herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:16 schreef Seattle het volgende:
Ik moet er weer in komen merk ik. Bijna een week nauwelijks gekeken, alleen wat hoogtepunten (nou ja, hoogtepunten)
Zijn ze soms erg goed in,maar goed gebeurd ook niet super veel nu..quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker te volgen allemaal weer met wissel na wissel
Ze schakelen tegenwoordig vaak meteen door bij de fluistersessies van Bep en Gj.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker te volgen allemaal weer met wissel na wissel
Als Jeff had gespaard voor kerst en oud en nieuw, zoals beloofd, ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey in de keuken weer zeiken dat er boven al 1000 euro (aan bonnen) ligt waar ze niets mee kunnen.
"Dat hele oud en nieuw had al in kannen en kruiken kunnen zijn"
Moesten ze maar eens verbieden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze schakelen tegenwoordig vaak meteen door bij de fluistersessies van Bep en Gj.
Waar hebben ze al die kleding van betaald? Dacht met die bonnen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey in de keuken weer zeiken dat er boven al 1000 euro (aan bonnen) ligt waar ze niets mee kunnen.
"Dat hele oud en nieuw had al in kannen en kruiken kunnen zijn"
Was Zalando niet vanuit dat "decemberboek" een aparte bon die van de prijzenpot ging?quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar hebben ze al die kleding van betaald? Dacht met die bonnen.
Maar kleding is geen tabakquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat komt uit de prijzenpot en hebben ze over gestemd geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was Zalando niet vanuit dat "decemberboek" een aparte bon die van de prijzenpot ging?
Het is sowieso niet meer te volgen idd qua financien
Morgen niet meer, het moet vandaag zijn of niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:23 schreef Loveable het volgende:
En is maar afwachten of de zoemer vandaag misschien morgen nog af gaat
Kan morgen ook nog wel misschien. Dat er achter al wat kratjes met wat oliebollen en flessen klaar staan die ze kunnen verdienen als ze 3 rondjes rond de bank lopen zonder iets te zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen niet meer, het moet vandaag zijn of niet.
Blijkbaar mag er niet meer teveel alcohol na de cocktailavond van kamer 5quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kan morgen ook nog wel misschien. Dat er achter al wat kratjes met wat oliebollen en flessen klaar staan die ze kunnen verdienen als ze 3 rondjes rond de bank lopen zonder iets te zeggen.
Nog maar de vraag of ze dat kunnen.
toestemming van achter volgens mij. Lijkt alsof het bestellen via primera nog geen "go" heeft van achter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:30 schreef Loveable het volgende:
En waarom kunnen ze niks met die 1000 aan bonnen dan?
Kunnen ze geen tabak van kopen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:30 schreef Loveable het volgende:
En waarom kunnen ze niks met die 1000 aan bonnen dan?
Je kunt er geen tabak van bestellenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
toestemming van achter volgens mij. Lijkt alsof het bestellen via primera nog geen "go" heeft van achter.
Daarom loopt Jeff ook zo te zeiken op achter vermoed ik
Vreemd, waarom hebben ze dan die waardecheque gekregenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
toestemming van achter volgens mij. Lijkt alsof het bestellen via primera nog geen "go" heeft van achter.
Daarom loopt Jeff ook zo te zeiken op achter vermoed ik
Maar wel andere dingenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kunnen ze geen tabak van kopen.
Primera verstuurd geen gevaarlijke stoffen via de postquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt er geen tabak van bestellen![]()
Al die veel te sterke drank was vragen om gezeikquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar mag er niet meer teveel alcohol na de cocktailavond van kamer 5
Dat floepte zoe er uit een half uurtje geleden
Ze kunnen ze inwisselen voor andere bonnen en dan online spullen kopenquote:
Ja, waarom doen ze dat dan niet..quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen ze inwisselen voor andere bonnen en dan online spullen kopen
Ze hadden ook slechts 3 uur?quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die veel te sterke drank was vragen om gezeik
En waarom wil hij de bonnen verzilveren .. voor tabak wat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ging om de bonnen, waarvan Jef beweerde dat ze die nog hebben.
Een aantal wil tabakquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja, waarom doen ze dat dan niet..
Neenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat die bezem op GJ's gezicht kletst?![]()
Moeten ze maar beter hun best met spelopdrachten of geld uit de pot halenquote:
Zou het programma later op de avond zijn geprogrammeerd, hadden ze het kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die veel te sterke drank was vragen om gezeik
het hele dak mag op zijn gezicht kletsenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat die bezem op GJ's gezicht kletst?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
het hele dak mag op zijn gezicht kletsen
Heel die man irriteert me mateloosquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:39 schreef HappyCharly het volgende:
GJ zegt een z ipv s/c
balanzeren
irriteert me mateloos
ik dacht dat mssch geen shag of sig besteld kon worden vanwege de nieuwe wetten maar 1 juli 2023 is het verboden onlinequote:Op vrijdag 30 december 2022 11:36 schreef Loveable het volgende:
Of ze hadden gewoon nooit tabak moeten aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |