tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef essnhills het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag
Trustequote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef essnhills het volgende:
Trustequote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef essnhills het volgende:
Ik ook. Niet echt heel relevantquote:Op woensdag 28 december 2022 22:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit hoor ik echt voor het eerst
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef Isorden het volgende:
Ik vind die Morad echt een hele irritante stem hebben...
quote:
Morad El Ouakiliquote:
quote:
met nadruk op levend, hoe is dat mogelijk eigenlijkquote:
Ja leuk, ben ik gewend krijg je Van Inkel.quote:
Hij klinkt een beetje als Tom Mulder, voor wie hem nog kent.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef Isorden het volgende:
Ik vind die Morad echt een hele irritante stem hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Hij is een kat met negen levens jaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
met nadruk op levend, hoe is dat mogelijk eigenlijk
Dit zeg ik ook al een paar jaarquote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
met nadruk op levend, hoe is dat mogelijk eigenlijk
Die ken ik van Prijzenslag. Misschien ligt Morads toekomst daar.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Tom Mulder, voor wie hem nog kent.
Vraag ik me bij Keith Richards ook al jaren afquote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook al een paar jaar
Hij kan amper nog bewegen
Qua spraakgebrek overtreft ie zelfs onze F. Boeijenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook al een paar jaar
Hij kan amper nog bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |