Tom Mulder en Prijzenslag?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ken ik van Prijzenslag. Misschien ligt Morads toekomst daar.
een combi van die eddy keur en rick van velthuyzenquote:
Ze gingen nog harder los tijdens Tubular Bellsquote:
quote:
Nee...quote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vinden we ook allemaal goed zo te zien
Ja als voice-over.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tom Mulder en Prijzenslag?
Ik ben niet zo heel bekend met BLS tbhquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Stilborn, Suicide Messiah, Fire It Up, Bleed For Me ... ANYTHING
en Guitar hero smash hitsquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Isorden het volgende:
Bark at the moon blijft ook een hele fijne Ozzy
(en tevens GTA Vice City)
nou ik denk @Diaan73 nietquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vinden we ook allemaal goed zo te zien
Ja, Tijdmachine mag er ook wel inquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
Trouwens schandalig slecht dat Dio er niet in staat, behalve dat ene nummer met Roger Glover
Zat deze in Vice City?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Isorden het volgende:
Bark at the moon blijft ook een hele fijne Ozzy
(en tevens GTA Vice City)
Fijne band hoor als je dit leuk vindt. Live ook zo sterkquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel bekend met BLS tbh
Wel een nederklassiekerquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Tijdmachine mag er ook wel in
Ik vind het niet vreselijk hoor. Prima om 1x per jaar te horen.... maar het heeft niet mijn voorkeur.quote:
Ik ken Pierre van Ostade bij Oster en Gaston bij Kazan, maar misschien heb ik een periode gemistquote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja als voice-over.
“Kom maar naar beneden en sla je slag”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |