Kim D? Heeft ook nog wel een redelijk figuur, dan houd het ook wel opquote:
Dan had je het gesprek moeten volgen. Babet noemt het idolaat. JW zegt dat hij Jeff begrijpt, omdat hij vroeger net zo was, vindt het leuk dat Jeff overal tegenaan trapt, hoeft hij het zelf niet te doen, maar is het vaak eens met Jeffquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo jammer?
Wij weten hoe nep Jeff is
Heb je 2 of 4 streams?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
Als er twee keukenstreams zijn is er shit
Mij iets te mager, en die plakplaatjes is ook geen poremquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim D? Heeft ook nog wel een redelijk figuur, dan houd het ook wel op
Kim D heeft een heel goed figuur. Tis ook een sportvrouw.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kim D? Heeft ook nog wel een redelijk figuur, dan houd het ook wel op
Een beetje. Ze komt wel elke keer in de keuken zeggen dat ze niet naar binnen mogen.quote:
Ben hetero maar wat jij hierboven zegt heb ik nog geen seconde gedacht dus laten we het maar op smaak houdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kim D heeft een heel goed figuur. Tis ook een sportvrouw.
Begrijp niet dat Esther het voor elkaar krijgt de hele loods te claimen en iedereen naar de kamers moet. laat ze zelf op kamer 4 oefenenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Een beetje. Ze komt wel elke keer in de keuken zeggen dat ze niet naar binnen mogen.
Hebben die lui helemaal geen tijd voor.
ze heeft een mooi lichaamquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben hetero maar wat jij hierboven zegt heb ik nog geen seconde gedacht dus laten we het maar op smaak houden
kijk haar insta maar eens, vind het best een mooie meid, idd jammer van de plakplaatjes en haar acnéquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een mooi lichaam
niks mis mee
Als ze dat nou tijdens die conference zou doen dan valt er tenminste nog wat te lachenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
Esther met een chaggie harses de keukendeur dicht doen
dr tattoo's is haar dingquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk haar insta maar eens, vind het best een mooie meid, idd jammer van de plakplaatjes en haar acné
heb je het gezien gisteravond?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze dat nou tijdens die conference zou doen dan valt er tenminste nog wat te lachen
Wat boeit mij nou Insta terwijl ik haar op een livestream ziequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk haar insta maar eens, vind het best een mooie meid, idd jammer van de plakplaatjes en haar acné
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Acne (vind ik) moet je doorheen kijken, maar vind haar verder niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De grootste flop ever ..echt schaamte hier op mijn kaken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het gezien gisteravond?
ik heb liever een minder intelligent lief persoonquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Acne (vind ik) moet je doorheen kijken, maar vind haar verder niet zo bijzonder
En het IQ is ook jammer, maar ze is wel heel lief
en zondag zit iedereen braaf te klappenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef Silves het volgende:
[..]
De grootste flop ever ..echt schaamte hier op mijn kaken.
Heb wel vaker een andere kijk op zakenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een mooi lichaam
niks mis mee
Behalve als ze verliest en jaloers wordt..dan is me toch een grote bitch..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Acne (vind ik) moet je doorheen kijken, maar vind haar verder niet zo bijzonder
En het IQ is ook jammer, maar ze is wel heel lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staat haar try-out van gisteravond ....
niet om aan te loerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik heb 'liever' iemand die bij mij pastquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb liever een minder intelligent lief persoon
dan een slim naar persoon
en nog steeds niks mis met haar lijf
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zondag zit iedereen braaf te klappen
Ze is lief, heeft haar hart op de goede plek, maar is wel wat 'tokkie'quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Behalve als ze verliest en jaloers wordt..dan is me toch een grote bitch..
Zij heeft ook een jongensachtige kant waarbij ze een ongecontroleerde wildebras isquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Behalve als ze verliest en jaloers wordt..dan is me toch een grote bitch..
en daarna tegen Kenziquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk die verdien opdracht even terug, Isaac die even zegt dat hij het bepaald en dat anders
anderen maar even manager hadden moeten worden, wat een arrogante grootsmoel ... ...![]()
Ik heb het gezien, en begreep ook dat ie zelfs bij zijn 'bro's' door de mand was gevallenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk die verdien opdracht even terug, Isaac die even zegt dat hij het bepaald en dat anders
anderen maar even manager hadden moeten worden, wat een arrogante grootsmoel ... ...![]()
Zonder twijfelquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb liever een minder intelligent lief persoon
dan een slim naar persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |