Omdat data dit gewoon laat zien, wereldwijd.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:00 schreef _I het volgende:
Ik geloof de data niet.
Toon maar aan dat het niet klopt. (Maar we geven het niet vrij).
Juist ja.
rapporteren vs melden?quote:Op maandag 9 januari 2023 14:18 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Zoiets bijvoorbeeld. Alleen geur en smaak problemen bij Covid volgens het RIVM, maar niet volgens de KNO’s.
Hoe moeilijk is het om gewoon zuiver te rapporteren en elke schijn de kop in te drukken!?
Hadden we toen ook lockdowns?quote:
Haha jij bent af! Wat een emotie en zijsprongen.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:02 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
rapporteren vs melden?
Maar smaak en reuk verlies komen vaker voor bij Covid-19, maar niet alleen.
[..]
Hadden we toen ook lockdowns?
Sorry maar dit plaatje is ondertussen wel erg lacht wekkend om nog te gebruiken.
Het laat in ieder geval zien, dat je niet begrijpt wat de verschillen zijn tussen Covid-19 en de griep.
Maar WEF![]()
Er is geen onderscheid te maken als je niet test. [/q]quote:Op maandag 9 januari 2023 13:43 schreef _I het volgende:
Nou die uitspraken komen van Birx, dat iedereen die in het ziekenhuis kwam en ook positief testte op Covid meeging in de statistieken als covid-dode.
Zie daar nu een probleem icm de oversterfte meldingen.quote:Zeker niet als mensen thuis zijn overleden.
Zeker. Komt vooral voor bij ontkenners, of wel W*.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:26 schreef _I het volgende:
Neem aan dat jij ook het vermogen hebt om te “voelen” wanneer iemand tegen je liegt.
Gevoel is goed, onderbouwen, wetenschap en data zijn beter.quote:En dat gevoel heb ik al 3 jaar bij alles. Kan ik het aantonen, nee, vertrouw ik op mn gevoel, 100%.
Ik heb de tijd, en mocht blijken dat mijn gevoel fout zat, heb ik weinig moeite met het aanpassen van mijn mening.
Corona is nooit een killer of zeer dodelijk virus geweest.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:33 schreef Tingo het volgende:
Is er ooit onderzoek met ongevaxte mensen gedaan die nooit ziek van de killer 'corona' griep geweest?
Je zou denken dat dit zou heel interessant en/of handig te weten voor de wetenschaapers zijn.
Of 1000 'positief geteste' ongevaxte mensen die nooit last van de 'dodelijke virus hebben gehad.
Of misschien willen ze toch niks over horen.![]()
Nee, dat weet ik, maar bij tientallen MSM corona hysteria bronnen was dat heeel anders gerapporteerd.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:55 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Corona is nooit een killer of zeer dodelijk virus geweest.
Vanaf het begin van de corona shitshow inderdaad!quote:Op maandag 9 januari 2023 04:34 schreef _I het volgende:
Of als we een x periode op alle overledenen autopsie toelaten.
Of als er 100K random NL’rs gevolgd worden
Of als covid doden mensen zijn die dood zijn gegaan tijdens een covid besmetting met alle bijbehorende bijwerkingen (dus geen onzin als ondetecteerbare asymptomatische besmettingen, of <60 dagen geleden positief getest, had een kuchje, …)
Of als alle mensen die “plotseling” zijn overleden aan hartklachten of hersenbloedingen gecontroleerd worden op de aanwezigheid van het spikeeiwit, met onderscheid naar die van het zgn virus en die van injectie
Of als zaken geregistreerd worden per ingenomen injectie en niet per definities als “volledig gevaccineerd”, basisserie (die voor sommigen uit 1 prik bestaat en voor anderen uit 3).
Er rammelt zoveel aan de cijfers, dat ik geen onderzoek serieus kan nemen. Voor of tegen.
Ik heb de naam killer virus nog nooit gehoord bij de normale media.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:02 schreef Tingo het volgende:
Nee, dat weet ik, maar bij tientallen MSM corona hysteria bronnen was dat heeel anders gerapporteerd.
Je bedoelt voor de zorgbelasting?quote:Edit: En dan 'dodelijk' genoeg om idiotische maatregelen (mondvodjes,onbetrouwbare 'tests',lockdowns,curfews, vaccinatie dwang en elke avond BS bangmakerij van politicus op TV) te invoeren?
Want de ziekenhuizen lagen niet vol?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de corona shitshow inderdaad!
Die domme 'corona pandemie updates' elke avond met aantallen,grafieken,cijfers, procentages over infection rates, hospital beds, corona doden, positief getest en dan wat later over vaccination rates enz. lijkt allemaal meer op poltical satire dan realiteit.
Edit : They deserve The Joseph Goebbels Propaganda Award.
Ga maar 'killer virus corona' of zoiets opzoeken.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:26 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik heb de naam killer virus nog nooit gehoord bij de normale media.
[..]
Je bedoelt voor de zorgbelasting?
Mondkapjes, kleine maatregel en kan een onderdeel zijn van de oplossing.
PCR tests zijn gewoon betrouwbaar, maar zeker niet perfect. Maar ze zijn zeker niet onbetrouwbaar.
Lockdowns hebben hun nut, maar ook grote impact en zijn niet leuk. Maar als je niemand ziet, kun je ook niet besmetten.
Vaccinatie dwang
Weet ik niet, bepaalde tijden zijn ze elke jaar druk....quote:Op maandag 9 januari 2023 18:27 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Want de ziekenhuizen lagen niet vol?
Dit klopt, in een flink griepseizoen is het al druk in de ziekenhuizen. En door de lockdowns en mondkapjes komen er nu nog wat andere virussen bij die vrij rond gaan en mensen hun 'immuniteit' verloren hebben.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Weet ik niet, bepaalde tijden zijn ze elke jaar druk....
Vraag het maar aan de tiktok dansende verpleegsters.
Voor de rest heb ik niet erg veel zin in om discussie met provaxxers te gaan.
Ik wens je veel plezier met je booster.
Done. Liet mij eigenlijk niets zien, afgezien dat Corona wel een stille killer kan zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:46 schreef Tingo het volgende:
Ga maar 'killer virus corona' of zoiets opzoeken.
Klopt, maar ik kan mij geen lockdowns ooit herinneren. Of centrale patienten coordinatie, chemokuren uitstel en nog een achterstand van een paar maanden geleden van de lockdowns.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:49 schreef Tingo het volgende:
Weet ik niet, bepaalde tijden zijn ze elke jaar druk....
Je bedoelt mensen die onder zeer zware stress moesten werken?quote:Vraag het maar aan de tiktok dansende verpleegsters.
Discussie is met een mening vs data ook lastig te voeren.quote:Voor de rest heb ik niet erg veel zin in om discussie met provaxxers te gaan.
Die heb ik zeker gehaald een paar maanden geleden. Of ik de volgende haal, is nog even afwachten. Ik laat mij dan gewoon door iemand adviseren die er verstand van heeft.quote:Ik wens je veel plezier met je booster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |