Het schijnt dat ze aan het eind van hum budget zitten nu.. dus een Spelen voor Geld kan nog wat lol geven op korte termijnquote:
Het spel zal wel harder gespeeld worden op het einde. Nu is het nog aftasten denk ikquote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze aan het eind van hum budget zitten nu.. dus een Spelen voor Geld kan nog wat lol geven op korte termijn
Einde? Dat duurt nog wel even. Drank en vreten voor overmorgenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het spel zal wel harder gespeeld worden op het einde. Nu is het nog aftasten denk ik
Nog lang niet.. Febo blijft ze voorzien van teveel huishoudgeld via spelletjes.. dat "grimmige" eind duurt nog ruim 6 tot 8 maandenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het spel zal wel harder gespeeld worden op het einde. Nu is het nog aftasten denk ik
Ow dat duurt nog even.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Einde? Dat duurt nog wel even. Drank en vreten voor overmorgen
nou...dan zijn ze al maanden aan het aftasten.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer is het begonnen?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog lang niet.. Febo blijft ze voorzien van teveel huishoudgeld via spelletjes.. dat "grimmige" eind duurt nog ruim 6 tot 8 maanden
Dat geld van Isaac is ook een heel eigen leven gaan leiden, totaal geen zicht meer op hoeveel hij heeft of hoeveel hij heeft "uitgeleend"quote:Op donderdag 29 december 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
Op kantoor bedelen om een proef, waar ze een oliebollenpakket kunnen winnen..Waarom heeft Izeik dat geleende geld terug gevraagd, de zuinige heeft genoeg geld om ze te trakteren op een normale O&N.
Dan is idd dat aftasten niet meer aan de order.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 maanden geleden dus September
Met posters.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik hep een doos
[ afbeelding ]
Ja klopt, hij heeft 72 euro terug gepakt een paar dagen geleden, wetend dat ze nu niks meer hebben. hij heeft zoiets van 300..quote:Op donderdag 29 december 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geld van Isaac is ook een heel eigen leven gaan leiden, totaal geen zicht meer op hoeveel hij heeft of hoeveel hij heeft "uitgeleend"
grootste fout geweest om hem die 500 euro te geven imo
Ik las een vrouwquote:Op donderdag 29 december 2022 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik hep een doos
[ afbeelding ]
Nu alquote:
Inderdaad, had vooraf verwacht dat het een lange maand zou worden met die schreeuwerd aan het roer. Viel uiteindelijk nog meequote:Op donderdag 29 december 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu alIk heb het idee dat Isaac net 2 weken manager is.
Nog niet gezien.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Wendie er wel of niet bij...
Geef dan gewoon je hele kapitaal aan de loods, dan ben je ervan af.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, hij heeft 72 euro terug gepakt een paar dagen geleden, wetend dat ze nu niks meer hebben. hij heeft zoiets van 300..
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Geef dan gewoon je hele kapitaal aan de loods, dan ben je ervan af.
Ze wisten niet hoe snel ze Erik moesten pushen om zijn bonnen af te geven.
Maar isaac gebruikt zijn geld om de boel te manipuleren, niemand die hem controleert en hij doet maar wat.
Het is natuurlijk heel lullig om je geld terug te eisen op het moment dat er een heel klein beetje boodschappengeld is binnengehaald, om vervolgens bij de volgende mogelijkheid weer de goede messias te spelen en dingen te kopen zogenaamd voor de hele loods, maar ook dat geld dan weer terug vragen als er weer iets is binnengekomen
lang verhaal, maar het hele geldverhaal van isaac is haast nog schimmiger te noemen dan het gewone budget verhaal.
1 Isaac kan weer geld uitlenenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Waffel zit maar te bestellen.. frituurvet, oliebollen, bitterballe, mayo, ketchup, pannekoeke , Oud&Nieuw ... en er is geen geld
Das best veel, hij heeft ook zakken voor die shakes gekocht en die zijn niet goedkoopquote:Op donderdag 29 december 2022 18:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, hij heeft 72 euro terug gepakt een paar dagen geleden, wetend dat ze nu niks meer hebben. hij heeft zoiets van 300..
212 euroquote:Op donderdag 29 december 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das best veel, hij heeft ook zakken voor die shakes gekocht en die zijn niet goedkoop
En die 100,- voor de spellen van Bern.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das best veel, hij heeft ook zakken voor die shakes gekocht en die zijn niet goedkoop
oja dan heeft hij minder dan 300..ook Ruppie en Jef geld geleend voor tabak in het begin..quote:Op donderdag 29 december 2022 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En die 100,- voor de spellen van Bern.
Durf te wedden als iemand vraagt aan kenzi, mag ik je boterham vandaag, dat je een klap krijgt..sharing my assquote:Op donderdag 29 december 2022 19:10 schreef engine het volgende:
Ze plakken het op "onze koelkast" want sharing is caring
Ik neig 'm erin te koppen..quote:Op donderdag 29 december 2022 19:15 schreef engine het volgende:
Marciano kijkt stoned op zijn verkiezingsposter
Beter was ie nu stoned want dan vergeet je dat je daar bentquote:Op donderdag 29 december 2022 19:15 schreef engine het volgende:
Duidelijkquote:
Volgens mij moet dat een zwoele blik voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2022 19:15 schreef engine het volgende:
Schurken tegen de macht want zelf de macht dragen dat kan ze nietquote:Op donderdag 29 december 2022 19:17 schreef Silves het volgende:
Wanda neemt weer de hele campagne over van Kenzi..
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dus na 23:00h gaan de streams viral... de Ester try-out van haar Nieuwjaarmonoloog
Ga het zeker volgenquote:Op donderdag 29 december 2022 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dus na 23:00h gaan de streams viral... de Ester try-out van haar Nieuwjaarmonoloog
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:24 schreef Kakadylo het volgende:
We weten allemaal dat Ciano het zal worden
De slogans zijn zoiezo zal bs..quote:Op donderdag 29 december 2022 19:22 schreef spapaars het volgende:
Maar goed dat ze posters ophangen, anders had de groep niet geweten wie de kandidaten zijn.
Je hebt toch ook wel begrepen hoe dat nou kwam?quote:Op donderdag 29 december 2022 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
Het mooiste blijft Esther die 58 kantjes had en uiteindelijk 0 stemmen kreeg
In dat geval had ze er hooguit drie gehadquote:Op donderdag 29 december 2022 19:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel begrepen hoe dat nou kwam?
Ze had ook nog haar heel personeel bedacht, die 21 u per week moesten werken..maar wel geen corvee hoeven te doen..en het valk buffet..al you can eatquote:Op donderdag 29 december 2022 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
Het mooiste blijft Esther die 58 kantjes had en uiteindelijk 0 stemmen kreeg
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe doet mij denken aan een kat/poes. Haar gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
dit kwam 3 dagen geleden in haar op, midden in de nacht stelde ze izeik de vraag..weet niet wat izeik ermee gedaan heeft..quote:
BABS.quote:
Ik denk de meesten daar ...quote:Op donderdag 29 december 2022 19:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef Erik in deze geen ongelijk
Ik vind het schandaligquote:Op donderdag 29 december 2022 19:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef Erik in deze geen ongelijk
In slaap vallen verhalenquote:Op donderdag 29 december 2022 19:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik noem het meer een zeikbeurt
Ja maar sws dat dit moet van de Febo ...quote:Op donderdag 29 december 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo respectloos
Ik geef je gelijk, dat men uit respect kan luisteren naar het verhaal, maar het is wel vermoeiend hoor.quote:
Heeft ze een aandoening of is dit puur uit vreterijquote:
Had ik het vanmiddag nog over. Je kunt je ook kleden naar je postuurquote:Op donderdag 29 december 2022 20:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.
Ik xnap niet dat degene met de dikte buik daar, de hele tijd in topjes loopt.
Datquote:Op donderdag 29 december 2022 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
Dat van die gehoorapp. klopt geen zak van.
Een beetje respect kan men idd tonenquote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch best een heftig verhaal van Esther over haar schoonfamilie met de spierziekte. Ze vertelde het luchtig, maar als mensen dan niet luisteren, vind ik dat zeer respectloos. Esther heeft heel lang voor haar zieke man gezorgd en dat is haar niet in de koude kleren gaan zitten.
Ze schijnt na een auto ongeluk klachten te hebben gekregen en gehouden en ze heeft reumaquote:Op donderdag 29 december 2022 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze een aandoening of is dit puur uit vreterij
Ja vooral nij dit onderwerp hadden ze zich wel in mogen houden. Heftig onderwerp en asociaal van mevrouwtje goede doelen.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch best een heftig verhaal van Esther over haar schoonfamilie met de spierziekte. Ze vertelde het luchtig, maar als mensen dan niet luisteren, vind ik dat zeer respectloos. Esther heeft heel lang voor haar zieke man gezorgd en dat is haar niet in de koude kleren gaan zitten.
Omdat ze op jonge leeftijd al redelijk gepostuurd isquote:Op donderdag 29 december 2022 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze schijnt na een auto ongeluk klachten te hebben gekregen en gehouden en ze heeft reuma
Hebben jullie het over dezelfde?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze op jonge leeftijd al redelijk gepostuurd is
Ik heb het over Kenzyquote:Op donderdag 29 december 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben jullie het over dezelfde?
En Moes over Esther.quote:
Je vroeg over Esther toch? Dit antwoord gaat over Esther niet over Kenzyquote:Op donderdag 29 december 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze op jonge leeftijd al redelijk gepostuurd is
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Totaal off topic, maar Pele is overleden
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je vroeg over Esther toch? Dit antwoord gaat over Esther niet over Kenzy
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik had het over Kenzy. Zit waarschijnlijk niet op te letten
Moes is lief.quote:
Ik denk dat je van slag was door het bericht van Pelé, tis je vergevenquote:
Om trouwambtenaar te worden moet je een een ot twee daagse cursus volgen bij de gemeente. Dan kun je voor 1 dag trouwambtenaar zijn voor zelfst. trouwambtenaar gelden weer andere regels. als je een babs bent en voor een gemeente werkt dan verdoen je teveel om nog een uitkering te krijgen. Met 1 miljoen is ze de uitkering ook kwijt lijkt me.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:02 schreef Hoempah het volgende:
Esther bij kamer 5 geweest en ze mag geen cursus in de loods volgen. Boeken bestellen mag wel.
ze had eerder zoveel problemen mee dat iedereen klef en klef waren ..quote:Op donderdag 29 december 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Wat toevallig....Wanda en Jappie in hetzelfde team.
Fout.quote:
Makkiequote:
nopequote:
ik doe niet meer meequote:Op donderdag 29 december 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
dat is een koe die voor de eerste keer een kalf krijgt
als ik het goed heb![]()
vaars
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:18 schreef engine het volgende:
Ringsleutel? Snap de vraag niet helemaal.
Ja ik zit te kijken. Denk toch Brazilië inderdaad.quote:
Dat weet jij dan weer.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:19 schreef Loveable het volgende:
Steekringsleutel is het antwoord, steeksleutel heeft aan beide kant het zelfde
Lekker op mijn bord?quote:Op donderdag 29 december 2022 20:15 schreef engine het volgende:
Hoe noem je een koe van 0, 1 of 2 jaar?
Zou eerst even wat bakken.quote:
Al jaren.quote:
Wederzijds maatje.quote:
Best wel iddquote:Op donderdag 29 december 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
de nieuwe v2 is zooooo irritant
Protest.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Vaars is een koe die voor de eerste kalft erik
Erik was ook niet zo goed in de IQ testquote:Op donderdag 29 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Vaars is een koe die voor de eerste kalft erik
erik doet zich slimmer voor dan dat hij isquote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik was ook niet zo goed in de IQ test
Erik heeft speciale onderwerpen waar hij goed in isquote:Op donderdag 29 december 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik doet zich slimmer voor dan dat hij is
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
De langste kustlijn in Zuid-Amerika is die van Brazilië, dat een lengte van 7,941-kilometers heeft![]()
![]()
Ja maar als je die niet meetelt is het Chiliquote:Op donderdag 29 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
De langste kustlijn in Zuid-Amerika is die van Brazilië, dat een lengte van 7,941-kilometers heeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar als je die niet meetelt is het Chili![]()
Dees.quote:
en dan nog hebben ze de antwoorden zelf foutquote:
Urbanus.quote:
ja slaat nergens opquote:Op donderdag 29 december 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lange mast met lampjes, en dat noemen ze de grootste kerstboom.
Men heeft altijd gezegd Ijsselstein (U), maar hij staat officieel in Lopik. Ligt heel dicht bij elkaar.quote:
Wat een prutsers.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan nog hebben ze de antwoorden zelf fout![]()
In de eetbare welquote:Op donderdag 29 december 2022 20:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
in een kerskrans zit geen spijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |