https://artsencollectief.(...)nge-mannen-loopt-op/quote:Een recent gepubliceerd overzicht van hartschade door corona-mRNA-vaccins bij adolescenten van Japanse en Amerikaanse onderzoekers geeft een gedetailleerd overzicht van de door vaccinatie veroorzaakte hartschade.
Dat is best een fors aantal, ik ben er ook één van trouwens.quote:Zo'n 1,4 miljoen Nederlanders hebben het contact met vrienden, familie en collega’s verminderd of helemaal beëindigd vanwege meningsverschillen over 'gevoelige' onderwerpen zoals immigratie, stikstof, corona, het klimaat of Zwarte Piet. Dat meldt de stichting SIRE, die daarom een campagne tegen polarisatie begint. 'Er is hoge urgentie om dit bespreekbaar te maken.'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erwerpen-zwarte-piet
Zelf aangestoken door het kabinet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:56 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dat is best een fors aantal, ik ben er ook één van trouwens.
HAHAHA jezuschristus deze kerel.quote:We moeten nooit normaal maken wat niet normaal is.
Het is de schuld van de unvaxxed!!!quote:
Voor heel veel mensen leeft dit boek niet denk ik, het overgrote deel van de mensen leeft gewoon hun leven en vraagt zichzelf niet heel veel af. Mij viel het meteen op in het kleine plaatsje waar ik woon hoeveel camera's er ineens geplaatst zijn... Veel mensen zien het niet, of denken er niet bij na waarom dit zou zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:07 schreef ludovico het volgende:
https://trends.google.com(...)e=today%205-y&geo=NL
Valt me nog mee dit ik zou verwachten dat men zich helemaal doodzoekt op deze term.
Leip,quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen leeft dit boek niet denk ik, het overgrote deel van de mensen leeft gewoon hun leven en vraagt zichzelf niet heel veel af. Mij viel het meteen op in het kleine plaatsje waar ik woon hoeveel camera's er ineens geplaatst zijn... Veel mensen zien het niet, of denken er niet bij na waarom dit zou zijn.
Om de 20m zal er wel 1 hangen daarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leip,
Ik woon gewoon in Roffa, als je het centrum in beweegt zal je zeker overal een camera op je snuffert hebben.
Die reclame heeft geen zin omdat onze regering ook polarisatie als eerste voorzet. Dus ze zouden eens zich zelf in de spiegel moeten bekijkenquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het boek nog niet gelezen heb. Is het een aanrader?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:07 schreef ludovico het volgende:
https://trends.google.com(...)e=today%205-y&geo=NL
Valt me nog mee dit ik zou verwachten dat men zich helemaal doodzoekt op deze term.
Neuh, maar het is weleens leuk om overal "War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength" bij te kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het boek nog niet gelezen heb. Is het een aanrader?
Hier niks hoor. Ja mijn eigen rond mijn huisquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen leeft dit boek niet denk ik, het overgrote deel van de mensen leeft gewoon hun leven en vraagt zichzelf niet heel veel af. Mij viel het meteen op in het kleine plaatsje waar ik woon hoeveel camera's er ineens geplaatst zijn... Veel mensen zien het niet, of denken er niet bij na waarom dit zou zijn.
Of het komt nog, of je ziet ze niet omdat je er niet op letquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier niks hoor. Ja mijn eigen rond mijn huis
Camera gebruik in nl is heel erg streng qua privacy regeling, ik zit zelf deels in die business, niets om bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of het komt nog, of je ziet ze niet omdat je er niet op let
Dan kom over een jaartje nog maar terug en kijk eens hoeveel camera's je in de gaten houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Camera gebruik in nl is heel erg streng qua privacy regeling, ik zit zelf deels in die business, niets om bang voor te zijn.
In ons dorp komen geen camera’squote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan kom over een jaartje nog maar terug en kijk eens hoeveel camera's je in de gaten houden
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In ons dorp komen geen camera’s
En dus?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben benieuwdDacht ik hier ook, nu staan er overal palen met jawel.. Camera's.
In een plaatsje waar nooit iets gebeurt? Waarom? Veiligheid? Neh, dat gaat er bij mij niet in.quote:
Wat gaat er wel in dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In een plaatsje waar nooit iets gebeurt? Waarom? Veiligheid? Neh, dat gaat er bij mij niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |