Nah, neuhquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit enorm te twijfelen over meedoen aan darttoernooitje vanavond of hier blijven en Top 2000 verder kijken. Maar ja je moet af en toe ook in de echte wereld sociaal doen hč.
Zonder overwinning van @Cee dit topic niet meer inquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We verwachten uiteraard een glansrijke overwinning!
Vitesse mist Bonyquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ze missen Gakpo nu.
Maar Feyenoord mist Trauner en ajax Blind
Haha dat laatste was een grapje natuurlijk
Beter in de echte wereld van je rechterarm gebruik maken dan achter de computer zeg ik maar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit enorm te twijfelen over meedoen aan darttoernooitje vanavond of hier blijven en Top 2000 verder kijken. Maar ja je moet af en toe ook in de echte wereld sociaal doen hč.
Vitesse mist vanallesquote:
Vitesse mist niet alleen Bonyquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oost-SpanjeJij woont toch ook in Spanje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Alweer abbah, het blijft ook maar doorgaan he
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oost-SpanjeOh, das een beetje verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
en dan ook nog zoiets zo zoetsappigsquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Alweer abbah, het blijft ook maar doorgaan he
Ik vind het jammer dat gesprekken die we per DM voeren dan toch weer naar dit topic getrokken worden, Cee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Beter in de echte wereld van je rechterarm gebruik maken dan achter de computer zeg ik maar.
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Spanje?
Geweldige liveartiestequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
Gefeliciteerd met Patti Smith, 76 geworden vandaag!
Heheh getrokken heheh.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat gesprekken die we per DM voeren dan toch weer naar dit topic getrokken worden, Cee.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Zorrp MAND! Het is hier geen VBL
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, das een beetje verWaar een wil is, is een vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zakt ook steeds verder wegquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
Gefeliciteerd met Patti Smith, 76 geworden vandaag!
Jep, vanwege zn vetklep waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef peaceman het volgende:
Lees net dat Overmars een ligt infarct heeft gehad
Succes en veel plezier!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Heheh getrokken heheh.
Veel plezier Straan!
Ik zie jullie later.
De Ligt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:44 schreef peaceman het volgende:
Lees net dat Overmars een ligt infarct heeft gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |