geeft niks hoor, dat gaat wel over als je later groot bent... oh wachtquote:Op woensdag 28 december 2022 21:49 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb gewoon een zwak voor Edje hoor.
Ik heb een schijtprobleemquote:Op woensdag 28 december 2022 21:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tomtom?
Ik doe alles met de kaart baby!
Ja, ongeveer 13x.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
14x Ed in de lijst is wel ietsje too much..
Misschien is hij wel met een A to Z Team bezig, je weet het nooit.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef alopio het volgende:
[..]
The horror dat Edje met een nummer van 26 minuten komt wat de t2k haalt
Hier een gifje die je niet had verwacht:quote:Op woensdag 28 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
die voorspelbaarheid hier qua gifjes is enorm he?! en toch is het leuk
Ik ga konijnen skietn mit mn negen millimeter laser jahhquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef alopio het volgende:
[..]
The horror dat Edje met een nummer van 26 minuten komt wat de t2k haalt
en dus niet leukquote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier een gifje die je niet had verwacht:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat geldt voor zoveel artiesten. Alles van Queen hoeft er ook niet in. En zeker niet van Blof of Kensington. Zou al fijn zijn als elke stemlijst slechts 1 song per artiest zou mogen bevatten.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
14x Ed in de lijst is wel ietsje too much..
Sinds Oceaanquote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
sinds wanneer zingt Rak Oen in het Nederlands?
Met een uitzondering voor Metallica.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar ja, dat geldt voor zoveel artiesten. Alles van Queen hoeft er ook niet in. En zeker niet van Blof of Kensington. Zou al fijn zijn als elke stemlijst slechts 1 song per artiest zou mogen bevatten.
zoveel ergs dat door dat nummer is gekomenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met een uitzondering voor Metallica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |