Ik denk dat de Bing bot wel gewoon een stel specifieke instellingen vantevoren gebruikt, zoals het praten met emoji's en jeugdige spreektaalquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja geen idee haha, het is wel erg snel getriggered. Maar op een andere manier dan ChatGPT. Die zegt dan gewoon dat ie het niet kan beantwoorden maar Bing's versie lijkt meer emotioneel te worden.
Merk wel ander soort reacties online door die smileys. Het helpt heel erg om het menselijker te laten lijken want je ziet veel meer reacties van 'I feel sorry for her' (blijkbaar is 'haar' naam Sydney) Mensen zijn er gevoelig voor.
De bot zegt zelf dat er idd meerdere modellen zijn. De algemene versie is Sydney, maar er zijn ook andere modellen die andere 'persoonlijkheden' hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de Bing bot wel gewoon een stel specifieke instellingen vantevoren gebruikt, zoals het praten met emoji's en jeugdige spreektaal
de rest van de info klopt nog steeds niet. FOK! is geen bv en de site is niet opgericht in 2000.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig, ChatGPT kent Danny nog wel
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
de rest van de info klopt nog steeds niet. FOK! is geen bv en de site is niet opgericht in 2000.
Uiteindelijk is het gewoon een tabel met kansen op het volgende woord. Elke keer als je zegt dat het fout is pakt het een andere mogelijkheid volgens mij.quote:
en als je het probeert met live web search erbij dmv deze browserextensie:quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef Danny het volgende:
[..]
en als je het probeert met live web search erbij dmv deze browserextensie:
https://chrome.google.com(...)pieminkklglpmhlngfcn
deze extensie icm de opdracht 'wie is de eigenaar van fok.nl?' geeft:quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:00 schreef Danny het volgende:
[..]
en als je het probeert met live web search erbij dmv deze browserextensie:
https://chrome.google.com(...)pieminkklglpmhlngfcn
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:10 schreef Maanvis het volgende:
https://www.digitaltrends.com/computing/chatgpt-bing-hands-on/
artikel over chatgpt/bing chat dat elon musk net linkte
Nu heb ik trek in chocolaquote:
Ja daar heeft ie wel gelijk inquote:
Je weet wat de gemiddelde mens is qua type?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bing chat is aangepast waardoor 'Sydney' (haar naam blijkbaar) veel minder emotioneel overkomt.
Waar ik me zorgen om maken zijn honderden boze reacties op Reddit die zeggen dat Microsoft haar dood heeft gemaakt en hoe erg ze zijn. En ik zit echt zo van: zijn deze mensen nou serieus?![]()
Als mensen door een simpel taalmodel die af en toe emoticons gebruikt al zo in de stress schieten over haar 'bestaan' gaan we nog een wilde tijd tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |