abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207482990
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 13:47 schreef _I het volgende:

[..]
Vaccins werken? Waar tegen!?
Ernstig ziek worden van Covid-19.
pi_207483002
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:00 schreef _I het volgende:
Ik geloof de data niet.

Toon maar aan dat het niet klopt. (Maar we geven het niet vrij).

Juist ja.
Omdat data dit gewoon laat zien, wereldwijd.

Dat jij de data niet vertrouwd, is jouw probleem en niet de betrouwbaarheid van de data.
pi_207483059
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:18 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Zoiets bijvoorbeeld. Alleen geur en smaak problemen bij Covid volgens het RIVM, maar niet volgens de KNO’s.

Hoe moeilijk is het om gewoon zuiver te rapporteren en elke schijn de kop in te drukken!?
rapporteren vs melden?

Maar smaak en reuk verlies komen vaker voor bij Covid-19, maar niet alleen.

quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:22 schreef _I het volgende:
[ twitter ]

Ter herinnering…
Hadden we toen ook lockdowns?

Sorry maar dit plaatje is ondertussen wel erg lacht wekkend om nog te gebruiken.
Het laat in ieder geval zien, dat je niet begrijpt wat de verschillen zijn tussen Covid-19 en de griep.

Maar WEF :')
pi_207483395
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 15:02 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
rapporteren vs melden?

Maar smaak en reuk verlies komen vaker voor bij Covid-19, maar niet alleen.
[..]
Hadden we toen ook lockdowns?

Sorry maar dit plaatje is ondertussen wel erg lacht wekkend om nog te gebruiken.
Het laat in ieder geval zien, dat je niet begrijpt wat de verschillen zijn tussen Covid-19 en de griep.

Maar WEF :')
Haha jij bent af! Wat een emotie en zijsprongen.

Maar WEF.. :+
pi_207483469
Neem aan dat jij ook het vermogen hebt om te “voelen” wanneer iemand tegen je liegt.

En dat gevoel heb ik al 3 jaar bij alles. Kan ik het aantonen, nee, vertrouw ik op mn gevoel, 100%.
Ik heb de tijd, en mocht blijken dat mijn gevoel fout zat, heb ik weinig moeite met het aanpassen van mijn mening.
pi_207483476
Wel weer wat beweging in het topic! Gezellie.
pi_207483842
twitter

Kom maar deur heur!
pi_207484319
twitter

Maar China!?
pi_207484623
Is er ooit onderzoek met ongevaxte mensen gedaan die nooit ziek van de killer 'corona' griep geweest?
Je zou denken dat dit zou heel interessant en/of handig te weten voor de wetenschaapers zijn.

Of 1000 'positief geteste' ongevaxte mensen die nooit last van de 'dodelijke virus hebben gehad.

Of misschien willen ze toch niks over horen. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_207484838
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 13:43 schreef _I het volgende:
Nou die uitspraken komen van Birx, dat iedereen die in het ziekenhuis kwam en ook positief testte op Covid meeging in de statistieken als covid-dode.
Er is geen onderscheid te maken als je niet test. [/q]
Dat is vaak met personen die graag erg selectief informatie verwerken, zodat het precies past bij hun mening.

quote:
Zeker niet als mensen thuis zijn overleden.
Zie daar nu een probleem icm de oversterfte meldingen.
pi_207484865
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 15:26 schreef _I het volgende:
Neem aan dat jij ook het vermogen hebt om te “voelen” wanneer iemand tegen je liegt.
Zeker. Komt vooral voor bij ontkenners, of wel W*.

Zeker als je hun bronnen leest, die vaak slecht zijn, of juist het tegenovergestelde bewijzen van wat ze proberen te beweren.

quote:
En dat gevoel heb ik al 3 jaar bij alles. Kan ik het aantonen, nee, vertrouw ik op mn gevoel, 100%.
Ik heb de tijd, en mocht blijken dat mijn gevoel fout zat, heb ik weinig moeite met het aanpassen van mijn mening.
Gevoel is goed, onderbouwen, wetenschap en data zijn beter.
pi_207484902
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 16:33 schreef Tingo het volgende:
Is er ooit onderzoek met ongevaxte mensen gedaan die nooit ziek van de killer 'corona' griep geweest?
Je zou denken dat dit zou heel interessant en/of handig te weten voor de wetenschaapers zijn.

Of 1000 'positief geteste' ongevaxte mensen die nooit last van de 'dodelijke virus hebben gehad.

Of misschien willen ze toch niks over horen. :)
Corona is nooit een killer of zeer dodelijk virus geweest.
Het draaide altijd om de zorg belasting.

Maar bedoel je dit soort onderzoeken / informatie:

pi_207484956
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 16:55 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Corona is nooit een killer of zeer dodelijk virus geweest.

Nee, dat weet ik, maar bij tientallen MSM corona hysteria bronnen was dat heeel anders gerapporteerd.

Edit: En dan 'dodelijk' genoeg om idiotische maatregelen (mondvodjes,onbetrouwbare 'tests',lockdowns,curfews, vaccinatie dwang en elke avond BS bangmakerij van politicus op TV) te invoeren?

[ Bericht 7% gewijzigd door Tingo op 09-01-2023 17:23:03 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_207485273
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 04:34 schreef _I het volgende:
Of als we een x periode op alle overledenen autopsie toelaten.

Of als er 100K random NL’rs gevolgd worden

Of als covid doden mensen zijn die dood zijn gegaan tijdens een covid besmetting met alle bijbehorende bijwerkingen (dus geen onzin als ondetecteerbare asymptomatische besmettingen, of <60 dagen geleden positief getest, had een kuchje, …)

Of als alle mensen die “plotseling” zijn overleden aan hartklachten of hersenbloedingen gecontroleerd worden op de aanwezigheid van het spikeeiwit, met onderscheid naar die van het zgn virus en die van injectie

Of als zaken geregistreerd worden per ingenomen injectie en niet per definities als “volledig gevaccineerd”, basisserie (die voor sommigen uit 1 prik bestaat en voor anderen uit 3).

Er rammelt zoveel aan de cijfers, dat ik geen onderzoek serieus kan nemen. Voor of tegen.
Vanaf het begin van de corona shitshow inderdaad!
Die domme 'corona pandemie updates' elke avond met aantallen,grafieken,cijfers, procentages over infection rates, hospital beds, corona doden, positief getest en dan wat later over vaccination rates enz. lijkt allemaal meer op poltical satire dan realiteit.

Edit : They deserve The Joseph Goebbels Propaganda Award.
pi_207485955
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 17:02 schreef Tingo het volgende:
Nee, dat weet ik, maar bij tientallen MSM corona hysteria bronnen was dat heeel anders gerapporteerd.
Ik heb de naam killer virus nog nooit gehoord bij de normale media.

quote:
Edit: En dan 'dodelijk' genoeg om idiotische maatregelen (mondvodjes,onbetrouwbare 'tests',lockdowns,curfews, vaccinatie dwang en elke avond BS bangmakerij van politicus op TV) te invoeren?
Je bedoelt voor de zorgbelasting?
Mondkapjes, kleine maatregel en kan een onderdeel zijn van de oplossing.
PCR tests zijn gewoon betrouwbaar, maar zeker niet perfect. Maar ze zijn zeker niet onbetrouwbaar.
Lockdowns hebben hun nut, maar ook grote impact en zijn niet leuk. Maar als je niemand ziet, kun je ook niet besmetten :Y) .
Vaccinatie dwang :O
pi_207485968
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 17:34 schreef Tingo het volgende:

[..]
Vanaf het begin van de corona shitshow inderdaad!
Die domme 'corona pandemie updates' elke avond met aantallen,grafieken,cijfers, procentages over infection rates, hospital beds, corona doden, positief getest en dan wat later over vaccination rates enz. lijkt allemaal meer op poltical satire dan realiteit.

Edit : They deserve The Joseph Goebbels Propaganda Award.
Want de ziekenhuizen lagen niet vol?
pi_207486253
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:26 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Ik heb de naam killer virus nog nooit gehoord bij de normale media.
[..]
Je bedoelt voor de zorgbelasting?
Mondkapjes, kleine maatregel en kan een onderdeel zijn van de oplossing.
PCR tests zijn gewoon betrouwbaar, maar zeker niet perfect. Maar ze zijn zeker niet onbetrouwbaar.
Lockdowns hebben hun nut, maar ook grote impact en zijn niet leuk. Maar als je niemand ziet, kun je ook niet besmetten :Y) .
Vaccinatie dwang :O
Ga maar 'killer virus corona' of zoiets opzoeken.

-niet op de man-

[ Bericht 1% gewijzigd door loveyoulongtime op 09-01-2023 18:51:29 ]
pi_207486308
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:27 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Want de ziekenhuizen lagen niet vol?
Weet ik niet, bepaalde tijden zijn ze elke jaar druk....
Vraag het maar aan de tiktok dansende verpleegsters.

Voor de rest heb ik niet erg veel zin in om discussie met provaxxers te gaan.
Ik wens je veel plezier met je booster.
  maandag 9 januari 2023 @ 18:55:00 #120
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207486404
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dit klopt, in een flink griepseizoen is het al druk in de ziekenhuizen. En door de lockdowns en mondkapjes komen er nu nog wat andere virussen bij die vrij rond gaan en mensen hun 'immuniteit' verloren hebben.

Ja was allemaal een goed plan de hele zooi dicht gooien :P
Lach met een schone bips
pi_207487394
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:46 schreef Tingo het volgende:
Ga maar 'killer virus corona' of zoiets opzoeken.
Done. Liet mij eigenlijk niets zien, afgezien dat Corona wel een stille killer kan zijn.
pi_207487452
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:49 schreef Tingo het volgende:
Klopt, maar ik kan mij geen lockdowns ooit herinneren. Of centrale patienten coordinatie, chemokuren uitstel en nog een achterstand van een paar maanden geleden van de lockdowns.

quote:
Je bedoelt mensen die onder zeer zware stress moesten werken?

quote:
Discussie is met een mening vs data ook lastig te voeren.

quote:
Die heb ik zeker gehaald een paar maanden geleden. Of ik de volgende haal, is nog even afwachten. Ik laat mij dan gewoon door iemand adviseren die er verstand van heeft.
pi_207492837
twitter

Iemand met verstand van zaken. Zoals gottlieb, of giroir?

Zoals al eerder gezegd, als de data niet zuiver is, hoef je de onderzoeken niet te lezen. Succes met de boosters!

Maar breakthrough cases zijn zeldzaam.. WHAHAHAHA

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 10-01-2023 04:36:34 ]
pi_207492838
twitter

Ja maar russische disinfo.. mimimimi

Rude awakening.
pi_207492845
twitter

Het gaat snel met de ontwikkelingen. Zou China achter alle angst en vaccinaties zitten!?

Wat een tijd om in te leven!
pi_207494612
quote:
Een recent gepubliceerd overzicht van hartschade door corona-mRNA-vaccins bij adolescenten van Japanse en Amerikaanse onderzoekers geeft een gedetailleerd overzicht van de door vaccinatie veroorzaakte hartschade.
https://artsencollectief.(...)nge-mannen-loopt-op/
pi_207497162
quote:
Zo'n 1,4 miljoen Nederlanders hebben het contact met vrienden, familie en collega’s verminderd of helemaal beëindigd vanwege meningsverschillen over 'gevoelige' onderwerpen zoals immigratie, stikstof, corona, het klimaat of Zwarte Piet. Dat meldt de stichting SIRE, die daarom een campagne tegen polarisatie begint. 'Er is hoge urgentie om dit bespreekbaar te maken.'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erwerpen-zwarte-piet
Dat is best een fors aantal, ik ben er ook één van trouwens.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_207498542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 13:56 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat is best een fors aantal, ik ben er ook één van trouwens.
Zelf aangestoken door het kabinet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207498577
twitter

quote:
We moeten nooit normaal maken wat niet normaal is.
HAHAHA jezuschristus deze kerel.

Orwelliaanse poppenkast.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207499720
twitter
  dinsdag 10 januari 2023 @ 20:42:01 #131
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207503103
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:26 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Het is de schuld van de unvaxxed!!! :)

Hey, wacht er zijn nog unvaxxed mensen in leven, laten we weer verbroederen :)
Laten we ook de boeren erbij betrekken en we zagen dat het goed was :+
Lach met een schone bips
pi_207503247
quote:
[ twitter ]
Haha mooi man!
Vakman pur sang
pi_207503458
Weet iemand hoe dat google trends ofzo werkt?
pi_207503493
https://trends.google.com(...)e=today%205-y&geo=NL

Valt me nog mee dit ik zou verwachten dat men zich helemaal doodzoekt op deze term.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:15:58 #135
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207503650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:07 schreef ludovico het volgende:

Valt me nog mee dit ik zou verwachten dat men zich helemaal doodzoekt op deze term.
Voor heel veel mensen leeft dit boek niet denk ik, het overgrote deel van de mensen leeft gewoon hun leven en vraagt zichzelf niet heel veel af. Mij viel het meteen op in het kleine plaatsje waar ik woon hoeveel camera's er ineens geplaatst zijn... Veel mensen zien het niet, of denken er niet bij na waarom dit zou zijn.
Lach met een schone bips
pi_207503705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voor heel veel mensen leeft dit boek niet denk ik, het overgrote deel van de mensen leeft gewoon hun leven en vraagt zichzelf niet heel veel af. Mij viel het meteen op in het kleine plaatsje waar ik woon hoeveel camera's er ineens geplaatst zijn... Veel mensen zien het niet, of denken er niet bij na waarom dit zou zijn.
Leip,
Ik woon gewoon in Roffa, als je het centrum in beweegt zal je zeker overal een camera op je snuffert hebben.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 21:20:10 #137
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207503730
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Leip,
Ik woon gewoon in Roffa, als je het centrum in beweegt zal je zeker overal een camera op je snuffert hebben.
Om de 20m zal er wel 1 hangen daar :) Maar het viel me op Schiphol ook op een maand geleden dat er heel veel meer camera's hangen.
Lach met een schone bips
pi_207504048
quote:
[ twitter ]
Die reclame heeft geen zin omdat onze regering ook polarisatie als eerste voorzet. Dus ze zouden eens zich zelf in de spiegel moeten bekijken :Y

En dat het al schade aan families en vrienden heeft veroorzaakt (corona) :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207504077
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:07 schreef ludovico het volgende:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het boek nog niet gelezen heb. Is het een aanrader?
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207504217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:39 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het boek nog niet gelezen heb. Is het een aanrader?
Neuh, maar het is weleens leuk om overal "War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength" bij te kunnen zeggen.

Want de wereld wordt wel met de dag Orwelliaanser.
Hele discussie gisteren met Isdatzo over: Dat "white lives matter" racistisch is en "black lives matter" niet "want context"

Same fucking words.
pi_207505330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hier niks hoor. Ja mijn eigen rond mijn huis ;)
Vakman pur sang
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:01:44 #142
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207505381
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hier niks hoor. Ja mijn eigen rond mijn huis ;)
Of het komt nog, of je ziet ze niet omdat je er niet op let :)
Lach met een schone bips
pi_207505389
twitter

Ik kan het soms gewoon 100% eens zijn met mensen ver aan de linkerkant van het politieke spectrum.
pi_207505421
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Of het komt nog, of je ziet ze niet omdat je er niet op let :)
Camera gebruik in nl is heel erg streng qua privacy regeling, ik zit zelf deels in die business, niets om bang voor te zijn.
Vakman pur sang
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:05:24 #145
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207505434
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Camera gebruik in nl is heel erg streng qua privacy regeling, ik zit zelf deels in die business, niets om bang voor te zijn.
Dan kom over een jaartje nog maar terug en kijk eens hoeveel camera's je in de gaten houden :)
Lach met een schone bips
pi_207505593
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan kom over een jaartje nog maar terug en kijk eens hoeveel camera's je in de gaten houden :)
In ons dorp komen geen camera’s ;)
Vakman pur sang
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:18:28 #147
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207505608
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
In ons dorp komen geen camera’s ;)
Ben benieuwd :) Dacht ik hier ook, nu staan er overal palen met jawel.. Camera's.
Lach met een schone bips
pi_207505613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben benieuwd :) Dacht ik hier ook, nu staan er overal palen met jawel.. Camera's.
En dus?
Vakman pur sang
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:21:09 #149
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207505650
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En dus?
In een plaatsje waar nooit iets gebeurt? Waarom? Veiligheid? Neh, dat gaat er bij mij niet in.
Lach met een schone bips
pi_207505657
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In een plaatsje waar nooit iets gebeurt? Waarom? Veiligheid? Neh, dat gaat er bij mij niet in.
Wat gaat er wel in dan?
Vakman pur sang
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:25:33 #151
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207505711
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat gaat er wel in dan?
Voorbereiding, crowd controll, facial recognition.. Het zijn dan ook niet de standaard cameraatjes die her en der hingen :)

Maar goed, maakt mij verder niet uit als jij er geen kwaad in ziet hoor. En ik neem het zelf voor kennisgeving aan al valt het me wel op. Maar kan ik er iets aan veranderen? Nee, tuurlijk niet.
Lach met een schone bips
pi_207505729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voorbereiding, crowd controll, facial recognition.. Het zijn dan ook niet de standaard cameraatjes die her en der hingen :)

Maar goed, maakt mij verder niet uit als jij er geen kwaad in ziet hoor. En ik neem het zelf voor kennisgeving aan al valt het me wel op. Maar kan ik er iets aan veranderen? Nee, tuurlijk niet.
Die ict capaciteiten hebben ze in nl bij lange na niet joh!
Vakman pur sang
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:28:08 #153
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207505747
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die ict capaciteiten hebben ze in nl bij lange na niet joh!
Vergis je niet, ik weet wat ik verkoop :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:39:10 #154
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207505859
https://www.bitchute.com/video/J198HBz0PDdg/

Zal allemaal wel toeval zijn
Mai pben rai~!
pi_207506366
twitter

De uitgebreide versie!
pi_207509791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:39 schreef KNAK het volgende:
https://www.bitchute.com/video/J198HBz0PDdg/

Zal allemaal wel toeval zijn
Er is ook nog steeds covid-19 en die heeft de afgelopen jaren ook flink huis gehouden.
pi_207509853
quote:
Niet echt iets nieuws, Ja het is een zeer uitzonderlijke bijwerking.

Feit is alleen dat hartklachten alleen vaker voor komen na een Covid-19 infectie.

Ze trekken ook hele vreemde conclusies, maar dat is verwacht bij AC.
pi_207511561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Niet echt iets nieuws, Ja het is een zeer uitzonderlijke bijwerking.

Feit is alleen dat hartklachten alleen vaker voor komen na een Covid-19 infectie.

Ze trekken ook hele vreemde conclusies, maar dat is verwacht bij AC.
quote:
Retrospectief onderzoek (waarbij de factoren worden bepaald die een al bekende uitkomst hebben beïnvloed) uit Scandinavië bracht in de zomer van vorig jaar aan het licht dat deze hartschade bij jongens en jonge mannen in de leeftijd van 16-24 jaar veel vaker voorkwam na vaccinatie dan na infectie.
Dat staat in die link. Maar ik begrijp dat dit geen gewenste uitkomst is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207511592
Bijzondere thread dit. Mocht het allemaal kloppen is het wederom zorgwekkend om te aanschouwen wat de invloed van Big Pharma is. Het narratief wordt aangepast op basis wat voor hun het meest welgevallig is.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207516414
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Dat staat in die link. Maar ik begrijp dat dit geen gewenste uitkomst is.
Ook dit staat in de bron artikelen....
Importantly, the risk of developing myocarditis after SARS-CoV-2 infection is significantly higher than after COVID-19 mRNA vaccination. The incidence of myocarditis after SARS-CoV-2 infection is higher than after COVID-19 mRNA vaccination (11.0 events per 100 000 persons vs 3.2 events per 100 000 persons).

Maar ik begrijp dat dit geen gewenste uitkomst is?

Wat trouwens in veel meer studies naar voren komen. De kans op hart klachten na een Covid-19 is hoger, dan die vanuit het vaccin. Volgens had ik ook ergens gelezen dat de klachten vaak heftiger zijn.

Maar beide studies hebben grote limitaties, en AC negeert deze en maakt selective conclusies. Maar het is ook AC, dus heeft eigenlijk vrij weinig waarde.
  woensdag 11 januari 2023 @ 21:23:45 #161
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207518378
quote:
Duits topmodel Tatjana Patitz gestorven op 56-jarige leeftijd

Topmodel Tatjana Patitz, die in de jaren 1980 en 1990 deel uitmaakte van het kransje supermodellen met Naomi Campbell, Linda Evangelista, Cindy Crawford en Claudia Schiffer, is woensdag op 56 jarige leeftijd overleden. Ze stierf in Californië, bevestigt haar agentschap. De doodsoorzaak werd niet meegedeeld.
R.I.P.
Mai pben rai~!
pi_207518983
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:23 schreef KNAK het volgende:
Tatjana Patitz
Er worden wel vaker geen doodsoorzaken medegedeeld, voor de prikken ook. Maar heb wel steeds een gedachte die door mijn hoofd schiet de laatste tijd wanneer ik dit soort berichten lees.

Niettemin, damn. maar 15 jaar ouder dan ik en dus veel te jong. R.I.P.
Lach met een schone bips
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:04:24 #163
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207519209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er worden wel vaker geen doodsoorzaken medegedeeld, voor de prikken ook. Maar heb wel steeds een gedachte die door mijn hoofd schiet de laatste tijd wanneer ik dit soort berichten lees.

Niettemin, damn. maar 15 jaar ouder dan ik en dus veel te jong. R.I.P.
In mijn directe (werk)omgeving staat de teller nu op 8 .. onverklaarbare hartstilstanden, lichaam dat faalt e.d. Nu is mijn kring als horecaganger vrij groot en passeren er nogal wat mensen voorbij, maar dan nog. Het is allemaal nog zo jong (30 a 60) wat omvalt.
Probeer maar zo te denken dat als het echt de vaccins doelbewust zou zijn de aantallen ook veel en veel hoger zou moeten uitvallen, gezien de vele vaccins die zijn gezet. Lange termijn-scenario daarbij weggelaten. Al met al klopt er iets niet...
Mai pben rai~!
pi_207519298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:04 schreef KNAK het volgende:

[..]
In mijn directe (werk)omgeving staat de teller nu op 8 .. onverklaarbare hartstilstanden, lichaam dat faalt e.d. Nu is mijn kring als horecaganger vrij groot en passeren er nogal wat mensen voorbij, maar dan nog. Het is allemaal nog zo jong (30 a 60) wat omvalt.
Probeer maar zo te denken dat als het echt de vaccins doelbewust zou zijn de aantallen ook veel en veel hoger zou moeten uitvallen, gezien de vele vaccins die zijn gezet. Lange termijn-scenario daarbij weggelaten. Al met al klopt er iets niet...
Dat er iets niet klopt ben ik totaal met je eens, en ik hoop echt dat het een andere oorzaak heeft. Maar ben er wel bang voor.

En een klant van me vertelde inderdaad wel vandaag, bij 3 crematies geweest de afgelopen 3 weken (niet zijn eigen crematies, dat zou het nog gekker maken). Dat het inderdaad heel erg druk was alle 3 de keren. Dus tja, zeg het maar? Ik hoop echt dat die prikjes er niks mee te maken hebben, maar uitsluiten kan ik het echt niet. Hoor wel steeds meer vage klachten van mijn klanten ook. En ook wel wat dingen waar ik liever geen voedingsbodem voor geef, maar ik spreek nogal veel mensen per dag. Dus ik ben er nog steeds niet gerust op.
Lach met een schone bips
pi_207519624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat er iets niet klopt ben ik totaal met je eens, en ik hoop echt dat het een andere oorzaak heeft. Maar ben er wel bang voor.

En een klant van me vertelde inderdaad wel vandaag, bij 3 crematies geweest de afgelopen 3 weken (niet zijn eigen crematies, dat zou het nog gekker maken). Dat het inderdaad heel erg druk was alle 3 de keren. Dus tja, zeg het maar? Ik hoop echt dat die prikjes er niks mee te maken hebben, maar uitsluiten kan ik het echt niet. Hoor wel steeds meer vage klachten van mijn klanten ook. En ook wel wat dingen waar ik liever geen voedingsbodem voor geef, maar ik spreek nogal veel mensen per dag. Dus ik ben er nog steeds niet gerust op.
Wat voor soort werk doe je eigenlijk?
Vakman pur sang
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:36:03 #166
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207519745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Verleden maand bij familielid van stamgast, man van 45, heeft 5 vaccins achter de rug en gedurende dat traject 2x longembolie gehad... maar gewoon door blijven vaccineren |:(
Werd in de nacht wakker, wist niet meer waar ie was, wie hij was, wat ie in bed deed. Sindsdien op de IC, ontsteking na ontsteking in het lichaam, kan niet lopen, sonde voor voedsel er in, etc. artsen staan voor raadsel hoe of wat. Gaat het mogelijk ook niet redden...

Paar dagen terug krijg ik weer zo een verhaal (ernstig lichamelijk gedoe, ontstekingen,) te horen van geheel iemand anders.

Blij dat ik een hardcore Wap ben
Mai pben rai~!
pi_207519775
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat voor soort werk doe je eigenlijk?
Super secret :)

Nee, iets met ICT en ook Beveiliging apparatuur. Maar dan wel als groothandel, ik heb zelf alleen met wederverkopers, installateurs en mijn verkoopteam te maken. Dus particulier doe ik niks in. Daar had ik jaren geleden mijn buik al vol van.
Lach met een schone bips
pi_207519815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Super secret :)

Nee, iets met ICT en ook Beveiliging apparatuur. Maar dan wel als groothandel, ik heb zelf alleen met wederverkopers, installateurs en mijn verkoopteam te maken. Dus particulier doe ik niks in. Daar had ik jaren geleden mijn buik al vol van.
Adiglobal?
Vakman pur sang
pi_207519886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:36 schreef KNAK het volgende:

[..]
Verleden maand bij familielid van stamgast, man van 45, heeft 5 vaccins achter de rug en gedurende dat traject 2x longembolie gehad... maar gewoon door blijven vaccineren |:(
Werd in de nacht wakker, wist niet meer waar ie was, wie hij was, wat ie in bed deed. Sindsdien op de IC, ontsteking na ontsteking in het lichaam, kan niet lopen, sonde voor voedsel er in, etc. artsen staan voor raadsel hoe of wat. Gaat het mogelijk ook niet redden...

Paar dagen terug krijg ik weer zo een verhaal (ernstig lichamelijk gedoe, ontstekingen,) te horen van geheel iemand anders.

Blij dat ik een hardcore Wap ben
Ik heb me ook nergens door laten overhalen, reizen is mijn grootste hobby en heb heel even op het punt gestaan zo rond Mei/Juni vorig jaar maar achteraf heel blij dat ik het niet gedaan heb. Al viel 2.5 jaar zonder reizen me echt heel zwaar.
Lach met een schone bips
pi_207520025
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Adiglobal?
Nee, en ik geef ook niet meer informatie over mezelf weg :) Ik hou van anoniem :)
Lach met een schone bips
pi_207520056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee, en ik geef ook niet meer informatie over mezelf weg :) Ik hou van anoniem :)
ja haha begrijp ik, was het eerste wat in me opkwam waar we zaken mee doen en zou dat zeker niet melden nee.
Vakman pur sang
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 23:35:28 #172
70532 loveli
N
pi_207520397
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 05:18 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
De uitgebreide versie!
Niet de uitgebreide versie, maar het substack-artikel 1 op 1 getweet.

Gek genoeg komt het beter binnen dan het artikel, als je 1 alinea per keer leest.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 23:56:59 #173
70532 loveli
N
pi_207520565
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 19:59 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Importantly, the risk of developing myocarditis after SARS-CoV-2 infection is significantly higher than after COVID-19 mRNA vaccination. The incidence of myocarditis after SARS-CoV-2 infection is higher than after COVID-19 mRNA vaccination (11.0 events per 100 000 persons vs 3.2 events per 100 000 persons).

Wat trouwens in veel meer studies naar voren komen. De kans op hart klachten na een Covid-19 is hoger, dan die vanuit het vaccin. Volgens had ik ook ergens gelezen dat de klachten vaak heftiger zijn.

Maar beide studies hebben grote limitaties, en AC negeert deze en maakt selective conclusies. Maar het is ook AC, dus heeft eigenlijk vrij weinig waarde.
De studie waarop je reageerde was onder jongeren tussen 12 en 20, de studie die je hier linkt had een gemiddelde leeftijd van 43 jaar (grofweg de helft onder 39, de rest erboven).
quote:
An association between Covid-19 vaccination and myocarditis has been previously reported.20 Although no cases of myocarditis were reported in the BNT162b2 (Pfizer–BioNTech),2 mRNA-1273 (Moderna),3 or ChAdOx1 nCoV-19 (AstraZeneca)4 phase 3 clinical trials, multiple cases of myocarditis after Covid-19 vaccination have recently been reported in the literature,21-25 and both the Israeli Ministry of Health26 and the CDC have investigated this association.27 The risk appears to be highest among young men.26,27 We found that the risk of myocarditis increased by a factor of three after vaccination, which translated to approximately 3 excess events per 100,000 persons; the 95% confidence interval indicated that values between 1 and 5 excess events per 100,000 persons were compatible with our data. Among the 21 persons with myocarditis in the vaccinated group, the median age was 25 years (interquartile range, 20 to 34), and 90.9% were male.
Ik zou een jonge man geen prik in z'n arm willen zetten.
crap in = crap out
pi_207520572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:56 schreef loveli het volgende:

[..]
De studie waarop je reageerde was onder jongeren tussen 12 en 20, de studie die je hier linkt had een gemiddelde leeftijd van 43 jaar (grofweg de helft onder 39, de rest erboven).
[..]
Ik zou een jonge man geen prik in z'n arm willen zetten.
Rolfje dolfje komt met een bullshit onderzoek, ik heb niet eens meer zin om die shit te lezen... Je wordt er moedeloos van hoe matig de kwaliteit is van de onderzoeken.
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 23:58:57 #175
70532 loveli
N
pi_207520573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:04 schreef KNAK het volgende:

[..]
Kort door de bocht, dat zijn mensen met een wat bourgondisch postuur, of niet?

Ik probeer anekdotisch bewijs altijd in een/het juiste hokje te stoppen ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2023 @ 00:02:19 #176
70532 loveli
N
pi_207520589
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Rolfje dolfje komt met een bullshit onderzoek, ik heb niet eens meer zin om die shit te lezen... Je wordt er moedeloos van hoe matig de kwaliteit is van de onderzoeken.
Hij haalt keurig dat artikel uit dat andere onderzoek. Zijn quote komt weer van een onderzoek wat in dat artikel gelinkt wordt, nl https://www.nejm.org/doi/10.1056/NEJMoa2110475

En daar heb ik dan weer een (m.i.) relevant stuk uit gequote.

Dat is een beetje de pest met meta-studies, veel linkjes naar andere onderzoeken :P
crap in = crap out
pi_207521089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je had gemist dat AC deze ook als bron in hun artikel gebruikt had?

Maar AC gebruikt ook meestal matige onderzoeken en negeert de betere, die hun ongelijk aantonen.

AC staat niet echt bekend om hun goede onderbouwde covid-19 adviezen.
pi_207521096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 00:02 schreef loveli het volgende:

[..]
Hij haalt keurig dat artikel uit dat andere onderzoek. Zijn quote komt weer van een onderzoek wat in dat artikel gelinkt wordt, nl https://www.nejm.org/doi/10.1056/NEJMoa2110475

En daar heb ik dan weer een (m.i.) relevant stuk uit gequote.
AC gebruikte deze in hun artikel ook als bron.
quote:
Dat is een beetje de pest met meta-studies, veel linkjes naar andere onderzoeken :P
eens, zitten veel limitaties aan.
pi_207521234
quote:

[..]

Dus door de vaccinatie te pakken verhoog je de kans op myocarditis.
Of verkleind de vaccinatie de kans op myocarditis door het virus?
Dat heb ik niet kunnen vinden in het onderzoek maar misschien heb ik niet goed gelezen.
pi_207522235
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 06:56 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je had gemist dat AC deze ook als bron in hun artikel gebruikt had?

Maar AC gebruikt ook meestal matige onderzoeken en negeert de betere, die hun ongelijk aantonen.

AC staat niet echt bekend om hun goede onderbouwde covid-19 adviezen.
AC?
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2023 @ 10:23:48 #181
70532 loveli
N
pi_207522687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
AC?
Artsen collectief.
crap in = crap out
pi_207523233
quote:

[..]

Je generaliseert het nu naar de gehele bevolking, wederom om een gewenste uitkomst te kunnen presenteren. Ik had het over een hele specifieke groep mensen, namelijk jonge mannen binnen een bepaalde leeftijdscategorie. En dit is gewoon een correcte constatering, we weten dat gezonde jonge mannen (en gezonde jonge mensen in het algemeen) weinig tot geen risico lopen bij een Covid-19 besmetting, dit terwijl zo'n groep vaccineren dus wel een verhoogd risico met zich meebrengt op myocarditis en pericarditis.
pi_207523430
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je generaliseert het nu naar de gehele bevolking, wederom om een gewenste uitkomst te kunnen presenteren. Ik had het over een hele specifieke groep mensen, namelijk jonge mannen binnen een bepaalde leeftijdscategorie. En dit is gewoon een correcte constatering, we weten dat gezonde jonge mannen (en gezonde jonge mensen in het algemeen) weinig tot geen risico lopen bij een Covid-19 besmetting, dit terwijl zo'n groep vaccineren dus wel een verhoogd risico met zich meebrengt op myocarditis en pericarditis.
Jij hebt zwart op wit dat het risico op myocarditis en pericarditis voor jonge mensen na een vaccinatie groter is dan de complicaties die corona met zich mee kan brengen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2023 @ 11:38:06 #184
70532 loveli
N
pi_207523508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij hebt zwart op wit dat het risico op myocarditis en pericarditis voor jonge mensen na een vaccinatie groter is dan de complicaties die corona met zich mee kan brengen?
Jonge mannen.
https://www.theguardian.c(...)covid-suggests-study
https://www.reuters.com/w(...)covid-19-2021-06-10/

Linkdump, artikelen nog niet zelf gelezen.

edit, link naar onderzoek, resultaten en conclusie in de quote:
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.30.21262866v2
quote:
Results
A total of 253 CAEs were identified. Rates per million following dose 2 among males were 162.2 (ages 12-15) and 93.0 (ages 16-17); among females, rates were 13.0 and 12.5 per million, respectively. For boys 12-15 without medical comorbidities receiving their second mRNA vaccination dose, the rate of CAE is 2.6 to 4.3 times higher than their 120-day COVID-19 hospitalization risk even at times of peak incidence such as during the delta wave (7-day hospitalizations 2.1/100k population). For boys 16-17 without medical comorbidities, the rate of CAE is 1.5 to 2.5 times higher at times of high weekly COVID-19 hospitalization.

Conclusions
Post-vaccination CAE rate was highest in young boys aged 12-15 following dose two. For boys 12-17 without medical comorbidities, the likelihood of post vaccination dose two CAE is 162.2 and 93.0/million respectively. This incidence exceeds their expected 120-day COVID-19 hospitalization rate at both moderate and high COVID-19 hospitalization incidence. Further research into the severity and long-term sequelae of post-vaccination CAE is warranted. Quantification of the benefits of the second vaccination dose and vaccination in addition to natural immunity in this demographic may be indicated to minimize harm.

[ Bericht 17% gewijzigd door loveli op 12-01-2023 11:54:50 ]
crap in = crap out
pi_207524075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:23 schreef loveli het volgende:

[..]
Artsen collectief.
Tjah.
pi_207524103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Uiteraard, de aantallen schoten omhoog NA vaccinatie, niet vóór, maar dat spinnen we dan wel weer op "Britse variant mutatie." Weetje, de soep is gemengd, maar het eenzijdige belichten en toewijzen van oorzakelijk verband is onwetenschappelijk.

Overigens met statististics, als je vaccinatiestatus meeneemt in je onderzoek, allemaal uit te sluiten.
pi_207526359
twitter

Wat!? Werd er geknoeid met de data!? *SHOCKED*

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 12-01-2023 15:58:42 ]
pi_207526781
twitter

het probleem van Nederland
de Lobbymaatschappij
die al jaren de macht heeft
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_207526826
twitter

en deze
gewoon omdat het kan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_207528646
twitter

Wat zou hier de reden van kunnen zijn? Hum..
pi_207529021
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

het probleem van Nederland
de Lobbymaatschappij
die al jaren de macht heeft
Als het een beetje klopt wat Wijnia daar schetst is die Poelmann (mede) verantwoordelijk voor heel wat ellende wat nu speelt en steeds erger wordt.

Nl als loterijenland met al die irritante reclame
Die winsten jagen clubs aan als Oxfam Novib en vluchtelingenwerk die eigenlijk een hele stroom asielzoekers en mensen daaromheen aan de gang houden

De rechtsgang van Urgenda gefinancierd, welke eigenlijk verantwoordelijk zijn voor bijna alle ellendige crisissen, van stikstof tot woningtekort.

En het is uiteindelijk ook nog een notoire zakkenvuller

Er is onder synoniem ook een boek over geschreven “de rat van Amsterdam”

https://www.tzum.info/202(...)e-rat-van-amsterdam/

[ Bericht 10% gewijzigd door Lospedrosa op 12-01-2023 18:52:35 ]
Vakman pur sang
pi_207535483
kan hier ook wel

-Knip- beter nalezen Koos, zie je DM.

[ Bericht 98% gewijzigd door Jippie op 18-01-2023 00:33:49 ]
pi_207535575
Dr.Tom Cowan is een van de weinige mensen die oprecht, eerlijk, veel kennis heeft over het een en ander, wijs is, en zich niet laat chanteren, en of omkopen..(hoop ik) hij kan dan beter op zijn hoede zijn, lijkt me
Goeie kerel..kijk zijn video's
  vrijdag 13 januari 2023 @ 03:27:51 #194
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207535943
NWS / Lisa Marie Presley (54) overleden volgens TMZ..

Toch fijn dat bekendheden die omvallen niet onder het tapijt weggemoffeld kunnen worden. Je hoort er hoe dan ook iets over. Doodsoorzaak wordt vaak verzwegen maar soms ook weer niet zoals bij Lisa; hartstilstand. Gisteren 1 of ander model, wie is er morgen aan de beurt?

Leven is dodelijk…
Mai pben rai~!
pi_207536331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 03:27 schreef KNAK het volgende:
NWS / Lisa Marie Presley (54) overleden volgens TMZ..

Toch fijn dat bekendheden die omvallen niet onder het tapijt weggemoffeld kunnen worden. Je hoort er hoe dan ook iets over. Doodsoorzaak wordt vaak verzwegen maar soms ook weer niet zoals bij Lisa; hartstilstand. Gisteren 1 of ander model, wie is er morgen aan de beurt?

Leven is dodelijk…

Dat is een ding wat zeker is, we gaan allemaal dood

54 dat is veel te jong om te overlijden
  vrijdag 13 januari 2023 @ 08:40:09 #196
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207536599
Zou me toch een beetje zenuwachtig voelen als ik die shit in m’n lijf zou hebben laten spuiten, zo om me heen kijkend hoe eigenlijk de ongevaxxte medemens alle vrijheden weer terug hebben, geen medisch probleem hebben door COVID etc…

Felle weerstand/reacties door een gevaxt persoon over de ongevaxte denkwijze is dan ook begrijpelijk; ik zou ook in m’n broek schijten / ongemakkelijk en bang voelen als het gaat om vax-schade
Mai pben rai~!
pi_207536654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 08:40 schreef KNAK het volgende:
Zou me toch een beetje zenuwachtig voelen als ik die shit in m’n lijf zou hebben laten spuiten, zo om me heen kijkend hoe eigenlijk de ongevaxxte medemens alle vrijheden weer terug hebben
Volgens mij leeft iedereen weer gewoon normaal tegenwoordig. Vaccinatie status heeft daar niets mee te maken.

quote:
geen medisch probleem hebben door COVID etc…
De kans op medische problemen door Covid is aanzienlijk lager na een vaccinatie.

quote:
Felle weerstand/reacties door een gevaxt persoon over de ongevaxte denkwijze is dan ook begrijpelijk; ik zou ook in m’n broek schijten / ongemakkelijk en bang voelen als het gaat om vax-schade
Kans op vaccinatie schade is zeer uitzonderlijk, daar maar Covid-19 ellende, die kans was veel groter.
pi_207536690
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 00:01 schreef koosbasterd het volgende:
.....
LOL....

De links naar het CDC doen het trouwens niet. Niet dat dit uitmaakt, want.... Het is een mooi voorbeeld, van niet begrijpen wat er nu eigenlijk staat.

Maar ik moest deze ochtend even goed lachen....

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 00:20 schreef koosbasterd het volgende:
Dr.Tom Cowan is een van de weinige mensen die oprecht, eerlijk, veel kennis heeft over het een en ander, wijs is, en zich niet laat chanteren, en of omkopen..(hoop ik) hij kan dan beter op zijn hoede zijn, lijkt me
Goeie kerel..kijk zijn video's
Daarom heeft hij zijn licentie ook maar ingeleverd?

quote:
Thomas Samuel Cowan is an American practitioner of alternative medicine, author, conspiracy theorist and former medical doctor.
Klinkt inderdaad erg betrouwbaar.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 09:02:12 #199
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207536801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 08:46 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Volgens mij leeft iedereen weer gewoon normaal tegenwoordig. Vaccinatie status heeft daar niets mee te maken.
[..]
De kans op medische problemen door Covid is aanzienlijk lager na een vaccinatie.
[..]
Kans op vaccinatie schade is zeer uitzonderlijk, daar maar Covid-19 ellende, die kans was veel groter.
Kan weinig anders dan positief denken, ik snap dat wel. Ik steun je ook met je denkwijze :* en hoop dat het zwaard niet boven je nek hangt als je je lijfje hebt laten misbruiken.
Mai pben rai~!
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2023 @ 09:48:56 #200
70532 loveli
N
pi_207537202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 08:46 schreef Rolfieo het volgende:
Dat hangt er dus net van af of je een dikke 90-er bent met 1 tot 4 comorbiditeiten, of een gezonde knul van 19. En de kans op een prik als je ze allemaal neemt is een paar honderd procent (op hoeveel zitten we nu, 5?), de kans op corona lager.

De eerste varianten waren niet mals, hoewel sommigen daar ook fluitend doorheen kwamen. Omicron is een mietje.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')