Feitelijk heeft hij wel gelijk, ook al is het echt een klapjostie.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een heel grote mond ook... "Ze moeten mij eerst voorbij bla bla" "Als ik mijn niveau haal dan kan niemand van mij winnen bla bla"
Vanmorgen nog een ruim uur geknald op de hometrainer, preventiefquote:
Maar dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een heel grote mond ook... "Ze moeten mij eerst voorbij bla bla" "Als ik mijn niveau haal dan kan niemand van mij winnen bla bla"
sow koekoek!quote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gehrman in DRT / WK Darts 2023 # 68 tijd voor de kale sloopkogel uit Vlijmen
Nee klopt. Weer geen vette zooi vanavond denk. Bitje op tijd naar bedquote:Op woensdag 28 december 2022 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
Suljovic mist honger, daar heeft @:Dr_Flash geen last van
Ik mag hem sowieso niet met zn vingertje.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Suljovic is uitgerangeerde troep.
Had jij net niet allerlei bladerdeegzooi?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Weer geen vette zooi vanavond denk. Bitje op tijd naar bed
Minder prive problemenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel benieuwd wat Van Gerwen heeft gedaan in zijn training/aanpak waardoor hij dit jaar weer wedergekeerd is aan de top.
Magere knaks, vetvrij bladerdeedquote:Op woensdag 28 december 2022 21:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had jij net niet allerlei bladerdeegzooi?
Ja voor morgen om uit te delen op kantoorquote:Op woensdag 28 december 2022 21:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had jij net niet allerlei bladerdeegzooi?
quote:
Ah, ik dacht dat je ze allemaal ging opvreten.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor morgen om uit te delen op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |