Kim D? Heeft ook nog wel een redelijk figuur, dan houd het ook wel opquote:
Dan had je het gesprek moeten volgen. Babet noemt het idolaat. JW zegt dat hij Jeff begrijpt, omdat hij vroeger net zo was, vindt het leuk dat Jeff overal tegenaan trapt, hoeft hij het zelf niet te doen, maar is het vaak eens met Jeffquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo jammer?
Wij weten hoe nep Jeff is
Heb je 2 of 4 streams?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
Als er twee keukenstreams zijn is er shit
Mij iets te mager, en die plakplaatjes is ook geen poremquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim D? Heeft ook nog wel een redelijk figuur, dan houd het ook wel op
Kim D heeft een heel goed figuur. Tis ook een sportvrouw.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim D? Heeft ook nog wel een redelijk figuur, dan houd het ook wel op
Een beetje. Ze komt wel elke keer in de keuken zeggen dat ze niet naar binnen mogen.quote:
Ben hetero maar wat jij hierboven zegt heb ik nog geen seconde gedacht dus laten we het maar op smaak houdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kim D heeft een heel goed figuur. Tis ook een sportvrouw.
Begrijp niet dat Esther het voor elkaar krijgt de hele loods te claimen en iedereen naar de kamers moet. laat ze zelf op kamer 4 oefenenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Een beetje. Ze komt wel elke keer in de keuken zeggen dat ze niet naar binnen mogen.
Hebben die lui helemaal geen tijd voor.
ze heeft een mooi lichaamquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben hetero maar wat jij hierboven zegt heb ik nog geen seconde gedacht dus laten we het maar op smaak houden
kijk haar insta maar eens, vind het best een mooie meid, idd jammer van de plakplaatjes en haar acnéquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een mooi lichaam
niks mis mee
Als ze dat nou tijdens die conference zou doen dan valt er tenminste nog wat te lachenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
Esther met een chaggie harses de keukendeur dicht doen
dr tattoo's is haar dingquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk haar insta maar eens, vind het best een mooie meid, idd jammer van de plakplaatjes en haar acné
heb je het gezien gisteravond?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze dat nou tijdens die conference zou doen dan valt er tenminste nog wat te lachen
Wat boeit mij nou Insta terwijl ik haar op een livestream ziequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk haar insta maar eens, vind het best een mooie meid, idd jammer van de plakplaatjes en haar acné
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Acne (vind ik) moet je doorheen kijken, maar vind haar verder niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De grootste flop ever ..echt schaamte hier op mijn kaken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het gezien gisteravond?
ik heb liever een minder intelligent lief persoonquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Acne (vind ik) moet je doorheen kijken, maar vind haar verder niet zo bijzonder
En het IQ is ook jammer, maar ze is wel heel lief
en zondag zit iedereen braaf te klappenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef Silves het volgende:
[..]
De grootste flop ever ..echt schaamte hier op mijn kaken.
Heb wel vaker een andere kijk op zakenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een mooi lichaam
niks mis mee
Behalve als ze verliest en jaloers wordt..dan is me toch een grote bitch..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Acne (vind ik) moet je doorheen kijken, maar vind haar verder niet zo bijzonder
En het IQ is ook jammer, maar ze is wel heel lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staat haar try-out van gisteravond ....
niet om aan te loerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik heb 'liever' iemand die bij mij pastquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb liever een minder intelligent lief persoon
dan een slim naar persoon
en nog steeds niks mis met haar lijf
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zondag zit iedereen braaf te klappen
Ze is lief, heeft haar hart op de goede plek, maar is wel wat 'tokkie'quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Behalve als ze verliest en jaloers wordt..dan is me toch een grote bitch..
Zij heeft ook een jongensachtige kant waarbij ze een ongecontroleerde wildebras isquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Behalve als ze verliest en jaloers wordt..dan is me toch een grote bitch..
en daarna tegen Kenziquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk die verdien opdracht even terug, Isaac die even zegt dat hij het bepaald en dat anders
anderen maar even manager hadden moeten worden, wat een arrogante grootsmoel ... ...![]()
Ik heb het gezien, en begreep ook dat ie zelfs bij zijn 'bro's' door de mand was gevallenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk die verdien opdracht even terug, Isaac die even zegt dat hij het bepaald en dat anders
anderen maar even manager hadden moeten worden, wat een arrogante grootsmoel ... ...![]()
Zonder twijfelquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb liever een minder intelligent lief persoon
dan een slim naar persoon
Ja, had fragment al gepost, maar had niet de goede stream, @Hoempah had hem wel gelukkig ....quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:49 schreef greysbones het volgende:
en daarna tegen Kenzi
ook het kijken waard
Iedereen wil meeliften op Janet's titelquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:50 schreef engine het volgende:
Janet wil het gewoon niet hebben. Klaar.
ja een echte ..dan heb je die onuitstaanbare lach..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is lief, heeft haar hart op de goede plek, maar is wel wat 'tokkie'
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:51 schreef Silves het volgende:
[..]
ja een echte ..dan heb je die onuitstaanbare lach..
Hele kleine stukjes en dat was gewoonweg genantquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het gezien gisteravond?
Ja, da's ook nog iets waar je overheen moet zien te komenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:51 schreef Silves het volgende:
[..]
ja een echte ..dan heb je die onuitstaanbare lach..
Nogal een geluk dat zij niet meer in de loopgraven hoeft te liggen want de vijand weet meteen waar je bentquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
Mexx en Tiano moeten praten
Isaak gaat het regelen
slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo kut dat we nu nog maar 1 stream hebben ....
Zoe of Mexxquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef D. het volgende:
Mexx is imho nog steeds de laagstscorende wanneer er een IQ test wordt afgenomen
Dat was Jeff ook. Het gezeik, geklaag en gezeur over alles continuquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Isaak helemaal klaar is met dit geleuter
constant brandjes blussenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was Jeff ook. Het gezeik, geklaag en gezeur over alles continu
dan kun je per direct de helft wegsturenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx moet gewoon oppleuren want ze heeft daar niets te zoeken
Begrijp sowieso niet waarom je daar zit als je toch nooit zult winnenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je per direct de helft wegsturen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:58 schreef D. het volgende:
Vraag me af wat de aanleiding is dat ze voor hun relatieproblemen bij Isaac aankloppen _o-
Ik denk dat velen daar denken door de mazen van het net te glippenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx moet gewoon oppleuren want ze heeft daar niets te zoeken en ja dat is gewoon echt zo
Esther agressief geworden ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:59 schreef greysbones het volgende:
Martin loopt met een gescheurd shirt
Ging om de ruzie tussen Marciano en Mexxquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:58 schreef D. het volgende:
Vraag me af wat de aanleiding is dat ze voor hun relatieproblemen bij Isaac aankloppen
Nee, al 2 wekenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:59 schreef woxxel het volgende:
Mexx en marciano ruzie?
Ging dat over het stemmen voor manager?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Esther agressief geworden ?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:59 schreef greysbones het volgende:
Martin loopt met een gescheurd shirt
Ja, maar als je advies van Isaac wil dan kun je beter gelijk je koffer pakkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Ging om de ruzie tussen Marciano en Mexx
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik gok Mexx
omdat Martin de hele tijd aan haar loopt te trekken
Denk eerder Mexx..quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Esther agressief geworden ?
Net een ouderavondgesprek dit waarbij de leerling zelf ook mee moet komenquote:
die zal moeten bemiddelen van de feboquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar als je advies van Isaac wil dan kun je beter gelijk je koffer pakken
Moet zeggen dat Jeff dat soort gesprekken beter kon voerenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zal moeten bemiddelen van de febo
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Jeff dat soort gesprekken beter kon voeren
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de voorstelling gezien. Ik denk dat het nog wel nodig is.quote:
Om ze daarna helemaal af te branden of omgekeerd zoals die troela van een Djediquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vooruit, weinig positiefs te zeggen over 'manager Jeff', maar Isaac is nog veel ergerquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten het geen moer kan schelenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet zeker dat ze Esther bewust saboteren .....
En terechtquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wijntje en peukje erbij..deze 2 roken en worden ook steeds nerveuser zonder sigaret..hij heeft zijn tic wel 500 keer uitgevoerd voor de spiegel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou idd ook alles wat Esther wil zeggen of doen saboteren, voor iedereens bestwilquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
vooral omdat Tiano beus doet tegen zijn chickiequote:Op zaterdag 31 december 2022 00:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Wijntje en peukje erbij..deze 2 roken en worden ook steeds nerveuser zonder sigaret..hij heeft zijn tic wel 500 keer uitgevoerd voor de spiegel.
Ik hoor Jeff amper over shag. wel Babet en Wendy die maar blijven zeuren over shag, maar mssn heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Wijntje en peukje erbij..deze 2 roken en worden ook steeds nerveuser zonder sigaret..hij heeft zijn tic wel 500 keer uitgevoerd voor de spiegel.
ja zo erg vandaag, alles doen om de bro,s happy te houden, Mexx gewoon dumpen, maar dan ook weer niet, alleen voor de schijn van de bewoners..niet bijelkaar zijn want anders denken ze dit en dat..vermoeiend die 2.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral omdat Tiano beus doet tegen zijn chickie
en hij kan geen keus maken
wie te kiezen
die lijkt hierin iets ouderquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vlak alsjeblieft KimD hierin niet uit
Je mist zoveel want ze laten heel veel niet zienquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoor Jeff amper over shag. wel Babet en Wendy die maar blijven zeuren over shag, maar mssn heb ik iets gemist?
ja hahahaha Jef heeft tabak gekregen...stond te roken eerder bij het frituren..quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoor Jeff amper over shag. wel Babet en Wendy die maar blijven zeuren over shag, maar mssn heb ik iets gemist?
1 sigaretquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:11 schreef Silves het volgende:
[..]
ja hahahaha Jef heeft tabak gekregen...stond te roken eerder bij het frituren..
Is zeker zo want dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die lijkt hierin iets ouder
Zoe en Mexx lijken soms nog in de brugklas te zitten
Dan kan je ook moeilijk beweren dat jeff er problemen mee heeft dat hij niet kan roken. Dat lees ik hier wel steeds, maar hoor hem het op stream niet zeggen, zoals Babet en Wendy wel steedsquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mist zoveel want ze laten heel veel niet zien
isaak had nog 5 sigarettenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff krijgt tabak van geen tabak
Je mag gerust met zekerheid stellen dat Jeff verslaafd is aan peukenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan kan je ook moeilijk beweren dat jeff er problemen mee heeft dat hij niet kan roken. Dat lees ik hier wel steeds, maar hoor hem het op stream niet zeggen, zoals Babet en Wendy wel steeds
Alle tabak komt van Isaac deze weekquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim K kreeg ook een sigaret van Isaac deze week
Misschien omdat die anderen minder interessant zijn om over te ouwehoerenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als jeff graag shag wil, wordt het hier steeds genoemd, de rest die er om zeurt, lees ik hier niet. Zelfs niet-rokers willen shag, omdat ze anders wat te kort denken te komen. Tis hilarisch
Jouw posts om Jeff steeds te verdedigen zijn ook best amusant hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als jeff graag shag wil, wordt het hier steeds genoemd, de rest die er om zeurt, lees ik hier niet. Zelfs niet-rokers willen shag, omdat ze anders wat te kort denken te komen. Tis hilarisch
Ja bier wijn en sterke drankquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of er nu genoeg drank en eten is voor oud en nieuw ?
Dat denk ik ook. Ik wil jam, ik lust geen jam, maar de anderen krijgen het ook en die giftige groene ranja, ik drink het niet, maar de rest krijgt het ook. Ik wil ook een balletboek. ik ga nooit op ballet, maar Eunice kreeg er ook `1quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien omdat die anderen minder interessant zijn om over te ouwehoeren
Volgens mij was de drank al geregeld, en ze hebben vandaag geld binnengehaald en hadden nog een reservering bij Jumbo klaarstaan, dus het zou rond moeten zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of er nu genoeg drank en eten is voor oud en nieuw ?
Tis wel een beetje zo ..quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw posts om Jeff steeds te verdedigen zijn ook best amusant hoor
Jaja, die van GB ook
Dat mag jij vinden, ik verdedig hem, omdat er over sommige dingen alleen wat gezegd wordt over hem en anderen komen er mee weg.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw posts om Jeff steeds te verdedigen zijn ook best amusant hoor
Jaja, die van GB ook
Omdat als hij het niet heeft of er om moet bedelen hij weer een ruzie ontpop in de loods, zoals vanmiddag..meestal zie je hem roken erna..ook de rokers die niet hebben kunnen roken waren nerveus, bab, wendy mexx , martin, rupert en ima.. kimk en marcia.hebben alle ruzie gehad met of onderelkaar....quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan niets verzinnen bij Kenzyquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:19 schreef Kakadylo het volgende:
Als bijv. Berend vertrekt dan kan ik daar tientallen berichten aan wijden maar is het Kenzy dan blijft het bij een enkel moetje
en zo zijn er maar 2 die het waard vinden hem te blijven verdedigenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik verdedig hem, omdat er over sommige dingen alleen wat gezegd wordt over hem en anderen komen er mee weg.
Ik hoorde dat Rupert klaar was in de keuken, dus dat is nog even afwachtenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er kan eindelijk weer lekker gegeten worden
Is dat die oefening in bh, net als gisteren?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zijn aan het opruimen en schoonmaken in de keuken, kan Esther zo om 0100 uur gaan oefenen ...
en verder een heleboel die hem dagelijks over alles afzeiken en blijven herhalen. Ieder zijn voorkeur toch of moet ik me nu ook gaan verdedigen hier?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
en zo zijn er maar 2 die het waard vinden hem te blijven verdedigen
Neem aan dat die gewoon al bezig isquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zijn aan het opruimen en schoonmaken in de keuken, kan Esther zo om 0100 uur gaan oefenen ...
Ja, op de andere stream zou best kunnen inderdaad ....quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
Neem aan dat die gewoon al bezig is
Bij Zoë zie ik soms een lichte groei. Mexx staat gewoon stil op alle fronten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die lijkt hierin iets ouder
Zoe en Mexx lijken soms nog in de brugklas te zitten
Tuurlijk niet..maar ook niet Babs en Wendy afzeiken elke dag, omdat Deze 2 niet graag meer omgaan met deze narcist..quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en verder een heleboel die hem dagelijks over alles afzeiken en blijven herhalen. Ieder zijn voorkeur toch of moet ik me nu ook gaan verdedigen hier?
Nee hoor, iedereen zijn/haar favorieten, mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en verder een heleboel die hem dagelijks over alles afzeiken en blijven herhalen. Ieder zijn voorkeur toch of moet ik me nu ook gaan verdedigen hier?
Ik kijk deze rls voor de fun en als ik hele dagen moe tkijken naar kaartend mensen en roddel, dan is het geen vermaak meer. Jeff zorgt voor vermaak en leuke tv of je hem nu mag of niet en daar gaat het mij omquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..maar ook niet Babs en Wendy afzeiken elke dag, omdat Deze 2 niet graag meer omgaan met deze narcist..
Ik ben zover dat ik ze alle onderaan heb staan, genoeg gezien en gehoord..duurt me te lang deze show..BB duurt maar 3 maandjes en dan voorbij, heerlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen zijn/haar favorieten, mee eens
Al vind ik dat de mensen die hem afkraken meer valide punten hebben
Ik snap ook dat hij wellicht voor leuke tv zorgt, maar ik beoordeel mensen liever op hun persoonlijkheid, en dan staat ie vrij laag op de ranking
Dit is nu juist wat me irriteert. Ondanks dat Jeffrey niet mijn favoriet is, vind ik dat Jeffrey één van de bewoners is die de meeste shit over zich heen krijgt hier in de cos. Alle negatieve dingen van hem worden herhaaldelijk onder een vergrootglas gelegd en nauwelijks wordt er geschreven over zijn goede kenmerken. En die heeft Jeffrey meer dan genoeg !quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
ik vond de persoonlijkheden in BB veel leuker ook op persoonlijk vlak zeg maar. Met de bewoners uit EJVJL zou ik als persoon denk ik alleen met Janet een klik kunnen hebben, voor zover ik het via een stream kan beoordelenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen zijn/haar favorieten, mee eens
Ik snap ook dat hij wellicht voor leuke tv zorgt, maar ik beoordeel mensen liever op hun persoonlijkheid, en dan staat ie vrij laag op de ranking
Ik heb Jef met hand en tand verdedigd, lag dubbel met hem, goeie reacties, ook serieus...tot hij helemaal depri werd en aggressief en wraakzuchtig toen was het voorbij voor mij..quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk deze rls voor de fun en als ik hele dagen moe tkijken naar kaartend mensen en roddel, dan is het geen vermaak meer. Jeff zorgt voor vermaak en leuke tv of je hem nu mag of niet en daar gaat het mij om
Dat snap ik, maar is niet helemaal eerlijk tegenover de deelnemers.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ben zover dat ik ze alle onderaan heb staan, genoeg gezien en gehoord..duurt me te lang deze show..BB duurt maar 3 maandjes en dan voorbij, heerlijk.
Dit..!!quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb Jef met hand en tand verdedigd, lag dubbel met hem, goeie reacties, ook serieus...tot hij helemaal depri werd en aggressief en wraakzuchtig toen was het voorbij voor mij..
Tja deelnemers die elkaar zo haten nu al na 4 maanden, ik vindt dit concept waardeloos, een foutje van johnquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is niet helemaal eerlijk tegenover de deelnemers.
Het langdradige is vooral te danken aan de regie die bij ieder vrijwillig vertrek dit oplost door de eliminaties uit te stellen
Ik schat John de Mol best hoog in, maar ik denk dat ie de regie hier volledig uit handen heeft gegeven, en er wat amateurs zijn die nu beslissingen nemen
Zou hij zich kenbaar maken denk je? Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mist iemand Berend al, het is een FOKker hoorde ik, al gesignaleerd hier ?
Ja, hij is ook lange tijd mijn favoriet geweest, maar zijn gedrag naar Kim toe was de druppel ...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:32 schreef Silves het volgende:
Ik heb Jef met hand en tand verdedigd, lag dubbel met hem, goeie reacties, ook serieus...tot hij helemaal depri werd en aggressief en wraakzuchtig toen was het voorbij voor mij..
Ik heb moeten wennen aan Jeff. De eerste maand mocht ik 'm niet. Daarna ben ik 'm gaan waarderen om wat hij ons als entertainment bracht. Daarna ging het snel bergafwaarts. Zijn ego werd groter, en zijn daden lager. En zoals ie over zijn mede-bewoners en over zijn vriendin praat is ronduit onbeschoft. Alle respect is weg. Act of niet, hij heeft zijn kaarten overspeeldquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dit is nu juist wat me irriteert. Ondanks dat Jeffrey niet mijn favoriet is, vind ik dat Jeffrey één van de bewoners is die de meeste shit over zich heen krijgt hier in de cos. Alle negatieve dingen van hem worden herhaaldelijk onder een vergrootglas gelegd en nauwelijks wordt er geschreven over zijn goede kenmerken. En die heeft Jeffrey meer dan genoeg !
Ik hoop t wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij zich kenbaar maken denk je? Dat denk ik niet
Idd hoe hij Kim behandelde en ook andere zoals Mirthe die hij Tyfuskop noemt etc. ..Hijj vindt zichzelf zo geweldig maar doet niks...Ja Frituren en schelden op andere...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hij is ook lange tijd mijn favoriet geweest, maar zijn gedrag naar Kim toe was de druppel ...![]()
Favorieten nu voor mij Kim en Wendy.
Toen was ik ook ff klaar met hem en hij ging veel en veel te ver. Achteraf kreeg ik de indruk dat het een opgezette ruzie was in opdracht van. Ze zaten er om te lachten, werden buiten beeld gehouden, mocht niet over gepraat worden, terwijl andere ruzies wel zichtbaar zijn, scheldpartijen zoals van KimK of Wanda met hun walgelijke taalgebruik, die deden niets onder voor Jeffquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hij is ook lange tijd mijn favoriet geweest, maar zijn gedrag naar Kim toe was de druppel ...![]()
Favorieten nu voor mij Kim en Wendy.
En dat frituren doet ie ook niet eens zelfquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Idd hoe hij Kim behandelde en ook andere zoals Mirthe die hij Tyfuskop noemt etc. ...Hoj vindt zichzelf zo geweldig maar doet niks...Ja Frituren en schelden op andere...
Nee, klopt daar staat hij een beetje te commanderen...En peukie doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef woxxel het volgende:
[..]
En dat frituren doet ie ook niet eens zelf
Nee, Kim was weer lekker bezig vanavond ....quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef woxxel het volgende:
En dat frituren doet ie ook niet eens zelf
Om bier te pakken...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
Ik vind Jeff gewoon wel geïnteresseerder in de andere ... zoals net gweoon in de keuken
Weet je ook waarom? er schijnt een grote ruzie te zijn geweest, jef weer ontploft, janet die zelfs hem heeft aangesproken..net onder het frituren zei Kim..maak het goed met ze, waren altijd gezellig..quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
Ik vind Jeff gewoon wel geïnteresseerder in de andere ... zoals net gweoon in de keuken
Niks een act dat was gewoon echtquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was ik ook ff klaar met hem en hij ging veel en veel te ver. Achteraf kreeg ik de indruk dat het een opgezette ruzie was in opdracht van. Ze zaten er om te lachten, werden buiten beeld gehouden, mocht niet over gepraat worden, terwijl andere ruzies wel zichtbaar zijn, scheldpartijen zoals van KimK of Wanda met hun walgelijke taalgebruik, die deden niets onder voor Jeff
Dit is dus wat ik bedoel, in alles wat Jeff doet, zit wat negatiefs en wordt niets gezien als positief. Dat vindt ik jammer. De hele persoon kan niets meer goed doen.quote:
Ik weet nog na zijn eliminatieproef met dat onder water, dat hij tegen Kim D. zei : "Het is mooie tv geworden." Mijn aanname maar Jeffrey is door "achter" flink gebruikt om tv te maken ten nadele van hemzelf. "Achter" prees hem zelfs de hemel in en ik denk dat hij te veel met de ideeën van "achter" is meegegaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb moeten wennen aan Jeff. De eerste maand mocht ik 'm niet. Daarna ben ik 'm gaan waarderen om wat hij ons als entertainment bracht. Daarna ging het snel bergafwaarts. Zijn ego werd groter, en zijn daden lager. En zoals ie over zijn mede-bewoners en over zijn vriendin praat is ronduit onbeschoft. Alle respect is weg. Act of niet, hij heeft zijn kaarten overspeeld
als ik moet kiezen...is het jef en niet kamer 3..quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was ik ook ff klaar met hem en hij ging veel en veel te ver. Achteraf kreeg ik de indruk dat het een opgezette ruzie was in opdracht van. Ze zaten er om te lachten, werden buiten beeld gehouden, mocht niet over gepraat worden, terwijl andere ruzies wel zichtbaar zijn, scheldpartijen zoals van KimK of Wanda met hun walgelijke taalgebruik, die deden niets onder voor Jeff
Voor mij juist een reden om te kijken want eliminaties zijn er zelden maar dat wil niet zeggen dat ik zijn gedrag goedkeurquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel, in alles wat Jeff doet, zit wat negatiefs en wordt niets gezien als positief. Dat vindt ik jammer. De hele persoon kan niets meer goed doen.
voor ons een vraag, voor Jeff en Kim weten. Zeker weten doen we het nooitquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niks een act dat was gewoon echt
Zo kun je overal een eind aan lullen maar waren het acteurs dan keek ik niet eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voor ons een vraag, voor Jeff en Kim weten. Zeker weten doen we het nooit
Ik zeg niet dat het allemaal acteurs zijn, maar denk wel dat deze of gene af en toe acteertquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo kun je overal een eind aan lullen maar waren het acteurs dan keek ik niet eens![]()
martin is een foute gastquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff, Martin, Isaac, Mexx, KimD, Rupert, Eric eruit is het einde van deze show, die blijven wel ....
Met die eliminatieproef had ie mijn respect.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik weet nog na zijn eliminatieproef met dat onder water, dat hij tegen Kim D. zei : "Het is mooie tv geworden." Mijn aanname maar Jeffrey is door "achter" flink gebruikt om tv te maken ten nadele van hemzelf. "Achter" prees hem zelfs de hemel in en ik denk dat hij te veel met de ideeën van "achter" is meegegaan.
De laatste dagen is hij "achter" ook beu aan het worden en worden de streams bij hem weg gedraaid als hij daarover begint.
Ik denk echt dat Jeffrey een goede gast is maar misleid is door "achter" en daar is Jeffrey dus verkeerd mee omgegaan.
Hij had beter moeten weten. Dat wel.
Zo zijn er wel meer die hier altijd iets negatiefs zien in een deelnemer...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel, in alles wat Jeff doet, zit wat negatiefs en wordt niets gezien als positief. Dat vindt ik jammer. De hele persoon kan niets meer goed doen.
Hij snapt natuurlijk niets van het feit dat mensen hem betrouwbaar noemdenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:47 schreef Silves het volgende:
Ruppie nog steeds over zijn stemmen..
Als het om tv maken gaat welquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, maar de rest is allemaal vervangbaar en onbelangrijk ....![]()
ja hij vindt het heerlijk om te stemmen..iedereen moet oprotten, maar owee als er 8 op hem stemmen, hij komt er niet overheen..de roddelkoningquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:51 schreef D. het volgende:
[..]
Hij snapt natuurlijk niets van het feit dat mensen hem betrouwbaar noemden
Thanks @DGK_Tegengas voor het afgelopen jaar, slaap lekker en fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 1900 uur staat online, de rest volgt morgen ....
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En straks/morgen brieft Jasper alles wat er gezegd is door aan Isaac
Zo kom je wel ver, je ziet hetquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:58 schreef woxxel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wanneer imadin eens meer in de picture komt.
Hij zal toch niet maanden alleen zo rond kunnen dwarrelen als een soort figurant
Dat betwijfel ik, ik denk nog steeds dat hij een dubbelrol speeltquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef mangalie het volgende:
[..]Jasper is een beetje klaar met Jeff en Isaac..
Ik ben benieuwd hoe Jeffrey zich verder ontwikkelt in de loods. Die zelfverheerlijking is inmiddels wel weg. Hij is "achter" dus aanzienlijk beu. We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Met die eliminatieproef had ie mijn respect.
Veel mensen tegen hem, en hij flikt het toch maar even. Ik ben graag voor de underdog
Maar, daarna is ie flink naast zijn schoenen gaan lopen, en die zelfverheerlijking als manager was de druppel
Dat is te hopen. Maar ik denk dat hij nog in de club van isaak zit dn t is sfgesproken dat hij bij wanda is voor de infoquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef mangalie het volgende:
[..]Jasper is een beetje klaar met Jeff en Isaac..
Die komt Jappie weer even opgeilen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:59 schreef ledn81 het volgende:
Wanda komt zich met haar slabek ook weer overal mee bemoeien. Ik dacht dat ze ging slapen
Dat zou kunnen, maar hij trekt steeds meer naar Wanda en groepje. Zie hem niet meer zo close met Jeff...Maar wellicht heb ik het mis.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ik denk nog steeds dat hij een dubbelrol speelt
Of ff leila checken..ligt ze bovenop Jap? of heeft hij lol..quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt Jappie weer even opgeilen.
Jappie gaat haar nog wel een keer doen ..quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt Jappie weer even opgeilen.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:59 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Maar ik denk dat hij nog in de club van isaak zit dn t is sfgesproken dat hij bij wanda is voor de info
Ziet er van de kant van Jappie niet echt hartelijk uitquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:02 schreef spapaars het volgende:
Fuck you Ivor, she's now mine
[ afbeelding ]
Jappie wil wel maar...quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:02 schreef spapaars het volgende:
Fuck you Ivor, she's now mine
[ afbeelding ]
Als dat nog niet is gebeurd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jappie gaat haar nog wel een keer doen ..
Janet is echt een geweldige vrouw. 66 jaar hč. Chapeau hoor hoe zij zich inzet in de loods.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:08 schreef ledn81 het volgende:
Top Janet heeft zich weer uitgesloofd met Eunice, Mirthe en Leila.
En ze wachten nog even tot de oven zo ook weer klaar is.
[ afbeelding ]
Het kan ...quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als dat nog niet is gebeurd.
Eergisteren iedereen beneden behalve die 2, de hele schuur met kamers 1 2 en 4 behalve 3 op de streams, en pas toen de bokstraining begon tegen 11 uur was Jasper er ineens, en Wanda even later.
echt ja ...quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Janet is echt een geweldige vrouw. 66 jaar hč. Chapeau hoor hoe zij zich inzet in de loods.
Hoort gewoon te winnen..inzet is niet te stoppen, zo ook haar energie..quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Janet is echt een geweldige vrouw. 66 jaar hč. Chapeau hoor hoe zij zich inzet in de loods.
Eunice wilt geen varkensvlees.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Silves het volgende:
1.5 kilo bloem en een kilo boter voor het deeg , eunice was zij het niet die tegen zuivel kan?
Lactose dacht ik...quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Silves het volgende:
1.5 kilo bloem en een kilo boter voor het deeg , eunice was zij het niet die tegen zuivel kan?
Die heeft met goedkeuring van de Febo haar flink laten uitwonen, oh hoi Ivor....quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als dat nog niet is gebeurd.
Eergisteren iedereen beneden behalve die 2, de hele schuur met kamers 1 2 en 4 behalve 3 op de streams, en pas toen de bokstraining begon tegen 11 uur was Jasper er ineens, en Wanda even later.
O.a. Janet mag van mij winnen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoort gewoon te winnen..inzet is niet te stoppen, zo ook haar energie..
Lag gister ziek in bed met lactose..ze bestellen andere melk voor haar..ik zag haar net smullen van het bladerdeeg?..ja ook varkensvlees die weet ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eunice wilt geen varkensvlees.
en ook zonder mopperen eigenlijk. Noujah net even toen Jeff koffie in de ovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oja en pinda'squote:Op zaterdag 31 december 2022 01:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Lag gister ziek in bed met lactose..ze bestellen andere melk voor haar..ik zag haar net smullen van het bladerdeeg?..ja ook varkensvlees die weet ik ook.
Doet mij denken aan de opmerking van Martin, die vertelde dat er 2 kamers 5 zijn waarvan 1 met kacheltje.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft met goedkeuring van de Febo haar flink laten uitwonen, oh hoi Ivor....![]()
Gisteren tegen ?bep...jullie zijn niet meer gezellig..boem..en dan op kantoor tegen Izeik zeggen dat ze Jef had aangesproken..ja zooo janet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en ook zonder mopperen eigenlijk. Noujah net even toen Jeff koffie in de ovenwilde opwarmen en de oven open trok. Dan heeft ze dr bekkie ook wel bij dr. "Ik wil het gewoon niet hebben".
Ik hou van dr en idd zij is voor mij op dit moment degene die het verdient om te winnen.
Jeff heeft daar een uur over lopen miepen terwijl ze wachten op de opdracht van vandaag...Ze had tegen Jeff gezegd dat hij erg sfeerbepalend was...Dat vond Jeff oncollegiaal....quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren tegen ?bep...jullie zijn niet meer gezellig..boem..en dan op kantoor tegen Izeik zeggen dat ze Jef had aangesproken..ja zooo janet.
Zolang ze maar niet depri er van wordt..ze heeft net de prijs gewonnen..meest positief.Nu helemaal aan het spacen .quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor.Pinda's vallen niet onder noten.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet depri er van wordt..ze heeft net de prijs gewonnen..meest positief.Nu helemaal aan het spacen .
Leuk om die 4 vrouwen bezig te zien in de keuken. Ben die blondines onderhand wel een beetje zat aan het worden.quote:
Ja tochquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Leuk om die 4 vrouwen bezig te zien in de keuken. Ben die blondines onderhand wel een beetje zat aan het worden.
Er zijn ook 2 ingangen...links en rechts van de loods.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de opmerking van Martin, die vertelde dat er 2 kamers 5 zijn waarvan 1 met kacheltje.
Klinkt als een peeskamer, want seks op de streams is een taboe met deze rls.
Ook lekker even andere gesprekken dan geroddel .quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Leuk om die 4 vrouwen bezig te zien in de keuken. Ben die blondines onderhand wel een beetje zat aan het worden.
en geen gefluisterquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ook lekker even andere gesprekken dan geroddel .
Als je niets te verbergen hebt hoef je ook niet te fluisterenquote:
fluister jij wel eens?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je niets te verbergen hebt hoef je ook niet te fluisteren
haha de rest snoept ook een beetje mee, ach moet kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:33 schreef Silves het volgende:
Mirthe heeft de nacht van haar leven..wel tientallen kruimels die ze kan eten..met permissie
Haar tong was niet lang genoeg om de bodem uit te likken van de appelmoes pot..quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe likt het liefst dat hele aanrecht schoon
Ja maar toppyquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Minste zendtijd denk ik van allemaal
Of het waar is geen idee maar zie het zo voor mequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Haar tong was niet lang genoeg om de bodem uit te likken van de appelmoes pot..
Zij is daar ook gewoon op haar plek al is het wel lullig dat als ze bij de laatste tien zit ze er dan wordt uitgestemdquote:
Heeft ook de hele avond geholpen, en jappie zijn taak overgenomen toen hij Wanda naar bed bracht..Leila is niet zo handig zegt ze, ze haat knutselen en is slecht in koken..maar toch leuk dat ze nu een soort van ander clubje om haar heen had.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Goed geholpen door Mirthe en Eunice. En een beetje door Leila.
en Jeff met zijn grote smoel altijd. dat ze het samen doen. Had voor die dames de hele bende opgeruimd daar in de keuken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:45 schreef Silves het volgende:
Ze zitten buiten..ook niks meer te zien daar op de streams.
Ja, erg jammer idd..quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:44 schreef ledn81 het volgende:
en Jasper en Jeff zitten ook nog buiten blijkbaar. Zo slecht hoe deze RLS op de stream komt in de avonduren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |