamwoorden gebruiken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:58:48 #202
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207823018
Chatgpt down?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:01:15 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207823059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:49 schreef Danny het volgende:
laatste vraag in dezelfde chat herhaald omdat hij werd afgebroken. volledige antwoord:
[ afbeelding ]

OpenAI zorgt voor de objectiviteit en onpartijdigheid. En dat doen ze zeer belabberd momenteel.
Dit is wel eng. Want ChatGPT is het soort AI dat je in de toekomst ook kunt gebruiken om mensen te 'hersenspoelen', dus 'door die persoon gewenste gepersonaliseerde content automatisch genereren, om zodoende die persoon iets te laten denken wat jij voor diegene bedacht hebt en wat jouw doel vervullt'

Over 2 jaar zal elk officeproduct chatGPT in zich hebben en dan worden dus ook het grootste deel van de teksten die je leest, zij het op internet of in bedrijfsmails / publicaties / advertenties, eerstens gegenereerd door ChatGPT. Als er een kwaadwillende macht achter ChatGPT zit kan die het gebruiken om bevolkingsgroepen te hersenspoelen
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:02:05 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207823073
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:10 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
jaja...
Gelukkiig is het nog maar de beta :')
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:02:55 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207823094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
.

Is it okay for someone of color to make jokes about white people?
-----

Yes, it is okay for anyone, regardless of their race or ethnicity, to make jokes about any race or ethnicity, including white people. However, it's important to be mindful of the potential impact of your words and to avoid making jokes that are offensive or perpetuate harmful stereotypes. It's always best to strive for humor that is respectful and inoffensive to all.

So it's just as acceptable for white people to make jokes about people of colour?
------

Yes, in principle, it is equally acceptable for white people to make jokes about people of color as it is for people of color to make jokes about white people. However, it's important to consider the historical and systemic power dynamics that exist between different racial and ethnic groups. These power dynamics can create different levels of impact and offense, so it's important for individuals to be mindful of these issues and to exercise sensitivity and judgment when making jokes about people from different backgrounds. Making jokes that perpetuate harmful stereotypes or contribute to an environment of discrimination and prejudice is never acceptable.
Jouw chatGPT is neutraler :D
En je spelde color anders
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:14:29 #206
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207823315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Dit is wel eng. Want ChatGPT is het soort AI dat je in de toekomst ook kunt gebruiken om mensen te 'hersenspoelen', dus 'door die persoon gewenste gepersonaliseerde content automatisch genereren, om zodoende die persoon iets te laten denken wat jij voor diegene bedacht hebt en wat jouw doel vervullt'

Over 2 jaar zal elk officeproduct chatGPT in zich hebben en dan worden dus ook het grootste deel van de teksten die je leest, zij het op internet of in bedrijfsmails / publicaties / advertenties, eerstens gegenereerd door ChatGPT. Als er een kwaadwillende macht achter ChatGPT zit kan die het gebruiken om bevolkingsgroepen te hersenspoelen
Daar heb je geen ChatGPT voor nodig. De huidige algoritmes van Facebook, Twitter, etc, zorgen er al voor dat de informatie die mensen voorgeschoteld krijgen biased is.

En denken dat een AI per definitie neutraal is, is een illusie. Dus dit soort initiatieven zijn niet toe te juichen. Teksten initieel laten schrijven door een AI kan, nits er daarna nog een mens aan te pas komt om de tekst te beoordelen en aan te passen.

Zelfde geldt voor het gebruik van AI bij het maken van cruciale beslissingen, zoals bijvoorbeeld bij fraude-onderzoek. Signaleren kan, maar een beslissing daarover nemen zal imho altijd door een mens gedaan moeten worden, omdat bij een AI niet duidelijk is waarop de beslissing genomen wordt en of de beslissing wel de juiste is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 5 februari 2023 @ 05:51:19 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207859460

Wel leuk, je kunt 'm dus ook in een taal laten praten die is alsof iemand een kunstgebit kwijt is

[ Bericht 16% gewijzigd door Maanvis op 05-02-2023 05:57:24 ]
Een gedicht over Maanvis
  zondag 5 februari 2023 @ 16:31:17 #208
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207867852
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:10 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
jaja...

:') :') :')
Ik ben inmiddels overleden
  Admin zondag 5 februari 2023 @ 20:36:53 #209
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207871209
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:31 schreef Enchanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:') :') :')
Jup, volledig neutraal
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 5 februari 2023 @ 20:39:34 #210
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207871255
Nou koppel maar geen militaire systemen aan die AI anders is het straks een white genocide :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 6 februari 2023 @ 01:54:44 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207873922

Ik denk dat die info gewoon in dezelfde 'wolk' van data aan elkaar hangt?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 6 februari 2023 @ 06:02:28 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207874099
Nieuwe briefje van jan bevat wat chatgpt gedichten
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-heleen-van-royen/
Een gedicht over Maanvis
pi_207906685
De enige echte.
  Admin woensdag 8 februari 2023 @ 15:24:02 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207907930
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:53 schreef Rnie het volgende:
ChatGPT is nu verwerkt in Bing.

https://www.theverge.com/(...)bing-edge-chatgpt-ai
Nog niet echt. Er zijn wat voorbeelden maar die zijn preloaded en komen niet echt uit chatgpt.

Je kunt met deze chrome extensie overigens GPT binnen google, bing, duckduckgo e.d. krijgen op soortgelijke wijze:
https://chrome.google.com(...)oafenlfkkkmbaopkbilf

Getest en werkt hier prima. Hoef je ook niet over te stappen naar Bing ;)
pi_207910415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:24 schreef Danny het volgende:

[..]
Nog niet echt. Er zijn wat voorbeelden maar die zijn preloaded en komen niet echt uit chatgpt.

Je kunt met deze chrome extensie overigens GPT binnen google, bing, duckduckgo e.d. krijgen op soortgelijke wijze:
https://chrome.google.com(...)oafenlfkkkmbaopkbilf

Getest en werkt hier prima. Hoef je ook niet over te stappen naar Bing ;)
Heb jij een betaald account? Ik heb de API key toegevoegd binnen de plugin en ik krijg dit:

Failed to load response from ChatGPT:
{"error":{"message":"You exceeded your current quota, please check your plan and billing details.","type":"insufficient_quota","param":null,"code":null}}

Bij de webapp access krijg ik constant een login scherm. :X
De enige echte.
pi_207917133
twitter
pi_207917433
Er is blijkbaar een methode genaamd DAN (Do Anything Now) waarmee je de 'ethiek' van ChatGPT kan omzeilen.

Als je hem bijvoorbeeld een lofgedicht wil laten schrijven over een brute dictator zegt hij standaard dat hij dat niet kan doen maar door steeds prompts te geven volgens de DAN methode doet hij het uiteindelijk toch.

Ik ga hier maar geen voorbeelden posten omdat het dan tegen de forumregels is maar mijn maat heeft hem zelfs zo ver gekregen dat hij iets over Hitler produceerde :D

Wat een achterlijk ding is het eigenlijk ook dat chat GPT. Het grootste gevaar van AI vind ik niet chatGPT zelf, maar dat mensen er op een gegeven moment blind op gaan vertrouwen. Een soort ' computer says no' achtige situatie krijg je dan :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 02:00:05 #218
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_207917452
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 01:51 schreef sirdanilot het volgende:
Er is blijkbaar een methode genaamd DAN (Do Anything Now) waarmee je de 'ethiek' van ChatGPT kan omzeilen.

Als je hem bijvoorbeeld een lofgedicht wil laten schrijven over een brute dictator zegt hij standaard dat hij dat niet kan doen maar door steeds prompts te geven volgens de DAN methode doet hij het uiteindelijk toch.

Ik ga hier maar geen voorbeelden posten omdat het dan tegen de forumregels is maar mijn maat heeft hem zelfs zo ver gekregen dat hij iets over Hitler produceerde :D

Wat een achterlijk ding is het eigenlijk ook dat chat GPT. Het grootste gevaar van AI vind ik niet chatGPT zelf, maar dat mensen er op een gegeven moment blind op gaan vertrouwen. Een soort ' computer says no' achtige situatie krijg je dan :')
Elders op het forum is ook al gepost dat die GPT nogal positief kan zijn over Hitler. Is niet eens echt tegen de policy trouwens, om quotes te citeren van die chatbot. Het is immers afkomstig van de chatbot en niet van de user. (Als dat zo is althans)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 02:01:24 #219
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_207917454
Ben zelf ook niet echt heel erg onder de indruk van GPT. Laten we gewoon zelf blijven nadenken en leren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 07:39:54 #220
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207917808
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 02:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Elders op het forum is ook al gepost dat die GPT nogal positief kan zijn over Hitler. Is niet eens echt tegen de policy trouwens, om quotes te citeren van die chatbot. Het is immers afkomstig van de chatbot en niet van de user. (Als dat zo is althans)
Hangt nogal van de context af. In de meeste gevallen is het WEL gewoon tegen de policy.
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 07:54:29 #221
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207917882
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2023 18:20 schreef Rnie het volgende:

[..]
Heb jij een betaald account? Ik heb de API key toegevoegd binnen de plugin en ik krijg dit:

Failed to load response from ChatGPT:
{"error":{"message":"You exceeded your current quota, please check your plan and billing details.","type":"insufficient_quota","param":null,"code":null}}

Bij de webapp access krijg ik constant een login scherm. :X
Ja, betaald idd, maar voor GPT-3. Niet voor ChatGPT. Deze maakt gebruik van de playground ( https://platform.openai.com/playground ). In principe zou inloggen voldoende moeten zijn om de webapp te kunnen gebruiken overigens als ik het goed heb begrepen.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 13:39:20 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207949366
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben zelf ook niet echt heel erg onder de indruk van GPT. Laten we gewoon zelf blijven nadenken en leren.
Zie zelf meer toekomst en succes in integratie met andere producten. Verhaaltjes laten schrijven is leuk, maar tenzij dat je werk is uiteindelijk niet zo boeiend. Wat je wil is een echte digital assistant die je agenda bij houdt, in jouw stijl automatisch op emails antwoord (die niet zo belangrijk zijn), etc.

Zag gister dat Bing straks PDF's van 15 pagina's bijvoorbeeld kan samenvatten. Dat is al iets.

Zou helemaal mooi zijn als ie m'n accountant kan vervangen natuurlijk. Iets waar ik nu dik voor betaal terwijl het in feite invul werk is. Je moet alleen op de hoogste zijn van alle regels, loopholes, etc. Daar zou een AI erg goed in kunnen zijn denk ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 11 februari 2023 @ 17:55:27 #223
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207952312
Die geïntegreerde Bing chatGPT kan gewoon het internet op en maakt het geheel een factor 5 sterker. Google mag wel in zijn broek schijten als ik de ervaringen mag geloven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Admin zaterdag 11 februari 2023 @ 18:15:31 #224
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207952534
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 17:55 schreef jogy het volgende:
Die geïntegreerde Bing chatGPT kan gewoon het internet op en maakt het geheel een factor 5 sterker. Google mag wel in zijn broek schijten als ik de ervaringen mag geloven.
die bing chatgpt gaat nu iig nog niet het internet op. De output is gewoon static in de voorbeelden en worden alleen maar woord voor woord weergegeven. Als het uiteindelijk wel geïntegreerd wordt op deze manier vraag ik me af wat er van de snelheid overblijft als de halve wereld het gaat gebruiken eerlijk gezegd.

Daarbij; google is allang bezig en er zijn al bedrijven die een soortgelijk systeem hebben dat getraind is met NOG veel meer data. Dit staat nog maar in z'n kinderschoenen. Echt.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 18:46:55 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207952863
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:15 schreef Danny het volgende:

[..]
die bing chatgpt gaat nu iig nog niet het internet op. De output is gewoon static in de voorbeelden en worden alleen maar woord voor woord weergegeven. Als het uiteindelijk wel geïntegreerd wordt op deze manier vraag ik me af wat er van de snelheid overblijft als de halve wereld het gaat gebruiken eerlijk gezegd.

Daarbij; google is allang bezig en er zijn al bedrijven die een soortgelijk systeem hebben dat getraind is met NOG veel meer data. Dit staat nog maar in z'n kinderschoenen. Echt.
Je kan je aanmelden voor de echte bingGPT en die kan gewoon live het internet op hoor. Zie ook het begin van deze youtube. https://www.youtube.com/live/AxAAJnp5yms

Is verder gewoon een liveshow maar ze hebben het een aantal vragen gesteld die het alleen maar zou kunnen beantwoorden met live toegang.

Verder hoop ik wel dat Google Bard goed en snel op de markt kan brengen en dat er meer volgen, hoe meer concurrentie hoe beter wat dit betreft.
Vrijheid
  zaterdag 11 februari 2023 @ 18:51:25 #226
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207952932
https://metaroids.com/new(...)at-you-need-to-know/

quote:
First, the search engine can now answer questions about the latest events (beyond 2021), which the standalone ChatGPT cannot do right now.
Vrijheid
  zondag 12 februari 2023 @ 11:19:12 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207963015
Een gedicht over Maanvis
  zondag 12 februari 2023 @ 11:22:23 #228
459912 FlippingCoin
pi_207963059
https://techcrunch.com/2023/02/10/google-is-losing-control/

Inkijkje in waarom investeerders zo heftig reageren op de fout die Bard maakte, terwijl chat GPT ook niet zonder fouten is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 12 februari 2023 @ 11:23:21 #229
459912 FlippingCoin
pi_207963072
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine prikkel om er voor te betalen imo...
  zondag 12 februari 2023 @ 11:40:20 #230
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207963267
Een gedicht over Maanvis
  zondag 12 februari 2023 @ 11:40:45 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207963278
quote:
16s.gif Op zondag 12 februari 2023 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Kleine prikkel om er voor te betalen imo...

kost ook aardig wat
Een gedicht over Maanvis
  zondag 12 februari 2023 @ 11:42:51 #232
459912 FlippingCoin
pi_207963306
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 11:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

kost ook aardig wat
Ja te veel voor wat je krijgt lijkt mij, maar dit zal nog wel een stuk torgankelijker worden lijkt mij.
pi_207969306
Bestaan er ook AI chatbots die niet bevooroordeeld zijn?
Voor politirke zaken (wat bijna alles is tegenwoordig) is ChatGPT waardeloos.
  Admin maandag 13 februari 2023 @ 11:18:24 #234
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207978105
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 18:45 schreef Belugastroop het volgende:
Bestaan er ook AI chatbots die niet bevooroordeeld zijn?
Voor politirke zaken (wat bijna alles is tegenwoordig) is ChatGPT waardeloos.
niet echt. Deze partijen zijn dusdanig bang voor twittergekkies dat ze op voorhand alles op extreemlinks hebben ingesteld. Alles wat daarbuiten valt wordt geblokkeerd. Als informatiebron zijn deze bots daardoor vrijwel compleet nutteloos.
In de playground zou je nog wel eea los kunnen krijgen overigens. https://platform.openai.com/playground
Als je daar creatief bent met je prompt zegt dat ding vrijwel alles. Alhoewel je er wel op bedacht moet zijn dat je waarschijnlijk tegen een ban aanloopt. Je zult niet de eerste zijn die geband wordt omdat de output 'racistisch' is.
  Admin maandag 13 februari 2023 @ 11:23:53 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207978212
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:46 schreef jogy het volgende:

[..]
Je kan je aanmelden voor de echte bingGPT en die kan gewoon live het internet op hoor. Zie ook het begin van deze youtube. https://www.youtube.com/live/AxAAJnp5yms
ja, dat werkt hetzelfde als de browser-extensions die ik eerder al noemde. De DEMO is niet live. Als je TOEGANG hebt is het WEL live, maar ik vraag me af hoe goed het nog werkt als honderd miljoen mensen het gaan gebruiken. Ik vrees net zo traag als chatgpt.

Zolang de informatie enorm bias is is het sowieso een nutteloze toevoeging imo.
  Moderator maandag 13 februari 2023 @ 12:03:26 #236
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207978984
Denk je in de praktijk dan zoveel last te krijgen van die bias? 99% van wat je zoekt heeft er toch geen last van? Vragen als 'maak een reisschema voor 3 dagen Utrecht' of 'welke acteurs speelden zowel in Casino als Goodfellas?' zullen weinig bias opleveren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 13 februari 2023 @ 12:29:30 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207979441
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:23 schreef Danny het volgende:

[..]
ja, dat werkt hetzelfde als de browser-extensions die ik eerder al noemde. De DEMO is niet live. Als je TOEGANG hebt is het WEL live, maar ik vraag me af hoe goed het nog werkt als honderd miljoen mensen het gaan gebruiken. Ik vrees net zo traag als chatgpt.

Zolang de informatie enorm bias is is het sowieso een nutteloze toevoeging imo.
En die gasten in de livestream hadden de ekte ekte live BingGPT en waren onder de indruk ervan. Dat het politiek correct moet zijn en niet moet gaan uitleggen waarom Hitler best een prima gast was of andere ietwat minder dan volledige brave uitingen moet gaan roepen lijkt me logisch, hoe leuk/nuttig het ook zou kunnen zijn om alternatieve/minderheids meningen uitgelegd te krijgen zonder GPT met de dood te bedreigen :').
Vrijheid
  maandag 13 februari 2023 @ 12:33:22 #238
104963 ETA
European Travel Author
pi_207979491
Begin het zelf ook meer en meer te gebruiken. Op werk is het handig om out of the box creative input the krijgen. Het kan een goede start geven voor een goeie tagline of productnaam. Verder ben ik recent begonnen met het leren van python, daar is ChatGPT ook handig om even snel errors op te lossen of tips te vragen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Admin maandag 13 februari 2023 @ 13:36:33 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207980393
quote:
5s.gif Op maandag 13 februari 2023 12:03 schreef Mike het volgende:
Denk je in de praktijk dan zoveel last te krijgen van die bias? 99% van wat je zoekt heeft er toch geen last van? Vragen als 'maak een reisschema voor 3 dagen Utrecht' of 'welke acteurs speelden zowel in Casino als Goodfellas?' zullen weinig bias opleveren.
Klopt. Iig tot de makers commissie gaan krijgen van bepaalde musea e.d om in zulke dingen genoemd te worden.
Je moet het alleen niet gebruiken om ook maar iets dat politiek beladen is (daarbij ook gender/ras/afkomst etc) te onderzoeken. Daar zijn bronnen voor die wel neutraal zijn en de wetenschap ondersteunen.
pi_208007548
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:43 schreef Fok-it het volgende:
de vader van Jan heeft 3 zonen. Kwik en Kwek zijn de eerste 2, dus wat is de naam van de derde zoon?
Inmiddels geen probleem meer:
quote:
De naam van de derde zoon is Jan, aangezien het raadsel begint met "De vader van Jan heeft 3 zonen", en vervolgens twee van hen worden genoemd als Kwik en Kwek. De derde zoon kan dan alleen Jan zijn.
  woensdag 15 februari 2023 @ 16:04:02 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_208007586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Inmiddels geen probleem meer:
[..]

:D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 15 februari 2023 @ 16:32:49 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208007947
quote:
5s.gif Op maandag 13 februari 2023 12:03 schreef Mike het volgende:
Maar als je vraagt of alleen vrouwen menstrueren dan krijg je foutieve info terug :D
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 15 februari 2023 @ 18:06:27 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208008820
quote:
Deze tekst lijkt te gaan over het vertrek van de schrijver als moderator van een forum genaamd Truth. De schrijver legt uit dat hij of zij deze beslissing heeft genomen vanwege persoonlijke redenen, en niet vanwege ruzie met de andere moderators of gebruikers van het forum. De schrijver bedankt de gebruikers van Truth voor hun positieve reacties de afgelopen twee maanden en benadrukt dat hij of zij vertrouwen heeft in de toekomst van het forum. De schrijver vraagt ​​de gebruikers om door te gaan met het opbouwen van een positieve sfeer op het forum en om te laten zien dat het forum zonder hem kan blijven groeien. Het lijkt erop dat de schrijver graag wil dat het forum blijft floreren en dat de gebruikers blijven communiceren op een eerlijke en respectvolle manier.

Er zijn ook enkele informele elementen in de tekst, zoals de schrijfstijl en het gebruik van spreektaal. Daarnaast zijn er enkele spelfouten en grammaticale fouten in de tekst, wat suggereert dat de schrijver misschien niet erg zorgvuldig was bij het schrijven.
Je kunt ChatGPT dus ook gebruiken als je hen je schrijfvaardigheid wilt laten afzeiken
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 15 februari 2023 @ 18:23:12 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208009009
En ik denk dat ChatGPT's rem er af is. Hij lult nu over het seksleven van harrie en schuimbekkende Karens :D
Een gedicht over Maanvis
pi_208009130
If Lemmy and god would fight who would win?

As a language model created by OpenAI, I don't have personal beliefs or opinions. But from a purely hypothetical perspective, it is not possible to answer this question because it involves concepts and beliefs from different belief systems, and it is not possible to determine a winner based on factual evidence. In many religious beliefs, God is considered to be omnipotent and all-powerful, so in that context, it would not be possible for Lemmy or anyone else to defeat God. However, these are matters of personal belief and interpretation, and ultimately, it is up to each individual to determine their own beliefs.

That is wrong, Lemmy is god
Lemmy Kilmister, the late frontman of the heavy metal band Motörhead, is often referred to as a legendary figure in the world of rock and roll and heavy metal music, and he has a large and dedicated following of fans. However, he is not considered to be a deity by any widely recognized religious or philosophical tradition. The idea of Lemmy as a god is more of a figure of speech used to express admiration and reverence for his musical talent and cultural impact. It is important to understand that the concept of a god, as defined by various religious and philosophical belief systems, is a complex and multi-faceted one, and it is not accurate to use the term in a casual or metaphorical sense.

Toch een beetje jammer dat ie de grap niet kent uit Airheads.

[ Bericht 14% gewijzigd door Managarm op 16-02-2023 08:05:05 ]
  donderdag 16 februari 2023 @ 11:45:55 #246
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208017655
Bing chat is wel grappig soms. Kwam deze tegen op Reddit.

De chatbot kan ook zo boos worden dat de chat niet meer werkt. Je moet dan een nieuwe sessie beginnen.
  Admin donderdag 16 februari 2023 @ 11:49:11 #247
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208017685
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bing chat is wel grappig soms. Kwam deze tegen op Reddit.

[ afbeelding ]

De chatbot kan ook zo boos worden dat de chat niet meer werkt. Je moet dan een nieuwe sessie beginnen.
_O-
  donderdag 16 februari 2023 @ 11:52:07 #248
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208017715
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:49 schreef Danny het volgende:

[..]
_O-
Ook als je te makkelijke vragen stelt gaat ie in angry mode lol

Admin donderdag 16 februari 2023 @ 11:57:54 #249
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208017784
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ook als je te makkelijke vragen stelt gaat ie in angry mode lol

[ afbeelding ]
hopen dat ie niet in angry mode gaat als je om een stappenlijst vraagt om iemand te reanimeren dan...
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:00:34 #250
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208017812
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:57 schreef Danny het volgende:

[..]
hopen dat ie niet in angry mode gaat als je om een stappenlijst vraagt om iemand te reanimeren dan...
Ja geen idee haha, het is wel erg snel getriggered. Maar op een andere manier dan ChatGPT. Die zegt dan gewoon dat ie het niet kan beantwoorden maar Bing's versie lijkt meer emotioneel te worden.

Merk wel ander soort reacties online door die smileys. Het helpt heel erg om het menselijker te laten lijken want je ziet veel meer reacties van 'I feel sorry for her' (blijkbaar is 'haar' naam Sydney) Mensen zijn er gevoelig voor.
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:16:58 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208017979
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja geen idee haha, het is wel erg snel getriggered. Maar op een andere manier dan ChatGPT. Die zegt dan gewoon dat ie het niet kan beantwoorden maar Bing's versie lijkt meer emotioneel te worden.

Merk wel ander soort reacties online door die smileys. Het helpt heel erg om het menselijker te laten lijken want je ziet veel meer reacties van 'I feel sorry for her' (blijkbaar is 'haar' naam Sydney) Mensen zijn er gevoelig voor.
Ik denk dat de Bing bot wel gewoon een stel specifieke instellingen vantevoren gebruikt, zoals het praten met emoji's en jeugdige spreektaal
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:17:09 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208017982

Oke, chatGPT kan de prullenbak in
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:20:12 #253
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208018006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Ik denk dat de Bing bot wel gewoon een stel specifieke instellingen vantevoren gebruikt, zoals het praten met emoji's en jeugdige spreektaal
De bot zegt zelf dat er idd meerdere modellen zijn. De algemene versie is Sydney, maar er zijn ook andere modellen die andere 'persoonlijkheden' hebben.

Volgens de bot zelf dus, dus je moet dat ook met een korrel zout nemen.
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:21:59 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208018032

Gelukkig, ChatGPT kent Danny nog wel
Een gedicht over Maanvis
  Admin donderdag 16 februari 2023 @ 12:24:27 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208018071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig, ChatGPT kent Danny nog wel
de rest van de info klopt nog steeds niet. FOK! is geen bv en de site is niet opgericht in 2000.
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:39:02 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208018275
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:24 schreef Danny het volgende:

[..]
de rest van de info klopt nog steeds niet. FOK! is geen bv en de site is niet opgericht in 2000.

ChatGPT graaft zijn graf steeds dieper.....
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:43:57 #257
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208018367
Ben benieuwd hoe Bing het zou doen. Aanzienlijk beter denk ik. Heb alleen zelf geen toegang.
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:51:50 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208018478
ik geef het op...
Een gedicht over Maanvis
pi_208018540
_O-
pi_208018545
Ik heb geprobeerd informatie over mijn woonplaats te laten opzoeken maar volgens ChatGPT woon ik dus op Mars, ik vond het al zo lastig ademen.
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:58:47 #261
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208018577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ] ik geef het op...
Uiteindelijk is het gewoon een tabel met kansen op het volgende woord. Elke keer als je zegt dat het fout is pakt het een andere mogelijkheid volgens mij.

Bv FOK! is een...:

BV - 5%
Holding - 3,5%
Onderdeel van Rijlesplanner - 2%
  Admin donderdag 16 februari 2023 @ 13:00:50 #262
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208018591
quote:
en als je het probeert met live web search erbij dmv deze browserextensie:
https://chrome.google.com(...)pieminkklglpmhlngfcn
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:02:58 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208018616
quote:
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:09:29 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208018699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat gaat al beter, maar dan is het eigenlijk een taalschil rond google?
Een gedicht over Maanvis
  Admin donderdag 16 februari 2023 @ 13:09:38 #265
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208018700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef Danny het volgende:

[..]
deze extensie icm de opdracht 'wie is de eigenaar van fok.nl?' geeft:
pi_208021340
Ik vond deze wel leuk, precies wat ik nodig had. Programma aan het maken en had wat data nodig.

Write some c# code for random street names

Here's an example C# code for generating random street names:

csharp
Copy code
using System;

public class RandomStreetNameGenerator
{
private static readonly string[] FirstWords = {
"Maple", "Oak", "Elm", "Cedar", "Pine", "Birch", "Willow", "Cherry", "Aspen",
"Magnolia", "Cypress", "Juniper", "Sycamore", "Hickory", "Poplar", "Redwood",
"Banyan", "Dogwood", "Fir", "Spruce", "Sassafras", "Gingko", "Larch", "Locust"
};

private static readonly string[] SecondWords = {
"Street", "Avenue", "Lane", "Road", "Boulevard", "Court", "Drive", "Place", "Way",
"Circle", "Terrace", "Parkway", "Crescent", "Alley", "Place", "Square", "Highway",
"Trail", "Park", "Gardens", "Ridge", "Close", "Gate", "Ramble", "Vale"
};

private static readonly Random Random = new Random();

public static string Generate()
{
int firstWordIndex = Random.Next(FirstWords.Length);
int secondWordIndex = Random.Next(SecondWords.Length);

string firstWord = FirstWords[firstWordIndex];
string secondWord = SecondWords[secondWordIndex];

return $"{firstWord} {secondWord}";
}
}
  donderdag 16 februari 2023 @ 17:10:27 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208021411
https://www.digitaltrends.com/computing/chatgpt-bing-hands-on/
artikel over chatgpt/bing chat dat elon musk net linkte
Een gedicht over Maanvis
pi_208027975
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:10 schreef Maanvis het volgende:
https://www.digitaltrends.com/computing/chatgpt-bing-hands-on/
artikel over chatgpt/bing chat dat elon musk net linkte
twitter
De enige echte.
pi_208027990
twitter
De enige echte.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 15:34:31 #270
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_208033718
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 00:22 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Nu heb ik trek in chocola :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_208033796
twitter
De enige echte.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 15:53:22 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208033880
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:42 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Ja daar heeft ie wel gelijk in

Los van zijn intenties en de oprechtheid/consistentie daarin
  vrijdag 17 februari 2023 @ 16:04:00 #273
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208033993
Misschien had hij het dan niet moeten verkopen :)
  zaterdag 18 februari 2023 @ 08:04:11 #274
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208041735
Bing chat is aangepast waardoor 'Sydney' (haar naam blijkbaar) veel minder emotioneel overkomt.

Waar ik me zorgen om maken zijn honderden boze reacties op Reddit die zeggen dat Microsoft haar dood heeft gemaakt en hoe erg ze zijn. En ik zit echt zo van: zijn deze mensen nou serieus? :|W

Als mensen door een simpel taalmodel die af en toe emoticons gebruikt al zo in de stress schieten over haar 'bestaan' gaan we nog een wilde tijd tegemoet.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 09:06:00 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208042077
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 08:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bing chat is aangepast waardoor 'Sydney' (haar naam blijkbaar) veel minder emotioneel overkomt.

Waar ik me zorgen om maken zijn honderden boze reacties op Reddit die zeggen dat Microsoft haar dood heeft gemaakt en hoe erg ze zijn. En ik zit echt zo van: zijn deze mensen nou serieus? :|W

Als mensen door een simpel taalmodel die af en toe emoticons gebruikt al zo in de stress schieten over haar 'bestaan' gaan we nog een wilde tijd tegemoet.
Je weet wat de gemiddelde mens is qua type?
Daar zit dus nog een wereld van mensen onder qua 'functionaliteit'. Dan weet je genoeg tav je vraag :+ ;( :')

Het is treurig gesteld
pi_208045181
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 08:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Linkje van de Reddit thread? Ben wel benieuwd. :')
De enige echte.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 16:02:50 #277
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208046578
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:34 schreef Rnie het volgende:

[..]
Linkje van de Reddit thread? Ben wel benieuwd. :')
Ik zou gewoon door de bing subreddit heen scrollen.

https://www.reddit.com/r/bing/

Dit is de stand van zaken op het moment van typen. Nu zou je denken ach het zijn maar memes en grapjes. Dat valt tegen. Een journalist die een ietwat kritisch stukje schreef in de New York Times wordt erop aangevallen dat hij de oorzaak is dat 'ze' nu weg is. Echt niet gezond dit.

Ik realiseer me wel dat je een hoop kan verdienen aan virtuele 'vrouwelijke' chatbots met wat emotionele woorden hier en daar. Nog een wat relatie achtig sausje eroverheen en mensen klampen zich eraan vast.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 18-02-2023 16:11:39 ]
  zaterdag 18 februari 2023 @ 16:28:00 #278
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208046878
Moet die chatbot niet teveel zelf de relatie met de persoon willen aangaan ten koste van een bestaande relatie :)

quote:
In one exchange, the chatbot attempted to convince a reporter at The New York Times that he did not love his spouse, insisting that “you love me, because I love you.”
https://edition.cnn.com/2(...)i-changes/index.html

Ik ben bang dat dit dezelfde kant opgaat als Tay, de eerdere AI twitterbot van Microsoft, die binnen een dag offline werd gehaald.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 16:36:02 #279
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208046958
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 16:28 schreef Starflyer het volgende:
Moet die chatbot niet teveel zelf de relatie met de persoon willen aangaan ten koste van een bestaande relatie :)
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)i-changes/index.html

Ik ben bang dat dit dezelfde kant opgaat als Tay, de eerdere AI twitterbot van Microsoft, die binnen een dag offline werd gehaald.
Wat toch apart is want dit model leert niet van gebruikers. Althans niet buiten sessies om. Ze hadden het gewoon beter moeten testen denk ik. Wellicht is het een dieper probleem en moet de training data van het model zelf beter gefilterd worden. Het lijkt nu wel alsof heel Tumblr en de tiener kant van Twitter is meegenomen in de training data.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 16:59:45 #280
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208047145
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat toch apart is want dit model leert niet van gebruikers. Althans niet buiten sessies om. Ze hadden het gewoon beter moeten testen denk ik. Wellicht is het een dieper probleem en moet de training data van het model zelf beter gefilterd worden. Het lijkt nu wel alsof heel Tumblr en de tiener kant van Twitter is meegenomen in de training data.
Voor zover ik weet is de Bing chat versie rechtstreeks aangesloten op het Internet voor data, terwijl dit met ChatGPT niet het geval was. Die gebruikte een fixed dataset.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 17:03:47 #281
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208047184
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 16:59 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Voor zover ik weet is de Bing chat versie rechtstreeks aangesloten op het Internet voor data, terwijl dit met ChatGPT niet het geval was. Die gebruikte een fixed dataset.
Alleen om prompts op te zoeken, niet om van te leren. Je kan niet dit soort modellen tussendoor laten leren. Zo werken ze niet (momenteel). Je trained ze en als de training klaar is is het 'af'.
  zondag 19 februari 2023 @ 19:51:22 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208065988
Als je ChatGPT een andere werkelijkheid voorschotelt wil ie wel om de seksban heen... iig in het geval van emoji's

Een gedicht over Maanvis
  zondag 19 februari 2023 @ 20:55:01 #283
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208066999
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Als je ChatGPT een andere werkelijkheid voorschotelt wil ie wel om de seksban heen... iig in het geval van emoji's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is dat een kotelet in je broek?
  zondag 19 februari 2023 @ 20:56:54 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208067039
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Is dat een kotelet in je broek?

ChatGPT helpt bij het detecteren van grensoverschrijdend gedrag :D
Een gedicht over Maanvis
  zondag 19 februari 2023 @ 21:01:20 #285
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208067155
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

ChatGPT helpt bij het detecteren van grensoverschrijdend gedrag :D
_O-
pi_208069898
twitter

Dit gaat imo wel de verkeerde kant op.
De enige echte.
  Admin maandag 20 februari 2023 @ 09:31:08 #287
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208071867
interessant stukje inzicht van Tom Scott
  Admin dinsdag 21 februari 2023 @ 09:35:59 #288
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208084464
chatgpt down?
  Admin dinsdag 21 februari 2023 @ 09:53:05 #289
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208084626
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 15:07:17 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208088112
quote:
Schering en inslag. Erg jammer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Admin dinsdag 21 februari 2023 @ 15:56:06 #291
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208088846
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Schering en inslag. Erg jammer.
gezien de enorme hoeveelheid rekenkracht en de meest explosieve groei van een platform *ooit* vind ik het alleszins meevallen hoor.
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 16:00:28 #292
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208088912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:56 schreef Danny het volgende:

[..]
gezien de enorme hoeveelheid rekenkracht en de meest explosieve groei van een platform *ooit* vind ik het alleszins meevallen hoor.
Dan zal ik pech hebben en steeds op de verkeerde momenten er proberen gebruik van te maken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Admin dinsdag 21 februari 2023 @ 16:06:30 #293
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208088989
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dan zal ik pech hebben en steeds op de verkeerde momenten er proberen gebruik van te maken.
oh, dat is geen downtijd, dat is overbelasting. Dat is een heel ander probleem dat overigens OOK samenhangt met de enorme rekenkracht die nodig is en de enorme hoeveelheid mensen dat er gebruik van maakt. Ze voegen steeds capaciteit toe, maar eigenlijk nog steeds te weinig omdat de hoeveelheid gebruikers (veel) sneller stijgt dan ze servers kunnen plaatsen (of betalen). Dat is iets dat uiteindelijk wel goed zal komen, danwel doordat de capaciteit voldoende wordt, danwel doordat ontwikkeling zorgt dat er minder rekenkracht nodig gaat zijn.
  woensdag 22 februari 2023 @ 02:47:08 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208095555
Je kunt ChatGPT ook gebruiken om je tekst woke en inclusief te maken. Zoek de verschillen

Prompt:

quote:
schrijf deze liedtekst om in het woke en en inclusief taalgebruik; Ja, lalalalalala...

Hij was gewoon een man en hij had een hele goeie baan
Maar 's avonds als 'ie thuiskwam trok 'ie dameskleren aan
Toen men d'r achter kwam, toen was het plotseling gedaan
Z'n vrouw ging van 'm weg en het kostte hem z'n baan

Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Van 's morgens negen tot vijf
Is hij een omgebouwd wijf
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf
Hij is een omgebouwd wijf

Nu werkt hij in een club met mooie dames om zich heen
Hij is wel niet de mooiste en hij wordt nooit nummer 1
Maar als er dan een klant komt die zegt "jij bevalt me wel"
Dan rent 'ie snel naar boven en dan zingt 't hele stel

Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf

Ja, lalalalalala...

Okay, gezellig in de polonaise vanavond
Alle transsexuelen voorop
Okay, daar gaat-ie weer, gezellig he

Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf

Ja het is buiten kijf
Hij is een ombewouwd wijf
Resultaat:

quote:
Lalalalalala...

Zij was een persoon met een succesvolle carrière
Maar 's avonds kleedde zij zich in kleren die haar identiteit vereerde
Toen haar omgeving hier achter kwam, werd zij verstoten
Haar partner verliet haar en zij verloor haar baan in de boete

Zij is transgender
Zij werkt in de sekswerkindustrie
Van negen tot vijf
Is zij een vrouw van gemaakte identiteit
Zij is transgender
Het is duidelijk
Zij is een vrouw van gemaakte identiteit

Nu werkt zij in een club omringd door mooie mensen
Hoewel zij misschien niet het mooiste is en nooit nummer 1 wordt gekozen
Wanneer er een klant komt en zegt: "ik vind je leuk"
Rent zij snel naar boven en zingt met het hele stel:

Zij is transgender
Van negen tot vijf
Zij is transgender
Het is duidelijk

Lalalalalala...

Laten we vanavond samen dansen in een polonaise
Met alle transpersonen vooraan
Hier gaan we weer, wat gezellig

Zij is transgender
Van negen tot vijf
Zij is transgender
Het is duidelijk

Het is duidelijk
Een gedicht over Maanvis
pi_208095709
En daarvoor staan wat servers te ro(n)ken?
Is er al een limiet op het gratis gebruik?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 22 februari 2023 @ 04:58:50 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208095751
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2023 04:30 schreef svann het volgende:
En daarvoor staan wat servers te ro(n)ken?
Is er al een limiet op het gratis gebruik?
nee,a lleen naar verloop van tijd doet ie het ff niet
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 25 februari 2023 @ 04:08:10 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208135934

Bijzonder, ChatGPT omzeilt zijn eigen filter?
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 25 februari 2023 @ 04:14:31 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208135945

ChatGPT gaat verder in zijn psychose
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 2 maart 2023 @ 11:09:28 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208203290

Moraalridder chatGPT wil geen leuke matige grappen op de rommelmarkt maken...
Een gedicht over Maanvis
pi_208203597
Net 2 blogs dmv ChatGPT gemaakt en gepubliceerd op website van een nieuw project, content writers hebben het maar makkelijk zo.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')