alopioquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef alopio het volgende:
avond mensen
De een na laatste werkdag dit jaar ook weer gehad
Daniel Lohuesquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Origineel van Blof (HAHAHAHAH, nee)
omlaag bedoel jequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben wel fan van de bewegingen van de U2-platen in de lijst
Hier 21 graden, heerlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef essnhills het volgende:
Het was helemaal geen mooie dag
Koud, grijs, regen, wind
iets over de versie van Puff Diddyquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sorry heb het even gemist, wat zei die?
Iemand moet het doen. Hier zitten alleen maar werkloze zolderkamer autisten tochquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
alopio
Moet je op zaterdag werken?
luister nog even een nummer van Rushquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb nog vijf minuten voordat ik jullie moet verlaten voor de pubquiz en ik zit nu nog snel wat domme feitjes op te zoeken, het zal maar net gebeuren dat we met 1 punt verschil winnen doordat we Oele Plop toevoegen aan de Hûnekop.
SucCees!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb nog vijf minuten voordat ik jullie moet verlaten voor de pubquiz en ik zit nu nog snel wat domme feitjes op te zoeken, het zal maar net gebeuren dat we met 1 punt verschil winnen doordat we Oele Plop toevoegen aan de Hûnekop.
Ik zit enorm te twijfelen over meedoen aan darttoernooitje vanavond of hier blijven en Top 2000 verder kijken. Maar ja je moet af en toe ook in de echte wereld sociaal doen hè.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Cee het volgende:
Mag je ons als hulplijn gebruikenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Cee het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en daarna denken dat ze er zijn...
ik weet niet of ik U2 nou zo haat om naar Limburg te sturenquote:
Waar zit jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Geen postbode hier!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Hier zitten alleen maar werkloze zolderkamer autisten toch
We verwachten uiteraard een glansrijke overwinning!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:40 schreef Cee het volgende:
Dat wordt weer echt alles kapotslaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Val haast in slaap maar moet nog minimaal wachten tot SLAYERGODEN.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar zit jij?Oost-SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |