En een topicklassiekerquote:
Dat is qua Nederlandstalige muziek een prima plaatjequote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Tijdmachine mag er ook wel in
Ik geloof dat ik Ozzyquote:
Diaan vindt dit niksquote:Op woensdag 28 december 2022 22:12 schreef Evenstar het volgende:
Hebben wij nou serieus een nummer gevonden en dat is dan Ozzy
Ja, Ronnie James heeft echt wel top2000 waardige nummers gemaakt. Met Dio, Sabbath en ook met Rainbow (Stargazer bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
Trouwens schandalig slecht dat Dio er niet in staat, behalve dat ene nummer met Roger Glover
Ozzy een betere verbinder dan Ali Bquote:Op woensdag 28 december 2022 22:12 schreef Evenstar het volgende:
Hebben wij nou serieus een nummer gevonden en dat is dan Ozzy
Die lag al half in bed, dus telt nietquote:
Welles. Prima voor 1x per jaarquote:
"Ik vind het niet vreselijk hoor. Prima om 1x per jaar te horen.... maar het heeft niet mijn voorkeur."quote:
Die luisterde ik niet zo vaak, meestal FlashFM of Emotionquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken Pierre van Ostade bij Oster en Gaston bij Kazan, maar misschien heb ik een periode gemist
Ik was grote fan als 10-jarigequote:Prijzenslag was een spelshow op televisie die van 1 januari 1990 tot en met 23 oktober 1993 op RTL 4 werd uitgezonden. De Nederlandse versie van het programma werd gepresenteerd door Hans Kazàn. Commentaarstemmen waren eerst Pierre van Ostade, daarna Rob Kaptein en vervolgens Tom Mulder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |