tx for the infoquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Orgel Joke moet nog twee weken in het ziekenhuis blijven
Orgel Joke zal ook de komende twee weken nog in het ziekenhuis moeten doorbrengen. De 73-jarige laat op Instagram weten dat het al wel wat beter met haar gaat.
Joke Meijer, zoals ze echt heet, moet een kuur met chemotabletten ondergaan. In het bericht laat ze weten dat zij en het artsenteam "goede hoop hebben dat alles goed gaat komen".
Orgel Joke meldde eerder deze maand dat ze een zeer zeldzame vorm heeft van hemofilie A, een stollingsstoornis waarbij het bloed niet (goed) stolt.
Mooi hequote:
als het maar lekker is, kom vechten danquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er rollen nu duizenden nonna's in hun graf. Dat je het even weet
Dat vind ik van haar grotere hits dan ook net de wat mindere. Momenteel ben ik vooral 'into' The Man with the Child in his Eyes.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wel n matige stranger things-bonus voor dit nr
roosendaal ligt niet in Fryslan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:49 schreef Gretzl het volgende:
*** Friezen. Eerst die achterlijke Hūnekop en nu ook verantwoordelijk voor de ergste diefstal in de Top 2000-historie
[ afbeelding ]
Rihanna of Dua Lipa denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die vraag van @:PippenScottie laatst wie je vast wil houden. Kate blijft toch wel een kanshebber:)
Afzinkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:49 schreef Gretzl het volgende:
*** Friezen. Eerst die achterlijke Hūnekop en nu ook verantwoordelijk voor de ergste diefstal in de Top 2000-historie
[ afbeelding ]
De plaatsvervangende schaamte is groot, kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:49 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Daarvan prefereer ik het origineel van Talk Talkquote:
ook erg mooiquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik van haar grotere hits dan ook net de wat mindere. Momenteel ben ik vooral 'into' The Man with the Child in his Eyes.
Gewoon voor straf de Elfstedentocht boycotten, dat zal ze lerenquote:
Oh ik vind het allemaal best, maar vind het altijd leuk om de draak te steken met italianenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
als het maar lekker is, kom vechten dan
Wuthering Heights was trouwens het eerste liedje dat ik ooit gedownload hebquote:
Italianen kunnen zich ook wel heel erg aanstellen als het op eten komt, terechtquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ik vind het allemaal best, maar vind het altijd leuk om de draak te steken met italianen
Als we die duizenden nonna's nou als turbine konden gebruiken hadden we meteen ook het elektriciteitsprobleem opgelost
Eten is gewoon belangrijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Italianen kunnen zich ook wel heel erg aanstellen als het op eten komt, terecht
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Italianen kunnen zich ook wel heel erg aanstellen als het op eten komt, terecht
Die komt toch nooit meer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon voor straf de Elfstedentocht boycotten, dat zal ze leren
Van mij Take Me To Your Heaven (quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wuthering Heights was trouwens het eerste liedje dat ik ooit gedownload heb
En daarna Gangsta's Paradise, ter contrast.
Klinkt goed! Hier risotto met paddestoelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:49 schreef Isorden het volgende:
Zo, dat was lekker![]()
Tagliatelle Carbonara met pancetta en champignons
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wuthering Heights was trouwens het eerste liedje dat ik ooit gedownload heb
En daarna Gangsta's Paradise, ter contrast.
zeker, om de maag te vullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |