herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:16 schreef Seattle het volgende:
Ik moet er weer in komen merk ik. Bijna een week nauwelijks gekeken, alleen wat hoogtepunten (nou ja, hoogtepunten)
Zijn ze soms erg goed in,maar goed gebeurd ook niet super veel nu..quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker te volgen allemaal weer met wissel na wissel
Ze schakelen tegenwoordig vaak meteen door bij de fluistersessies van Bep en Gj.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker te volgen allemaal weer met wissel na wissel
Als Jeff had gespaard voor kerst en oud en nieuw, zoals beloofd, ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey in de keuken weer zeiken dat er boven al 1000 euro (aan bonnen) ligt waar ze niets mee kunnen.
"Dat hele oud en nieuw had al in kannen en kruiken kunnen zijn"
Moesten ze maar eens verbieden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze schakelen tegenwoordig vaak meteen door bij de fluistersessies van Bep en Gj.
Waar hebben ze al die kleding van betaald? Dacht met die bonnen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey in de keuken weer zeiken dat er boven al 1000 euro (aan bonnen) ligt waar ze niets mee kunnen.
"Dat hele oud en nieuw had al in kannen en kruiken kunnen zijn"
Was Zalando niet vanuit dat "decemberboek" een aparte bon die van de prijzenpot ging?quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar hebben ze al die kleding van betaald? Dacht met die bonnen.
Maar kleding is geen tabakquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat komt uit de prijzenpot en hebben ze over gestemd geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was Zalando niet vanuit dat "decemberboek" een aparte bon die van de prijzenpot ging?
Het is sowieso niet meer te volgen idd qua financien
Morgen niet meer, het moet vandaag zijn of niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:23 schreef Loveable het volgende:
En is maar afwachten of de zoemer vandaag misschien morgen nog af gaat
Kan morgen ook nog wel misschien. Dat er achter al wat kratjes met wat oliebollen en flessen klaar staan die ze kunnen verdienen als ze 3 rondjes rond de bank lopen zonder iets te zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen niet meer, het moet vandaag zijn of niet.
Blijkbaar mag er niet meer teveel alcohol na de cocktailavond van kamer 5quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kan morgen ook nog wel misschien. Dat er achter al wat kratjes met wat oliebollen en flessen klaar staan die ze kunnen verdienen als ze 3 rondjes rond de bank lopen zonder iets te zeggen.
Nog maar de vraag of ze dat kunnen.
toestemming van achter volgens mij. Lijkt alsof het bestellen via primera nog geen "go" heeft van achter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:30 schreef Loveable het volgende:
En waarom kunnen ze niks met die 1000 aan bonnen dan?
Kunnen ze geen tabak van kopen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:30 schreef Loveable het volgende:
En waarom kunnen ze niks met die 1000 aan bonnen dan?
Je kunt er geen tabak van bestellenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
toestemming van achter volgens mij. Lijkt alsof het bestellen via primera nog geen "go" heeft van achter.
Daarom loopt Jeff ook zo te zeiken op achter vermoed ik
Vreemd, waarom hebben ze dan die waardecheque gekregenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
toestemming van achter volgens mij. Lijkt alsof het bestellen via primera nog geen "go" heeft van achter.
Daarom loopt Jeff ook zo te zeiken op achter vermoed ik
Maar wel andere dingenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kunnen ze geen tabak van kopen.
Primera verstuurd geen gevaarlijke stoffen via de postquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt er geen tabak van bestellen![]()
Al die veel te sterke drank was vragen om gezeikquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar mag er niet meer teveel alcohol na de cocktailavond van kamer 5
Dat floepte zoe er uit een half uurtje geleden
Ze kunnen ze inwisselen voor andere bonnen en dan online spullen kopenquote:
Ja, waarom doen ze dat dan niet..quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen ze inwisselen voor andere bonnen en dan online spullen kopen
Ze hadden ook slechts 3 uur?quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die veel te sterke drank was vragen om gezeik
En waarom wil hij de bonnen verzilveren .. voor tabak wat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ging om de bonnen, waarvan Jef beweerde dat ze die nog hebben.
Een aantal wil tabakquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja, waarom doen ze dat dan niet..
Neenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat die bezem op GJ's gezicht kletst?![]()
Moeten ze maar beter hun best met spelopdrachten of geld uit de pot halenquote:
Zou het programma later op de avond zijn geprogrammeerd, hadden ze het kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die veel te sterke drank was vragen om gezeik
het hele dak mag op zijn gezicht kletsenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat die bezem op GJ's gezicht kletst?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
het hele dak mag op zijn gezicht kletsen
Heel die man irriteert me mateloosquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:39 schreef HappyCharly het volgende:
GJ zegt een z ipv s/c
balanzeren
irriteert me mateloos
ik dacht dat mssch geen shag of sig besteld kon worden vanwege de nieuwe wetten maar 1 juli 2023 is het verboden onlinequote:Op vrijdag 30 december 2022 11:36 schreef Loveable het volgende:
Of ze hadden gewoon nooit tabak moeten aanschaffen
Vandaar dat ik ook vaak zeg dat het gedoemd is om te mislukken want een dergelijk format pak je groots en doordacht aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou het programma later op de avond zijn geprogrammeerd, hadden ze het kunnen gebruiken.
Jammer, ik had graag een gillende keukenmeid gezien...quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:26 schreef engine het volgende:
Wanda beloofd om geen vuurpijl in haar eigen kontje te steken
quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer, ik had graag een gillende keukenmeid gezien...
Hij probeert het lief te zeggen..quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Esther vraagt een review aan JW
JW : "sommige dingen iets te lang, het likken bijv"
Esther : "Ja dat heb ik meegekregen, ik zal iets korter likken"
Oliebollenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:59 schreef Silves het volgende:
Dus toch iemand iets over het hek gegooid..
Vertel het nou maar jongens wie heeft het gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:59 schreef Silves het volgende:
Dus toch iemand iets over het hek gegooid..
Martin schreeuwde eerder ..Jef ze hebben naar je geluisterd..quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vertel het nou maar jongens wie heeft het gedaan
En Babbel moet minstens de helft bakken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
1000 oliebollen bakken voor de voedselbank.
Doelde eigenlijk op een van julliequote:Op vrijdag 30 december 2022 12:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Martin schreeuwde eerder ..Jef ze hebben naar je geluisterd..
Dit is in de winter toch haar werk, een vriend van haar runt zo,n kraam..quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Babbel moet minstens de helft bakken.
volgens mij verwijzen ze met die opmerking steeds naar de woorden van de feboquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt weer.. "Leuke TV maken.." alsof dát hun enige zorg is![]()
Zal ook wel een Achter-dingetje zijn
Zonder achter zou er helemaal niets meer gebeuren dan een beetje hangen..quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt weer.. "Leuke TV maken.." alsof dát hun enige zorg is![]()
Zal ook wel een Achter-dingetje zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:26 schreef engine het volgende:
Wanda beloofd om geen vuurpijl in haar eigen kontje te steken
Met 1 miljoen op de bank daar..echt niet..quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op een van jullie
Denk wel dat de sigaretten Jeff boeien, maar verder wel eens. Een leuk feessie moet je plannen. Alhoewel spontane feestjes wel de leukste zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Die [sigaretten] boeien me echt niet. Ik kan er gewoon niet tegen dat het allemaal zo last-minute moet. Zoals met dat feest van Moraima ben je gewoon 2, 3 dagen aan het knutselen, naar toe aan het leven. Daar houd ik van, daar wordt ik happy van. Dan hebben we morgen van 4-7 .... [onverstaanbaar], om 8 uur.
Leila: Accepteer.
Jeff : Ja, maar doe dan niks.
Ja, stapelbed samen met KimK.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:09 schreef Charmian het volgende:
is de officiele slaapplek van marciano op kamer 3?
Ja, al een tijdjequote:Op vrijdag 30 december 2022 12:09 schreef Charmian het volgende:
is de officiele slaapplek van marciano op kamer 3?
een tirade aan scheldwoorden toen hij het hoorde..tabak is een must voor hem.anders niet te genieten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Die [sigaretten] boeien me echt niet. Ik kan er gewoon niet tegen dat het allemaal zo last-minute moet. Zoals met dat feest van Moraima ben je gewoon 2, 3 dagen aan het knutselen, naar toe aan het leven. Daar houd ik van, daar wordt ik happy van. Dan hebben we morgen van 4-7 .... [onverstaanbaar], om 8 uur.
Leila: Accepteer.
Jeff : Ja, maar doe dan niks.
Wat is gebeurd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:13 schreef engine het volgende:
Toen dacht ik, beter gaan de livestreams even uit want ik flip zo helemaal..
Daarmee leggen ze meteen en wederom dus de kaarten van het groepje van Wendy soort van blootquote:
oh?quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Kamer 3 zegt ook dat Rupert per januari uit de kookclub stapt, hij wil voor zichzelf gaan koken ...
Het hoe wordt niet verteld.
Ruppie zei dit niet..hij wil aan zijn kookboek gaan werken, en stop met koken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Kamer 3 zegt ook dat Rupert per januari uit de kookclub stapt, hij wil voor zichzelf gaan koken ...
Het hoe wordt niet verteld.
Even later vertelt Marciano dat Rupert tegen hem heeft gezegd dat het niks persoonlijks is, maar dat hij meer wil doen aan persoonlijke ontwikkeling. Denk dus dat het 'zelf koken' een grapje was.quote:
En denk dat Jef weer komt opdagen, wijn , tabak en controle houden over de luxepot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:21 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens hoeft van mij Wendy het ook niet meer te worden want dan krijg je Babs en GJ iedere dag op kantoor
Babs wederom afgedroogd dus want ze had alweer een heel planquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Het stijgt Kamer 3 een beetje naar het hoofd .. komende maand Tiano, en voor volgende maand hebben ze al besloten dat het Kenzy wordt.
Op de FEBO jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:25 schreef pingu66 het volgende:
Chef is boos op zijn collega's ?!?! ..... streamwissel
Krijgt geen tabak...pisnijdig op kamer 5.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:25 schreef pingu66 het volgende:
Chef is boos op zijn collega's ?!?! ..... streamwissel
Maar ging erin met de wetenschap op water en brood want daarom had ie ook lang haarquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijgt geen tabak...pisnijdig op kamer 5.
Neequote:Op vrijdag 30 december 2022 12:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijgt geen tabak...pisnijdig op kamer 5.
Heb net gekeken naar dat hij hoorde dat ze geen tabak kregen van achter..iets met kanker...ect..Izeik hem gekalmeerd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ze moeten tv maken van kamer 5
Maar er gebeurt niks
Enkel kaarten
In de kamer was een heel ander gesprekquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb net gekeken naar dat hij hoorde dat ze geen tabak kregen van achter..iets met kanker...ect..Izeik hem gekalmeerd.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:33 schreef Kakadylo het volgende:
Wel lullig dat Berend pleite is want dat gaan ze zo wel voelen tijdens de verdienopdracht
Als Esther al wordt aangesproken dan is dat omdat haar veter loszitquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:39 schreef Silves het volgende:
Wat zou het zijn als we niet worden beschermd..Esther die denkt dat er tientallen fans staan te wachten?
Die lult en lult en lultquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee GJ ... niks aan hoor dat geneuzel op de slaapkamer.
Je bent op dreef..quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Esther al wordt aangesproken dan is dat omdat haar veter loszit
Wijn jengaquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:46 schreef Silves het volgende:
Hoe heet dit spel? een glas eruit trekken en zorgen dat de toren niet instort..
jenga. wat ook nog kan, de glazen met rode vloeistof moeten naar boven en de gele naar benedenquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:46 schreef Silves het volgende:
Hoe heet dit spel? een glas eruit trekken en zorgen dat de toren niet instort..
Degene die dus mogelijk faalt heeft iets uit te leggenquote:
Wel weer TV dit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degene die dus mogelijk faalt heeft iets uit te leggen
Ja, want als bewoner 4 een glas pakt en de boel stort in zijn ze alles kwijtquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Ieder glas is 5 euro meer waard dan de vorige zegt Wanda
Nee toch.
Is toch 5 euro p glas?
Elk volgend glas is idd ¤5 meer waardquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Nee toch.
Is toch 5 euro p glas?
Is het ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij dacht wanda dat bv glas 3 al 15 op zich waard was.
Maar kan me vergissen
Nee, elk volgend glas is 5 euro meer waard.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Nee toch.
Is toch 5 euro p glas?
marciano ook, die had het ook over 3e glas 15 euro had hij waarschhijnlijk van haarquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar kan me vergissen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, elk volgend glas is 5 euro meer waard.
dat begreep ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar kan me vergissen
Nee, omstebeurten, als je geweest bent, mag je niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik nog niet
Moet één persoon het doen?
Nee. Iedereen die durft.Het mag elke keer dus iemand anders zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik nog niet
JWquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
Zou me er niet mee bemoeien want dan heb jij het straks gedaan
Ze zei iedere deelnemer één glasquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik nog niet
Ze mogen stoppen wanneer ze willen, dus er is een kans van slagen... wellicht met weinig geld.quote:
Hmm ... of welquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Stel dat we 21 glazen pakken zegt Isaac.
= 1100 euro
Of door hun hebberigheid gaan ze te lang doorquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze mogen stoppen wanneer ze willen, dus er is een kans van slagen... wellicht met weinig geld.
Ben benieuwd, kijken hoe ver ze komenquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:51 schreef Ebinas het volgende:
Leuke opdracht wel en lijkt me geen makkie
Wishful thinkingquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:58 schreef Chanel5 het volgende:
huh, 21 glazen is 2100 euro zegt Isaac
Daar ging ik eigenlijk ook vanuitquote:
huh?? 105 tochquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn berekening klopt niet .. is 550 euro.
Nee, 1e glas 5 eurquote:
is het + dacht elk glas 5quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
21 glazen : (5 + 10 + 15 + 20 + ... + 100 + 105) = 1100 inderdaad.
Och ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:01 schreef Kakadylo het volgende:
Mora zal maar moeten hoesten waardoor je je de pleuris schrikt
Isaac wilde b ij 50 euro stoppenquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of door hun hebberigheid gaan ze te lang door
1 5 5quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
21 glazen : (5 + 10 + 15 + 20 + ... + 100 + 105) = 1100 inderdaad.
Soms moet je gewoon geen vragen willen stellenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:04 schreef engine het volgende:
Waarom heeft Kim D een veiligheidsbril op?
Die bewoog meequote:Op vrijdag 30 december 2022 13:06 schreef Ebinas het volgende:
oeeeeei die bovenste, pfffffffff ging goed
Ik was verbaasd! Dacht dat lidwoord 'het' niet in zijn vocabulaire zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |