quote:Op donderdag 29 december 2022 01:30 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik heb gedurende dit nummers al zoveel Tia's gekregen dat ik Dennis Schouten even een DM heb gestuurd...
Je had ook naar een Baskisch muziekje kunnen luisteren.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had veel verwacht, maar niet dit.
Goed genoegquote:Op donderdag 29 december 2022 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een Friese achternaam, voldoet dat?
Teleurstellend, ik had op z'n minst verwacht dat je achternaam Amori was.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een Friese achternaam, voldoet dat?
quote:Op donderdag 29 december 2022 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kom vanuit fok mobiel nog hier om te zeggen dat Friesland afgezaagd en naar de goelag gestuurd mag worden.
Fijne nacht nog verder.
De Basken hebben in de teennagel van hun kleine teen meer muzikaal talent zitten dan de Friezen, dat weet ik nu wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je had ook naar een Baskisch muziekje kunnen luisteren.
Dat kan ik in je hart toch gewoon blijven?quote:Op donderdag 29 december 2022 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik had op z'n minst verwacht dat je achternaam Amori was.
Ze hadden van mij een opname mogen starten van Gerard Joling na een avondje hete pepers en dat had ik nog prettiger gevondenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:30 schreef Berkery het volgende:
Wat is Marillion een geweldige band ineens
Sleep well Bassmanquote:Op donderdag 29 december 2022 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kom vanuit fok mobiel nog hier om te zeggen dat Friesland afgezaagd en naar de goelag gestuurd mag worden.
Fijne nacht nog verder.
Post traumatische stress kan flink wat tijd in beslag nemen.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:31 schreef ok01 het volgende:
Ik ben nog te verontrust om van Marillion te genieten
Sorry not sorryquote:Op donderdag 29 december 2022 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hebben we hier een Fries die hiervoor even z'n welgemeende excuses uit gaat spreken?
Ik adviseer simpelweg het leven niet lastiger voor jezelf te maken dan je nu doet.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Basken hebben in de teennagel van hun kleine teen meer muzikaal talent zitten dan de Friezen, dat weet ik nu wel.
Bij dezequote:Op donderdag 29 december 2022 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hebben we hier een Fries die hiervoor even z'n welgemeende excuses uit gaat spreken?
Ik weet oprecht niet wat ik erover moet zeggenquote:Op donderdag 29 december 2022 01:31 schreef Evenstar het volgende:
Ik bedoel ... zelfs als je een Fries bent, dan nog stem je toch niet op zoiets belachelijk? Snap je niet dat je jezelf juist totaal belachelijk maakt ..... echt what the fucking fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |