De lijst liegt niet... staat nu eenmaal hogerquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah ja Gijs, Oerend Hard is net zo'n belangrijke release als Solsbury Hill
Valt gelukkig mee hoeveel deze hierdoor is gestegen, maar +5quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Zit ook nog steeds eraan te denken naar dat concert van Peter te gaan
Die ging inderdaad oerend hardquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit liedje past mooi bij die hardrijder van vannacht
196km/h
Komt dat dan doordat hij de tekst halverwege (op tel 5 uit m'n hoofd) begint?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu mee te tellen maar dat lukt me nooit en ik snap het niet en daar baal ik van.
Bonus daarvan komt dan ook pas volgend jaar, lijkt mijquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt gelukkig mee hoeveel deze hierdoor is gestegen, maar +5
Jackson Browne Stemlijst Genotquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Komend uur wel echt een toplijstje! Jackson Browne, Dire StraitsGoden, Graceland.. En daarvoor nog De Peel in brand
Nee, ik weet gewoon niet waar en wanneer en hoe ik moet tellen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Komt dat dan doordat hij de tekst halverwege (op tel 5 uit m'n hoofd) begint?
Terechte klachtquote:
maar hij kan wel aardig voetballen.quote:
Normaal IQ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:36 schreef Zwansen het volgende:
Als Herman eens een lijstje zou maken van platen per IQ-groep of iets dergelijks dan weet ik wel waar die van Normaal vaak voorkomt.
Dat is waar. Best een leuk nummer maar niet op deze plek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit blijft wel iets teveel in deze regionen hangen
nee, die ook meegezongen (mn vader ook) maar het was natuurlijk Abelquote:
Terechte klachtquote:
Onderwegquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee, die ook meegezongen (mn vader ook) maar het was natuurlijk Abel![]()
![]()
Ook terechte klachtquote:
jaquote:
Vd Maiden?quote:
ziet t er dik en pedant uit? Dan kon t vroeger Han Peekel of Eppo van Nispen zijn, nu alleen nog maar Eppoquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is dat de onvermijdelijke Eppo van Nispen in het café?
Nimmerquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:42 schreef Gunner het volgende:
Doe artiestenwoordgrappen... dat gaat nooit vervelen?
Dat is zo'n 60% van deze reeksquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:42 schreef Gunner het volgende:
het hoort er toch een beetje bij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:42 schreef Gunner het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ziet t er dik en pedant uit? Dan kon t vroeger Han Peekel of Eppo van Nispen zijn, nu alleen nog maar Eppo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |