Quotum van drie per artiest zal al erg schelen en lijkt me ook nog wel redelijk voor de fansquote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar ja, dat geldt voor zoveel artiesten. Alles van Queen hoeft er ook niet in. En zeker niet van Blof of Kensington. Zou al fijn zijn als elke stemlijst slechts 1 song per artiest zou mogen bevatten.
Ik zet hem ook even op mute. Ed Kroket ging nog wel, maar dit..quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit mag wel weer uit, nu al ja.
Ach nee das zieligquote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef essnhills het volgende:
Is er niet een leuk gifje van een wasbeer die een suikerspin probeert te wassen ofzo?
dat is een mooi nummerquote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Racoon, die staat er pas écht te vaak in.
Ze hadden ook gewoon moeten stoppen na Oceaan.
Lekker reclame kijken.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef Isorden het volgende:
Wasbeer... dan maar ff terug naar het Dartsen
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef essnhills het volgende:
Is er niet een leuk gifje van een wasbeer die een suikerspin probeert te wassen ofzo?
Dat is een regel die ik voor mezelf wel al jaren aan houd. Met uitzondering van als iemand zowel solo als in een band heeft opgetreden.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar ja, dat geldt voor zoveel artiesten. Alles van Queen hoeft er ook niet in. En zeker niet van Blof of Kensington. Zou al fijn zijn als elke stemlijst slechts 1 song per artiest zou mogen bevatten.
Mochten wasberen nou wel of niet worden afgeschoten in Nederland?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef peaceman het volgende:
Die wasbeer is tegenwoordig ook elke dag he?!?
Had vast zo mogen blijven.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:53 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dit nog nooit eerder gehoord
Roep het nou niet opquote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef Koen66 het volgende:
ik heb tot op heden nog geen Kensington gehoord
Ik ben benieuwd welke alfabet hij zal gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is hij wel met een A to Z Team bezig, je weet het nooit.
#RetteketetAZquote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is hij wel met een A to Z Team bezig, je weet het nooit.
Wat is het volgende uur?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat valt niet mee inderdaad. Ondanks een paar pareltjes.
Behalve dezequote:Op woensdag 28 december 2022 21:53 schreef tompsv18 het volgende:
Racoon is een erg vermakelijke festivalband. Je kent ieder nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |