SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:37 schreef peaceman het volgende:
zo idioot dat een nummer van 35 jaar oud je nog zo kan raken![]()
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Geen groot lek, maar moet wel wat gefixt worden dusquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dat komt niet gelegen nu (voorzover het dat wel komt).[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
YOU SHOULD HAVE LEFT THE LIGHT ON![]()
En dan straks Mag het licht uit
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit vinden we gelukkig allemaal mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dit kan inmiddels ook wel op de bingo.quote:
En ja."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vinden we gelukkig allemaal mooi.![]()
![]()
@Nielsch vond het maar zozoquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vinden we gelukkig allemaal mooi.![]()
en terechtquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vinden we gelukkig allemaal mooi.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
ga wel lachen als hij op postcode ex valt...quote:
Kan ex ook mijn kartonnen bordje pakken om mee te zwaaien want ik ga niet even op nieuwjaarsdag naar Deventer treinenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lijst MA-NI-PU-LA-TIEquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
YOU SHOULD HAVE LEFT THE LIGHT ON![]()
En dan straks Mag het licht uit
* OscarMopperkont ziet het Top2000 team zichzelf al helemaal rot lachen om die grapjes
Nietesquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vinden we gelukkig allemaal mooi."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Oei nee wachtrijen doe ik niet aan maar mocht de rij ooit weg zijn hoor ik het graagquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is geloof ik een rij, maar ik ben de volgorde een beetje kwijt![]()
![]()
YOU'RE STILL A LIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR![]()
#200.000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zou er normaal ook niet thuis voor blijven, eerlijk gezegd. Maar ik snap dat anderen het erg mooi vinden.quote:![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
#200.000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Pfff.. Nu overal emmers aan het neerzetten?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, plafond in onze berging is lekRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
DagoGODquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
#200.000
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Tand des tijds ook zo goed doorstaan, zou bij wijze van dit jaar uitgebracht kunnen zijn
(Ware het niet dat er tegenwoordig vooral meuk wordt gemaakt)![]()
Klinkt niet heel grappigquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga wel lachen als hij op postcode ex valt...
Kan ex ook mijn kartonnen bordje pakken om mee te zwaaien want ik ga niet even op nieuwjaarsdag naar Deventer treinen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dit nummer begint net als die ene van Ramses.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
In dat kader mag hier wel wat van Lights staan. Maar die mist helaas in de lijst der lijsten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lijst MA-NI-PU-LA-TIE
* OscarMopperkont ziet het Top2000 team zichzelf al helemaal rot lachen om die grapjes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
#200.000![]()
![]()
![]()
![]()
De Dijk
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Prima dat De Dijk wat marge heeft opgebouwd, maar hun oeuvre staat nu wel wat aan de hoge kant.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, 1 emmertje en maar bellen met de verhuurder.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Pfff.. Nu overal emmers aan het neerzetten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En straks ook nog Vincent genot
Hé leeft die nog?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef ShinyStar het volgende:
Sinead O'Connor heet blijkbaar tegenwoordig Shuhada Sadaqa. Weet je dat ook weer."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nee.
Niks licht uit.
Opzouten. Blijft lekker aan.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Mexi: hoeveel dijken krijgen we nog? Dansen op de Vulkaan, Als ze er niet is en Niemand id Stad?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
hoezo niet? krijg t geld gewoon op mn bankrekening. en dat kartonnetje komt ze dan wel brengen omdat ze met vervroegd pensioen gaat vanwege dr eigen kartonnen bordjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog steeds niet hoger dan 155. Waardeloos.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Prima dat De Dijk wat marge heeft opgebouwd, maar hun oeuvre staat nu wel wat aan de hoge kant.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, dat is het euvel altijd. Het slaat altijd wat doorquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Prima dat De Dijk wat marge heeft opgebouwd, maar hun oeuvre staat nu wel wat aan de hoge kant.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat kan je zo'n meisje niet aandoenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
Nee.
Niks licht uit.
Opzouten. Blijft lekker aan.![]()
![]()
Thanx!quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef DecoAoreste het volgende:
@:Dagoduck gefeliciteerd met 200K|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Te veel mensen.. Dat dacht ik ook tijdens 1e kerstdag met schoonfamilieRemember the jester that showed you tears
Goed puntquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
Nee.
Niks licht uit.
Opzouten. Blijft lekker aan.
Bloedend Hart al geweest?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mexi: hoeveel dijken krijgen we nog? Dansen op de Vulkaan, Als ze er niet is en Niemand id Stad?![]()
spekdikken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is ze nog steeds moslim, of inmiddels sikh geworden ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef ShinyStar het volgende:
Sinead O'Connor heet blijkbaar tegenwoordig Shuhada Sadaqa. Weet je dat ook weer.![]()
deze doet me niet heel veel of zo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
energiebesparing.. hoppaquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
Nee.
Niks licht uit.
Opzouten. Blijft lekker aan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bij de Europacupwedstrijd Feyenoord tegen volgens mij Real Zaragoza werd dit voor aanvang gespeeld.
Na een half uur vielen de lichtmasten uit.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Maar Niemand in de Stad de hoogste van De Dijk dus. Erg mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dikke stront door een flinterdunne trechter!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het allerallerallerlaatste nummer dat ik De Dijk live heb horen spelen
Dat ze ons land beschermen tegen overstromingquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef Nielsch het volgende:
Snap niet wat mensen zo goed vinden aan De Dijk.
Als Tears For Fears oudjaarsdag haalt zou dat voor mij de grootste verrassing van de lijst zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heel goed , dat gezeik altijdquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
Nee.
Niks licht uit.
Opzouten. Blijft lekker aan.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit is toch wel echt een genotsdijk. Hou van plaatjes over lichtjes die uitgaan of voor altijd aan blijven:)Remember the jester that showed you tears
Naweeën van de coronabonus?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Niemand in de Stad de hoogste van De Dijk dus. Erg mooi.![]()
Ja de tekst prima, maar melodisch is dit een niemendalletje eigenlijkSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
met sowing the seeds dan zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Tears For Fears oudjaarsdag haalt zou dat voor mij de grootste verrassing van de lijst zijn.I love music |Ajax forever
tis beslag dus knieperties sowieso niet, das deegballetjes. rolletjes had nog gekund maar er zitten spikkels in t beslag dus ik vermoed spekdikkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
KNIEPERTIESGENOT!
Of spekkedikk'n?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kniepertjes/ nieuwjaarsrolletjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
KNIEPERTIESGENOT!
Of spekkedikk'n?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Smiffsgodenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch wel echt een genotsdijk. Hou van plaatjes over lichtjes die uitgaan of voor altijd aan blijven:)![]()
MAG HET LICHT UITMAG HET LICHT UIT
MAG HET LICHT UIT
tis ook niet mijn favoriete Dijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:42 schreef MielMonteur het volgende:
Ja de tekst prima, maar melodisch is dit een niemendalletje eigenlijkHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Everybody Wants To Rule The World. Ook wel hun beste in de lijst denk ikquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ik je in mijn armen sluit
-gniffel- Nog wel moslim. Maar wat wel geinig is nu: Sinead O'Connor is nog wel haar artiestennaam. Dus een instinker bij: ''Artiestennaam ja of nee''quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is ze nog steeds moslim, of inmiddels sikh geworden ofzo?![]()
Hebben ze elektra in Den Helder dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
MAG HET LICHT UITMAG HET LICHT UIT
MAG HET LICHT UIT
Duikt weg
Gehaaldquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog steeds niet hoger dan 155. Waardeloos.![]()
Feli
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wrom zitten er spikkels in dat beslag??quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kniepertjes/ nieuwjaarsrolletjesnog half vol maar niet meer zo ontiegelijk moe na een dag werken met die kopquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is ze nog steeds moslim, of inmiddels sikh geworden ofzo?
Mad World staat er in toch? Shout ook. Change dan weer niet en break it down again ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Everybody Wants To Rule The World. Ook wel hun beste in de lijst denk ikI love music |Ajax forever
Dit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:41 schreef Nielsch het volgende:
Snap niet wat mensen zo goed vinden aan De Dijk.
Verder niets mis mee. Klopt allemaal wel, paar goeie muzikanten. Maar tering wat een saaie, onenthousiaste bende is dat altijd. En altijd met teksten waarven je denkt 'NOU EN!'
Ze kwam binnen zonder kloppen, nou en!
Als het golft dan golft het goed, nou en!Robert Moog died for our synths![]()
ik denk toch dat hier een oorlogsbonusje bij zitquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Everybody Wants To Rule The World. Ook wel hun beste in de lijst denk ikHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ook geen Pale Shelterquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mad World staat er in toch? Shout ook. Change dan weer niet en break it down again ook niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was een leuk spelletje!quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
-gniffel- Nog wel moslim. Maar wat wel geinig is nu: Sinead O'Connor is nog wel haar artiestennaam. Dus een instinker bij: ''Artiestennaam ja of nee''![]()
Verbetering is goedquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog half vol maar niet meer zo ontiegelijk moe na een dag werken met die kop![]()
![]()
Meer huizen met zonnepanelen dan gemiddeld in het landquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hebben ze elektra in Den Helder dan?
Duikt weg
Zeker, maar ik had deze toch niet verwacht. Dit is echt bizar hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik denk toch dat hier een oorlogsbonusje bij zit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vuurwerkstress?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
Kattenkots, kattenpies...Gaat lekker hier. #not
die eerste platen, maar ook die met sowing zijn echt onderschat goedquote:I love music |Ajax forever
deze is toch ook zo godverdomme mooi jongens![]()
![]()
Zijn toch gestopt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ze ons land beschermen tegen overstroming![]()
Dat vind ik tekstueel zo'n ongelooflijke parel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit.
Verder niets mis mee. Klopt allemaal wel, paar goeie muzikanten. Maar tering wat een saaie, onenthousiaste bende is dat altijd. En altijd met teksten waarven je denkt 'NOU EN!'
Ze kwam binnen zonder kloppen, nou en!
Als het golft dan golft het goed, nou en!![]()
quote:![]()
![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sterktequote:Op vrijdag 30 december 2022 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
Hier was de kat ziek toen mijn vrouw een weekje weg was laatst. Kon ik alles zelf opruimen.![]()
![]()
Jij wilde kattenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
I love music |Ajax forever
#STEMPLAAT![]()
![]()
0027 (0029) Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
0030 (0036) Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
0048 (0048) Rage Against The Machine - Killing In The Name
0050 (0047) Supertramp - School
0102 (0087) The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
0138 (0122) Animals - House Of The Rising Sun
0249 (0303) Slayer - Angel Of Death
Gehoord.
0294 (0261) Don McLean - Vincent
0296 (0352) Sinéad O'Connor - Troy
0357 (0350) Nena - 99 Luftballons
0397 (niet..) Froukje - Ik Wil Dansen
0400 (0515) Pearl Jam - Even Flow
0596 (0542) David Bowie - Let's Dance
0621 (0708) Alice In Chains - Would?
0627 (0751) The Cure - Friday I'm In Love
0663 (0606) Aretha Franklin - I Say A Little Prayer
0677 (0564) Temptations - Papa Was A Rolling Stone (Albumversie)
0678 (0833) Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0792 (0824) Uriah Heep - Easy Livin'
0859 (0831) The Prodigy - Smack My Bitch Up
0866 (0840) The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
0887 (0478) Golden Earring - She Flies On Strange Wings
0956 (0866) Cockney Rebel - Sebastian
0970 (0906) Jimi Hendrix - Voodoo Child (Slight Return)
0996 (0747) Leonard Cohen - So Long Marianne
1065 (1236) Heart - Barracuda
1075 (1098) BAP - Kristallnach
1079 (1018) Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
1112 (1135) Jethro Tull - Locomotive Breath
1178 (1240) Air - All I Need
1193 (1108) Talk Talk - Life's What You Make It
1244 (1167) De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1249 (1235) Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
1269 (1379) Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War (Albumversie)
1289 (1305) Smiths - Bigmouth Strikes Again
1382 (1421) Nena - Nur Geträumt
1464 (1501) Foreigner - Cold As Ice
1533 (1287) Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1554 (1719) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1603 (1608) Editors - The Racing Rats
1604 (1477) Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
1632 (1396) Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1708 (1531) The Shadows - Apache
1715 (1993) Doobie Brothers - Long Train Runnin'
1724 (1567) Muddy Waters - Mannish Boy
Gemist.
0437 (0460) Jim Croce - Time In A Bottle
0531 (0554) Donna Summer - I Feel Love
0540 (0499) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
0544 (0600) Elton John - Tiny Dancer
0549 (0575) Talking Heads - Psycho Killer
1023 (0943) Tears For Fears - Shout
1026 (1070) Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1042 (0835) Gloria Gaynor - I Will Survive
1047 (0786) Bob Dylan - Like A Rolling Stone
1322 (1432) Eminem - Cleanin' Out My Closet
1344 (1499) Foo Fighters - All My Life
1348 (1238) Janis Joplin - Mercedes Benz
1758 (1708) Curtis Mayfield - Move On Up
1763 (1591) Chicago - 25 Or 6 To 4
1822 (1652) J.J. Cale - Call Me The Breeze
1931 (1964) Chris Isaak - Blue Hotel
1950 (1867) Fischer-Z - The Worker|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze speel ik ook op gitaar
Kaneelquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zitten er spikkels in dat beslag??
[..]
nog half vol maar niet meer zo ontiegelijk moe na een dag werken met die kopTrotste mama van Ambar
Spoiler graagquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[ [url=https://img.leidschdagblad.nl/vxj4hxCtxaPLSKW2qeL29nqs_2M=/550x550/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)c01c1.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat hopen we maar... hij heeft het nooit eerder gedaan. Anders volgende week maar even naar de dierenarts, maar hoe vang je kattenpies op?quote:Make love, not war ☮![]()
Happy happy tree!quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand ook zo'n nummer over Bob Ross schrijven?Robert Moog died for our synths![]()
Bespaar je de moeite, dat horen we toch niet.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
ja, maar American pie vind ik mooierquote:I love music |Ajax forever
euh das meer dan een snufjequote:
die van ons is nooit met spikkelsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Slayer zowaar niet midden in de nacht Genotquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
#STEMPLAAT![]()
![]()
0027 (0029) Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
0030 (0036) Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
0048 (0048) Rage Against The Machine - Killing In The Name
0050 (0047) Supertramp - School
0102 (0087) The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
0138 (0122) Animals - House Of The Rising Sun
0249 (0303) Slayer - Angel Of Death
Gehoord.
0294 (0261) Don McLean - Vincent
0296 (0352) Sinéad O'Connor - Troy
0357 (0350) Nena - 99 Luftballons
0397 (niet..) Froukje - Ik Wil Dansen
0400 (0515) Pearl Jam - Even Flow
0596 (0542) David Bowie - Let's Dance
0621 (0708) Alice In Chains - Would?
0627 (0751) The Cure - Friday I'm In Love
0663 (0606) Aretha Franklin - I Say A Little Prayer
0677 (0564) Temptations - Papa Was A Rolling Stone (Albumversie)
0678 (0833) Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0792 (0824) Uriah Heep - Easy Livin'
0859 (0831) The Prodigy - Smack My Bitch Up
0866 (0840) The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
0887 (0478) Golden Earring - She Flies On Strange Wings
0956 (0866) Cockney Rebel - Sebastian
0970 (0906) Jimi Hendrix - Voodoo Child (Slight Return)
0996 (0747) Leonard Cohen - So Long Marianne
1065 (1236) Heart - Barracuda
1075 (1098) BAP - Kristallnach
1079 (1018) Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
1112 (1135) Jethro Tull - Locomotive Breath
1178 (1240) Air - All I Need
1193 (1108) Talk Talk - Life's What You Make It
1244 (1167) De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1249 (1235) Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
1269 (1379) Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War (Albumversie)
1289 (1305) Smiths - Bigmouth Strikes Again
1382 (1421) Nena - Nur Geträumt
1464 (1501) Foreigner - Cold As Ice
1533 (1287) Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1554 (1719) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1603 (1608) Editors - The Racing Rats
1604 (1477) Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
1632 (1396) Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1708 (1531) The Shadows - Apache
1715 (1993) Doobie Brothers - Long Train Runnin'
1724 (1567) Muddy Waters - Mannish Boy
Gemist.
0437 (0460) Jim Croce - Time In A Bottle
0531 (0554) Donna Summer - I Feel Love
0540 (0499) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
0544 (0600) Elton John - Tiny Dancer
0549 (0575) Talking Heads - Psycho Killer
1023 (0943) Tears For Fears - Shout
1026 (1070) Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1042 (0835) Gloria Gaynor - I Will Survive
1047 (0786) Bob Dylan - Like A Rolling Stone
1322 (1432) Eminem - Cleanin' Out My Closet
1344 (1499) Foo Fighters - All My Life
1348 (1238) Janis Joplin - Mercedes Benz
1758 (1708) Curtis Mayfield - Move On Up
1763 (1591) Chicago - 25 Or 6 To 4
1822 (1652) J.J. Cale - Call Me The Breeze
1931 (1964) Chris Isaak - Blue Hotel
1950 (1867) Fischer-Z - The Worker"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dit lied doet me denken aan Dr. Who. Nooit gezien, behalve ooit een scene, met Van Gogh. Dat was erg mooi.![]()
Newbownluiersquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hopen we maar... hij heeft het nooit eerder gedaan. Anders volgende week maar even naar de dierenarts, maar hoe vang je kattenpies op?![]()
Iets met Van Dyke Brown.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand ook zo'n nummer over Bob Ross schrijven?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Dankjewel! Ow dat is ook balen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterkte
Hier was de kat ziek toen mijn vrouw een weekje weg was laatst. Kon ik alles zelf opruimen.Make love, not war ☮![]()
Now I understand
Over artiesten die gecanceled zouden moeten worden, kan Don Mclean ook prima bij
Niet. Mijn kat heeft het ook een tijd buiten de bak gedaan, waardeloos.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hopen we maar... hij heeft het nooit eerder gedaan. Anders volgende week maar even naar de dierenarts, maar hoe vang je kattenpies op?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is Don niet mcClean?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Over artiesten die gecanceled zouden moeten worden, kan Don Mclean ook prima bijHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Leukerquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar American pie vind ik mooier![]()
Terechte klachtquote:Haters can be so lame and vicious
Uitgeschoten en ik vind dat wel lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh das meer dan een snufje
die van ons is nooit met spikkelsTrotste mama van Ambar
This world was never meant for one as beautiful as you.
Over vrouwonvriendelijk gesproken, in het woordenboek staat ie rustig naast Ike Turnerquote:Haters can be so lame and vicious
T schijnt nog al een vrouwonvriendelijk teringlul te zijn geloof ikquote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ga je mond spoelen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
PageTurner dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over vrouwonvriendelijk gesproken, in het woordenboek staat ie rustig naast Ike TurnerHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja ik vind dit ook echt niks.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Geen kitsch-schilderij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is wel heel letterlijk muziek als een schilderijtje, maar toch|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ach als dat alles isquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
T schijnt nog al een vrouwonvriendelijk teringlul te zijn geloof ik![]()
Nou ben je dat tegenwoordig al snel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
T schijnt nog al een vrouwonvriendelijk teringlul te zijn geloof ik![]()
ik dacht dat er ruggemeel in zatquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitgeschoten en ik vind dat wel lekker![]()
dit was ons beslag. dat rode is met kleurstof voor de jeugd, restjes opmaken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alweer Broes
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet. Mijn kat heeft het ook een tijd buiten de bak gedaan, waardeloos.Ja het is echt waardeloos vooral ook omdat hij nu op de bank piest. En daardoor ook de kussens en dekens nat worden.
Gelukkig kan ik die wel in de wasmachine gooien.
Make love, not war ☮![]()
Ik vind het dit keer wel iets, maar vorige keren vond ik ook niks aan Vincent.
We kunnen veranderen!Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Reffrein is toch altijd hetzelfde in een nummer?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doe maar wat.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goh, alweer BruceOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
![]()
![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Succes op het dartsveld!quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:48 schreef Strani het volgende:
Ik ben er weg van. Tot over een uur of vier/vijf!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:48 schreef Strani het volgende:
Ik ben er weg van. Tot over een uur of vier/vijf!
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:48 schreef Strani het volgende:
Ik ben er weg van. Tot over een uur of vier/vijf!
Jewel, maar het kan meer instrumentatie bevatten bij latere refreinen voor opbouw en zo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Reffrein is toch altijd hetzelfde in een nummer?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
27 mei gok ikquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moet je eigenlijk live horen deze:)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Meteen goed schoonmaken. Hier een keer tegen de elpeekast aan, gelukkig zaten die allemaal in van die oude plastichoezen dus was nog wel schoon te maken, maar man man man.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ja het is echt waardeloos vooral ook omdat hij nu op de bank piest. En daardoor ook de kussens en dekens nat worden.
Al die gekke Bruce fans van 55 die hun hele stemlijst volzetten met Bruce.
Wel een van z'n betere nummers.![]()
Hij mompelt idd weer een heel liedje vol.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
een van de minst saaie Broes platen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wat heeft Foolish Games hier mee te maken?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jewel, maar het kan meer instrumentatie bevatten bij latere refreinen voor opbouw en zo.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Maar tering wat een moeite om die kut wachtrij door te komenquote:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Welkom bij het college muziektechniek door MTheBassman.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jewel, maar het kan meer instrumentatie bevatten bij latere refreinen voor opbouw en zo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik gok dat Bruce isquote:Haters can be so lame and vicious
Lekker nummer van Bruce dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar wel een van de meest gedraaide in mijn beleving.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
een van de minst saaie Broes platen![]()
Ah, dus Bruce kan het wel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja doen we ook... met groene zeep. In het voorjaar de hele bank maar eens goed laten reinigen door een bedrijf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meteen goed schoonmaken. Hier een keer tegen de elpeekast aan, gelukkig zaten die allemaal in van die oude plastichoezen dus was nog wel schoon te maken, maar man man man.
wat een geluk van die plastic hoezen!
Make love, not war ☮![]()
Nouja Nebraska is wel een mooie plaat trouwens, te lang Niet gehoord eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:50 schreef Gehenna het volgende:
Met Bruce kan ik ook helemaal niets eigenlijkRobert Moog died for our synths![]()
Dat was gekkenhuis ja die eerste dag.. Hoorde dat het met Coldplay concert nog iets erger wasquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar tering wat een moeite om die kut wachtrij door te komenRemember the jester that showed you tears
tja je moet er wat mee als je het op vwo hebt afgeslotenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welkom bij het college muziektechniek door MTheBassman.
Wat als Bruce Frank Boeijen is?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:51 schreef Nielsch het volgende:
Echt niks van te verstaan ook haha dit nummer.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Bij z'n laatste concerten moest ie zelf ook het podium op getild wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Clarence tilt dit hele nummer op. Zoals zoveel nrs van BruceRemember the jester that showed you tears
Tilde die zijn strafschoppen maar niet zo ver op.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Clarence tilt dit hele nummer op. Zoals zoveel nrs van BruceDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Vegan borrelen met de meiden
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Waarom staat dat hoger dan ditquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:53 schreef Isorden het volgende:
Volgende uur Bruce zn pedo-liedje
Oh nee, nog 2 uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat staat hoger dan dit? Echt? Oh my....quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
gebroken wielen blokkeerden de snelweg.quote:
In Nederland hebben we daar blokkeerfriezen voorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Daar heb ik echt een enorme hekel aan"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Lekker met de meiden, meiden.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
nehquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fixedquote:
Maar waar gaan die in?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Iedereen een komkommer en een wortel
![]()
Klinkt niet als een borrelquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Iedereen een komkommer en een wortel
met aardbeienmelk?quote:
Dancing In The Dark vind ik de leukste Bruce. Ook vanwege Courteney Cox.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
emmely de wild? sinds wanneer is die met ruudje getrouwd?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Daar klopt natuurlijk geen klote vanquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
Die appjes zijn geweldig, vooral deze.
[ afbeelding ]
We worden beflikkerd![]()
de wilTquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
emmely de wild? sinds wanneer is die met ruudje getrouwd?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
Die appjes zijn geweldig, vooral deze.
[ afbeelding ]Robert Moog died for our synths![]()
Echt hequote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Hoor je ook niet meer zoveel van, Charles Aznavour.And what rough beast, its hour come round at last,
na gebruik opetenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou ik betwijfel of ze dat wilquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit hoeft van mij niet zo. Aznavour heeft beter. Hier Encore en La Boheme bijv[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Saaaaaai. Waarom zo hoog.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Grote kans dat ze ruim 20 jaar ouder dan mij is.quote:
Breng mensen nu niet op ideeënquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Samen met de Snollebollekes.
Valt me trouwens mee dat die er niet in staan.![]()
Je hebt wat gemist zeker? ;-)quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Valt me trouwens mee dat die er niet in staan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grote kans dat ze ruim 20 jaar ouder dan mij is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Robert Moog died for our synths![]()
See Emily Play.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Snollebollekes staat er zeker wel in. Links Rechts op 1076quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ster.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie noemt zijn baby nu nog Renate idd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grote kans dat ze ruim 20 jaar ouder dan mij is.
[ afbeelding ]And what rough beast, its hour come round at last,
Helaas zijn die ook al voorbij gekomen…quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zo zeg, was me dat een uur
Un dann rettet kein Kavallerie,
Aznavour en System of a Down de enige met armeense afkomst in de lijst?Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Oh. Ze staan er wel in.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist zeker? ;-)
Ja toen sliep ik al. Niet zo hoog gelukkig.
![]()
SCHANDE!quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Valt me trouwens mee dat die er niet in staan.
Van Links naar Rechts is leuker dan minstens 7% van wat in deze lijst staat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: