laters kerelquote:Op woensdag 28 december 2022 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast
* OscarMopperkont signing off
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Die was er toen nog niet
Toen opeens wel
En toen weer niet
Van hetzelfdequote:Op woensdag 28 december 2022 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is geen Tubular Bells neequote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Klein beetje huilen.. Van het niveau van de afgelopen platen ja
Cramer vs Kramerquote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die ode van Ben Cramer aan Sven Kramer is wel een guilty pleasure van mij.
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 28 december 2022 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Mopperkont!quote:Op woensdag 28 december 2022 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is schattig en onhygiënisch tegelijk, I’m conflicted.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:35 schreef Strani het volgende:
Ik gaf vroeger als kind altijd de muizen te eten en hield dat verborgen voor m'n ouders die er alles aan deden om ze het huis uit te krijgen. En elke nacht kwamen ze om stipt 12 uur tevoorschijn om het door mij klaargezette caviavoedsel te verorberen. De hele familie, inclusief kleintjes
Inderdaad irritant dat die muziek telkens door haar zwoele stem galmt.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:36 schreef Newone82 het volgende:
En emmely crasht weer eens een intro😂😂technisch zo mager dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |