ze heeft het echt niet in de gatenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Kenzi heeft ook een mening over dikke kindjes
Is Kenzi die dikke meisje?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Het kan verkerenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Oliebol op stokjesquote:
Hallo Jumbo!quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Ik denk toch in alle redelijkheid, dat je de olliebollen hiermee tekort doetquote:
Ze hebben het over iedereenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:19 schreef D. het volgende:
Hebben Marciano en Martin het nu over Isaac?
Toen hadden ze het idd even Isaacquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ze het hadden over iemand die zich liet gaan en die ze nu labiel noemen
Goed te horen dat ie steeds verder door de mand valtquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen hadden ze het idd even Isaac
slappe japquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:24 schreef Silves het volgende:
En ook niet meer met Jef..word t steeds moeiilijker om onder een gesprek nee te zeggen..Jap
Ik vind die Martin en Marciano ook maar simpele gastjes. Bro hier bro daar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Goed te horen dat ie steeds verder door de mand valt
Zei Jappie dat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:24 schreef Silves het volgende:
En ook niet meer met Jef..word t steeds moeiilijker om onder een gesprek nee te zeggen..Jap
Slimme Jap. Die ziet ook dat het tactisch niet handig is om te dicht bij Jeff te staan.quote:
Volgens mij is het besmettelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die Martin en Marciano ook maar simpele gastjes. Bro hier bro daar.
Wie is Jap?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Jap gaat liever knutselen
of hij speelt de rol van zijn leven
Erg slim is ie niet bezig, onzichtbaar, en nu enkel in de schaduw van Wandaquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Slimme Jap. Die ziet ook dat het tactisch niet handig is om te dicht bij Jeff te staan.
Ik vind het nietsquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het besmettelijk
Week 1 viel het nog mee, nu loopt de helft daar de hele dat te bro'en en maat'en
tot je volgende week tegen je vrouw zegtquote:
Dat zeg ik nu al pikquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot je volgende week tegen je vrouw zegt
he tijger![]()
Wat is daar niet slim aan dan? Niemand heeft hem nog genoemd om te nomineren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Erg slim is ie niet bezig, onzichtbaar, en nu enkel in de schaduw van Wanda
zoveeeeeelquote:
Moet er nog even inkomen broquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveeeeeel
martin=matin
wanda=queenie(gebruiken een aantal in de loods daar)
Jeffrey=Jeff
marciano= tiano
Ik zit het net nog even terug te luisteren, want ik had vanmiddag geen geluid, maar wat een dwaas zegquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac nu: "Ik weet hoe mensen zijn, je hoeft maar 1 ding te zeggen en gelijk zijn ze getriggerd"
Ook Isaac, maar dan vanmiddag: "Wat Isaac? Meteen met die vingertje he! Nie wijze! Nie wijze met je gedrag! Nie wijze! Nee niks! Nie Wijze!"
Zou dat hier ook kunnen broquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kennelijk schept het onder hen een band
Band of Bro(ther)s
totaal niet getriggerdquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit het net nog even terug te luisteren, want ik had vanmiddag geen geluid, maar wat een dwaas zeg
Nee Sas wordt boos als Bern zegt dat ze een relatie hebben......en dus zegt Bern dat hij single isquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef Daana316 het volgende:
Ik las dit berichtje van
Silves
Nu ik weer single ben, denk ik er anders over een kind willen..tja Bern.
Is het uit met Sas?
Lees ook helemaal niets meer van hun en ook geen foto,s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |