Een uitermate keurige verdeling. Ze komen zelfs bijna net zo vaak langs als Coldplay op de 31e.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even wat huiswerk gedaan over hoe vaak de Beatles per dag voorbij komen:
25: 5
26: 6
27: 3
28: 4
29: 5
30: 3
31: 5
Niet zo moeilijk, Phil natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:22 schreef ok01 het volgende:
Oh mini rondvraag: Genesis met Phil Collins of Peter Gabriel?
Geen van beide is ook een acceptabel antwoord
Dat is van Alice Cooper tochquote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is redelijk poisson verdeeld
Was verrast door hoe goed het album was, na behoorlijk wat teleurstellingen van de Peppers. Sick Love wel met uitstek het bestequote:
Indirect wel inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar als je Genesis met Peter Gabriel kiest, kies je ook gewoon Genesis met Phil..
Het ziet er altijd een beetje treurig uit, jaquote:Op woensdag 28 december 2022 23:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een zittende Phil breekt mn hart een beetje
Zat daar ook al aan te twijfelenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het ziet er altijd een beetje treurig uit, ja
Zag dat Peter Gabriel volgend jaar nog in de Ziggo staat, wel enigszins verleidelijk om daar nog heen te gaan eigenlijk.
Lekker!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
De fles Ardbeg staat inmiddels binnen handbereik
ze hebben eigenlijk 3 topalbums en daar hoort deze zeker bij.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Was verrast door hoe goed het album was, na behoorlijk wat teleurstellingen van de Peppers. Sick Love wel met uitstek het beste
Eens, maar iets meer geschikt voor de niet-zo-mainstream-Top2000quote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer dat er niet zo veel van hun funk dagen inzitten. Blood Sugar Sex Magik en Mother's Milk hebben wel echt een paar genotsplaten
Schijnt dat die met een nieuw liedje Gauss komt.quote:
could have lied is ookquote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer dat er niet zo veel van hun funk dagen inzitten. Blood Sugar Sex Magik en Mother's Milk hebben wel echt een paar genotsplaten
Een liedje over honden is altijd leuk.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnt dat die met een nieuw liedje Gauss komt.
Ik kan hun oudere werk echt heel slecht hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze hebben eigenlijk 3 topalbums en daar hoort deze zeker bij.
Bennie Jolink had ook dat idee.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnt dat die met een nieuw liedje Gauss komt.
Dit vind ik nou goede radiomuziek.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Deze is best prima van de RHCP, misschien niet zo'n oorwurm als hun grotere hits, maar luistert wel prettig weg
die is lief ja, ben groot fan van Suck My Kiss en Breaking My Girl op dat album zelfquote:
Eens, verbaast me ook hoe hoog deze toch staatquote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
deze vind ik juist net wat minder van ze
eerste drie peppers albums waren wel echt een soort vibe, en ik was er 100% voor.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan hun oudere werk echt heel slecht hebbenPost Hillel Slovak is vaak best aardig te pruimen,
Eén van hun betere werken is Stadium Arcadium. Als ze de kutnummers geskipt hadden en er een enkele ipv dubbele plaat van hadden gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |