ze heeft het echt niet in de gatenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Kenzi heeft ook een mening over dikke kindjes
Is Kenzi die dikke meisje?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Het kan verkerenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Oliebol op stokjesquote:
Hallo Jumbo!quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Ik denk toch in alle redelijkheid, dat je de olliebollen hiermee tekort doetquote:
Ze hebben het over iedereenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:19 schreef D. het volgende:
Hebben Marciano en Martin het nu over Isaac?
Toen hadden ze het idd even Isaacquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ze het hadden over iemand die zich liet gaan en die ze nu labiel noemen
Goed te horen dat ie steeds verder door de mand valtquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen hadden ze het idd even Isaac
slappe japquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:24 schreef Silves het volgende:
En ook niet meer met Jef..word t steeds moeiilijker om onder een gesprek nee te zeggen..Jap
Ik vind die Martin en Marciano ook maar simpele gastjes. Bro hier bro daar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Goed te horen dat ie steeds verder door de mand valt
Zei Jappie dat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:24 schreef Silves het volgende:
En ook niet meer met Jef..word t steeds moeiilijker om onder een gesprek nee te zeggen..Jap
Slimme Jap. Die ziet ook dat het tactisch niet handig is om te dicht bij Jeff te staan.quote:
Volgens mij is het besmettelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die Martin en Marciano ook maar simpele gastjes. Bro hier bro daar.
Wie is Jap?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Jap gaat liever knutselen
of hij speelt de rol van zijn leven
Erg slim is ie niet bezig, onzichtbaar, en nu enkel in de schaduw van Wandaquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Slimme Jap. Die ziet ook dat het tactisch niet handig is om te dicht bij Jeff te staan.
Ik vind het nietsquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het besmettelijk
Week 1 viel het nog mee, nu loopt de helft daar de hele dat te bro'en en maat'en
tot je volgende week tegen je vrouw zegtquote:
Dat zeg ik nu al pikquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot je volgende week tegen je vrouw zegt
he tijger![]()
Wat is daar niet slim aan dan? Niemand heeft hem nog genoemd om te nomineren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Erg slim is ie niet bezig, onzichtbaar, en nu enkel in de schaduw van Wanda
zoveeeeeelquote:
Moet er nog even inkomen broquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveeeeeel
martin=matin
wanda=queenie(gebruiken een aantal in de loods daar)
Jeffrey=Jeff
marciano= tiano
Ik zit het net nog even terug te luisteren, want ik had vanmiddag geen geluid, maar wat een dwaas zegquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac nu: "Ik weet hoe mensen zijn, je hoeft maar 1 ding te zeggen en gelijk zijn ze getriggerd"
Ook Isaac, maar dan vanmiddag: "Wat Isaac? Meteen met die vingertje he! Nie wijze! Nie wijze met je gedrag! Nie wijze! Nee niks! Nie Wijze!"
Zou dat hier ook kunnen broquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kennelijk schept het onder hen een band
Band of Bro(ther)s
totaal niet getriggerdquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit het net nog even terug te luisteren, want ik had vanmiddag geen geluid, maar wat een dwaas zeg
Nee Sas wordt boos als Bern zegt dat ze een relatie hebben......en dus zegt Bern dat hij single isquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef Daana316 het volgende:
Ik las dit berichtje van
Silves
Nu ik weer single ben, denk ik er anders over een kind willen..tja Bern.
Is het uit met Sas?
Lees ook helemaal niets meer van hun en ook geen foto,s.
De lafbek durfde zelf niet eens een glas te pakkenquote:
slechtste manager everrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De lafbek durfde zelf niet eens een glas te pakken
Da's waar. Voor nu. Als de groep straks kleiner heeft ie geen medestanders.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is daar niet slim aan dan? Niemand heeft hem nog genoemd om te nomineren.
Nee hoor, hij en kamer 3 hadden het over kinderen krijgen, Bern zei gewoon, nu dat ik single ben denk ik er anders over, hij had wel de wens in zijn vorige relatie..ja mss ff sas vergeten of sas is gewoon niet de moeder van zijn kinderen, of wordt gebruikt voor de game..quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef Daana316 het volgende:
Ik las dit berichtje van
Silves
Nu ik weer single ben, denk ik er anders over een kind willen..tja Bern.
Is het uit met Sas?
Lees ook helemaal niets meer van hun en ook geen foto,s.
Jawel Wandaquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Da's waar. Voor nu. Als de groep straks kleiner heeft ie geen medestanders.
We klaagden hier allemaal over Martin in maand 1, maar achteraf was hij wel de beste manager daarquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
slechtste manager everrrrrrrrrr
Dat risico loopt iedereen die een half setje is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Da's waar. Voor nu. Als de groep straks kleiner heeft ie geen medestanders.
Ook waarquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat risico loopt iedereen die een half setje is.
ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
We klaagden hier allemaal over Martin in maand 1, maar achteraf was hij wel de beste manager daar
Maddy dan?quote:
eigenlijk waren ze allemaal niet echt geweldigquote:
Niet echt..begonnen met dat vriendjes politiek op kantoor..quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
We klaagden hier allemaal over Martin in maand 1, maar achteraf was hij wel de beste manager daar
wij woonden in de duurste weekquote:
Zo te zien ligt het bord al goed vol dus ze kunnen vast beginnenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:39 schreef engine het volgende:
Als er friet was konden we nu gaan eten![]()
[ afbeelding ]
Snap haar niet hoor. Met kerst had ze nog een liefdesbrief aan hem geschreven en steeds zeggen love you. Raar mens, die Sas.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Sas wordt boos als Bern zegt dat ze een relatie hebben......en dus zegt Bern dat hij single is
Dat doen ze nu. Zie Ima en Rupie hapjes mayo nemen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Zo te zien ligt het bord al goed vol dus ze kunnen vast beginnen
misschien is het wat andersquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hij oogt broeiend?
Dat het maar eens tot een uitbarsting komt
Daar wachten we allemaal opquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hij oogt broeiend?
Dat het maar eens tot een uitbarsting komt
Hij denkt dat hij grappig is, maar allesbehalve datquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij woonden in de duurste week
bla bla bla
vandaar dat ze verhuist zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
2 haspels kapot. Ze worden heel warm en geven amper stroom.
Je zou denken dat na de tweede ergens een belletje gaat rinkelen..quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
En daarbij Jappie is graag bezig met dingen maken..quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Slimme Jap. Die ziet ook dat het tactisch niet handig is om te dicht bij Jeff te staan.
Klinkt gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
dat ze afgerold moeten wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Je zou denken dat na de tweede ergens een belletje gaat rinkelen..
quote:
goud maar foutquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Grapjes over kwakjes zijn vast te fout he?
Hoorde ze wel van de week zeggen dat ze tegenover de groep zouden doen dat ze het niet moeilijk hebben, bij een vertrek van 1 van hun.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor, hij en kamer 3 hadden het over kinderen krijgen, Bern zei gewoon, nu dat ik single ben denk ik er anders over, hij had wel de wens in zijn vorige relatie..ja mss ff sas vergeten of sas is gewoon niet de moeder van zijn kinderen, of wordt gebruikt voor de game..
jepquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Creatine en proteine bestellen en dat kan Isaac wel verdoezelen?
Van eigen geld neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Stiekem bestellen uit de pot en niemand zeggen. Isaac de helft nu en Marciano de rest straks.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
kost geen drolquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Stiekem bestellen uit de pot en niemand zeggen. Isaac de helft nu en Marciano de rest straks.
Vandaar dat ze graag willen dat Marciano de volgende manager wordt, die neemt de verdoezeltaak over.quote:
Waarom zou hij het dan verdoezelen? Ze hadden het er ook over dat Marciano moest gaan verdoezelen.quote:
Laat Kenzy het maar worden danquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Stiekem bestellen uit de pot en niemand zeggen. Isaac de helft nu en Marciano de rest straks.
Ik snap dat moeilijke gedoe ook niet zo. Denk bindingsangst of zo. Maar als je zo met elkaar bent heb je wel een soort relatie neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoorde ze wel van de week zeggen dat ze tegenover de groep zouden doen dat ze het niet moeilijk hebben, bij een vertrek van 1 van hun.
t zal me niks verbazen als jeff die troep ook voor ze heeft gehaaldquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze graag willen dat Marciano de volgende manager wordt, die neemt de verdoezeltaak over.
Inderdaad, kleffe boel straks.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze doen ook veel te veel tegelijk in dat mandje, dan koelt het vet weer af enzenz
daar heb je ook heel veel aan, aan 1 airfryer voor heel die groep....quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil een airfryer
kan je lekkere kip maken
kerol je hebt een oven
Al die managers belazeren de kluit, is het niet met eiwit en creatine, dan wel met alcohol en tabak.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
t zal me niks verbazen als jeff die troep ook voor ze heeft gehaald
het lijkt oneindig
een XLquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Verida het volgende:
[..]
daar heb je ook heel veel aan, aan 1 airfryer voor heel die groep....
Het moet wel de XL familie ding zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Surequote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij vooral anderenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Isaac gaat zelf zijn afscheidsdiner maken
en waar wordt dan dan van betaald?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zelf die XL, maar daar kun je geen 26 mensen tegelijk mee voedenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
een XL![]()
![]()
want dan red je het wel
( ook niet![]()
![]()
)
Altijd leuk als iemand niet kan kokenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Dat lijkt me logischer ja, hij moet bruschetta's maken volgens Martin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij vooral anderen
hij het toetje
Geen idee, er schijnt zo'n Ī130 budget voor te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar wordt dan dan van betaald?
uit de potquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar wordt dan dan van betaald?
ja dat kan iederequote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me logischer ja, hij moet bruschetta's maken volgens Martin.
Preciesquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd leuk als iemand niet kan koken
maar deels heeft hij wel gelijkquote:
nee ik eet al een hele poos geen patat meerquote:
KimD is een bikkelquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een werk. Voor 26 gasten patat te bakken.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik eet al een hele poos geen patat meer
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch vind ik het een leuke meid die Kimquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
tis ook een aparte hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een leuke meid
Sinds dat ik kijk, heb ik haar nog niet zien zeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]![]()
ze is al een paar uur bezig, zonder mopperen. jeff gaf haar net nog een compliment
Elke gek zijn gebrek tochquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook een aparte hoor
maar dat zul je nog wel zien
als die zich ergens vast in bijt
poeh
je zou eigenlijk het filmpje van de cocktailavond moeten opzoekenquote:
Dat wou hij eigenlijk afgelopen nacht al doen maar gaat hij nu vannacht doen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft zin om de slingers op te hangen
Linkje?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou eigenlijk het filmpje van de cocktailavond moeten opzoeken![]()
nee geloof het nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wou hij eigenlijk afgelopen nacht al doen maar gaat hij nu vannacht doen?
Focus Kim! Focus!quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou eigenlijk het filmpje van de cocktailavond moeten opzoeken![]()
En zo heeft Jeff zich inmiddels volledig buiten de groep geplaatst.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Ik heb zin om te lachen, maar het kan niet met deze conjo's
Kim D: Met Babette kon je echt lachen, maak het goed!
Jeff: Ik heb niets goed te maken, zij zit met GJ en Zoe
Het ligt allemaal aan een ander.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
En zo heeft Jeff zich inmiddels volledig buiten de groep geplaatst.
quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:46 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
het scheelt enorm dat ze buiten staatquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Kim D ruikt inmiddels naar een frietkot
Ze staat al uren onder dat afdak in de vette lucht, die kan d'r haar wel wassen straks.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het scheelt enorm dat ze buiten staat
wel viezz jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze staat al uren onder dat afdak in de vette lucht, die kan d'r haar wel wassen straks.
Isaak is toen voor de spelletjes gegaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:09 schreef Silves het volgende:
Iedereen Wendy voor gek verklaren omdat ze 2 frituurpannen wou aanschaffen voor de groep..En nu kunnen ze niet meer zonder.
Kutgroep, kutopdracht, kutzoemer, kutslingers.quote:
Kutjeffquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutgroep, kutopdracht, kutzoemer, kutslingers.
Ze heeft dit aan Jef gevraagd, en gekregen..quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak is toen voor de spelletjes gegaan
want meeste stemmen gelden
Frietjesquote:
Maar als Rupi dat doet dan is het een volgevreten hokquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef engine het volgende:
Kim D zit al helemaal vol. Misselijk gegeten.
Investering vergelijkbaar met een dartbordquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft dit aan Jef gevraagd, en gekregen..
hebben ze en fritöse gekregt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Frietjes![]()
En nu nog frikandellen en kaassouffles.
En het vollybalnet, voetbaltafel..en de warme sloffen voor kim..quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Investering vergelijkbaar met een dartbord
Gekocht maar dat is al een tijdje geleden.quote:
Inderdaad, Kim en Jeff staan ook de hele tijd te eten buiten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar als Rupi dat doet dan is het een volgevreten hok
Natuurlijk even versneld er doorheen gewandeld. Maar ze is gewoon lekker dronken, ken me daar zelf wel inquote:
okequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Gekocht maar dat is al een tijdje geleden.
Niks mis mee, gelijk hebben zequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Kim en Jeff staan ook de hele tijd te eten buiten.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft dit aan Jef gevraagd, en gekregen..
daar waren de meeste wel echt dronkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk even versneld er doorheen gewandeld. Maar ze is gewoon lekker dronken, ken me daar zelf wel in![]()
![]()
Maar leuke party's gemist zie ik al.
Inderdaad, maar wat Kakadylo zegt, als Rupert dat in de keuken doet is hij een volgevreten slang.quote:
isaak had nog 5 sigarettenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef Silves het volgende:
Zo ff een toeval krijgen , de hele loods op stelten zetten..richting kamer 5 en er zijn weer sigaretten voor Jef.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar ik stelde ergens een half uur geleden een vraag. Hebben ze een tuin?
Klein tuintje . Met een kasje voor groente. En een hottubquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
kasje-je-jequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klein tuintje . Met een kas voor groente.
Natuurlijk als Jeff en Kim uit de pannen zich vol eten voor het in schalen op tafel komt, is het groot gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Dank uquote:
ik zat ook al met verbazing te kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Vaak zie ik sommigen hun avondeten met een lepel eten, maar patatjes eten ze met mes en vork
Het valt op hč, vaak zitten ze te vreten als boeren en nu met mes en vorkquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat ook al met verbazing te kijken![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
netjes met mes en vork
maar dan wel met je mond vol gepraamd praten
Moraima is nu helemaal niet meer te verstaanquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
netjes met mes en vork
maar dan wel met je mond vol gepraamd praten
Extra punten voor jou dat je Martin aan kan horenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja man, okay bro, je weet toch bro, ja man. Samenvatting van het gesprek van Martin en Marciano
die smecktquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Standaard mute terwijl ze eten.
Rupert spant de kroon; proppen, praten, kauwen, smakken en allemaal tegelijk
Ik verwachtte heel even dat één van twee de ander vol op de bek zou pakkenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja man, okay bro, je weet toch bro, ja man. Samenvatting van het gesprek van Martin en Marciano
Daar zit ik ook op te wachten jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwachtte heel even dat één van twee de ander vol op de bek zou pakken
Zd hadden het erover dat de groep denkt dat als ze een stelletjevuit elkaar halen, de ander er achteraan gaat. Door te doen of ze het niet moeilijk zouden hebben bij vertrek van 1 van hun, zal de groep misschien niet snel Sas of Bern weg sturen want bij hun gaat de ander dan niet weg. Dus niet 2 voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap dat moeilijke gedoe ook niet zo. Denk bindingsangst of zo. Maar als je zo met elkaar bent heb je wel een soort relatie neem ik aan.
Knap hčquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt die Marciano niet ontzettend moe van die Mattin?
jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is nu half 10, ze beginnen om 10 uurrrrrr x 5quote:
Oscars?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nu half 10, ze beginnen om 10 uurrrrrr x 5
quote:
Martin zou ook moe kunnen worden van Marciano. Maar Martin heeft de grootste praatjes, heeft van alles meegemaakt en kan elke chick(zijn bewoording) krijgen. Niet in de gatende hebbende, dat het maar een sukkeltje is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt die Marciano niet ontzettend moe van die Mattin?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, misschien kijken er wel kinderen
600 ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Martin zou ook moe kunnen worden van Marciano. Maar Martin heeft de grootste praatjes, heeft van alles meegemaakt en kan elke chick(zijn bewoording) krijgen. Niet in de gatende hebbende, dat het maar een sukkeltje is.
Liegt alles aan elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
600 ofzo
ik weet niet meer wat hij in hetbegin riep
nee de kombinatie is seltenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, misschien kijken er wel kinderen
Tommy zei exact hetzelfde dus blijkbaar valt Mexx daar op want haar ex ging ook al 35x vreemdquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
600 ofzo
ik weet niet meer wat hij in hetbegin riep
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet steeds die kloten site van videoland vernieuwen.
Mexx komt bij mij als vrij labiel over, dus zou daar niet vreemd van opkijkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tommy zei exact hetzelfde dus blijkbaar valt Mexx daar op want haar ex ging ook al 35x vreemd
Dat krijg je ervan als je niet ieder uur er opnieuw een kwartje ingooitquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet steeds die kloten site van videoland vernieuwen.
Ben jij stiekem andere dingen aan het doen?quote:
ik weet ook niet hoe het kanquote:
Alleen als ik bijv. een ander iets over de streams zet. Als ik ze gewoon open laat staan geen last van.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe het kan
maar iedereen heeft er wel last van
ik heb ze overdag wel vaker gewoon aan staan en ben dan andere dingen aan het doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen als ik bijv. een ander iets over de streams zet. Als ik ze gewoon open laat staan geen last van.
Martin roept weleens dat ie afstand wil nemen en Mexx altijd gelijk in de vlekken maar die linkmiegel speelt die kaart bewust uitquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mexx komt bij mij als vrij labiel over, dus zou daar niet vreemd van opkijken
Playaaahquote:
vies spelletjequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin roept weleens dat ie afstand wil nemen en Mexx altijd gelijk in de stress maar die linkmiegel speelt die kaart bewust uit
Dat zegt ze ook maar dat duurt vijf secondenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vies spelletje
ik had gezegd
tjowwww
zoek het uit
dan moet je volhouden hequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook maar dat duurt vijf seconden
Bij de tien seconden ligt ze alweer tussen zijn benen al dan niet soort van gedwongenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij de tien seconden ligt ze alweer tussen zijn benen al dan niet gedwongen
Toch langer dan Mattin het vol kan houdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook maar dat duurt vijf seconden
Wel gegarandeerd showquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
niks aan die matin
niet fysiek en ook niet intellectueel
Inderdaad, zo weet hij Mexx weer onder de dekens te krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin roept weleens dat ie afstand wil nemen en Mexx altijd gelijk in de vlekken maar die linkmiegel speelt die kaart bewust uit
dan kijk ik nog liever naar een boze wandaquote:
Best knap dat Erik dat telkens voor mekaar krijgt want bijv. Berend heb ik er nooit tussen zien zittenquote:
Ik kan er wel om lachen. Staat ie ineens met een brandblusser te dansen ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kijk ik nog liever naar een boze wanda
he kerolll nog geneuktquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Zo nog naar de tennisclub
[ afbeelding ]
verrek, heeft hij een lange broek aan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Zo nog naar de tennisclub
[ afbeelding ]
niet de goede schoenen voor de tennisclubquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef engine het volgende:
Bern gaat mee naar de tennisvereniging
[ afbeelding ]
Sssttquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ben jij stiekem andere dingen aan het doen?
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ze overdag wel vaker gewoon aan staan en ben dan andere dingen aan het doen
hoor de stream de hele tijd en toch loop ik dan na een poosje achter
Wees er maar trots op dat een verliefde puber je adoreert en je er gretig gebruik van maaktquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zo weet hij Mexx weer onder de dekens te krijgen.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee kerol, vandaag niet, de zak te zwaar vandaar de lange broek...
Hij zal wel denken, dat ik dat nog mee mag maken in mijn levenquote:
die geeft er vanavond weer een slinger aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zal wel denken, dat ik dat nog mee mag maken in mijn leven
Die man heeft de tijd van zijn leven, echt hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lionheart weet daar een oplossing voor
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
die geeft er vanavond weer een slinger aan
Beeldquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
die geeft er vanavond weer een slinger aan
Die heeft voor een half jaar te rukkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die man heeft de tijd van zijn leven, echt hoor
Kannie zeggen dattie er toch nog tussenin heeft gezeten.....oepsquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die man heeft de tijd van zijn leven, echt hoor
Blijkbaar stinkt Erik toch niet meer ten opzichten van Berend.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Best knap dat Erik dat telkens voor mekaar krijgt want bijv. Berend heb ik er nooit tussen zien zitten
Het moment dat Erik geëlimineerd wordt dan komt er een SL van maar liefst vijf uurquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |