Cody zit nog in zijn hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk. Blijft geen spaan van heel.
Je bent een verstandige user.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig rook ik dan niet
Boh, zin in oliebol.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak er nog een oliebol bij.
Het is nog ver.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas kijken we nu wel naar de wereldkampioen.
Komt poep uit heb ik gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:23 schreef leolinedance het volgende:
Zou die rooie nog altijd doen hoor
Humphries speelt morgen pas hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas kijken we nu wel naar de wereldkampioen.
Gehrman in DRT / WK Darts 2023 # 68 tijd voor de kale sloopkogel uit Vlijmenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:23 schreef leolinedance het volgende:
Zou die rooie nog altijd doen hoor
Jij snapt het.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met mokerveel poedersuiker genot
Een heel grote mond ook... "Ze moeten mij eerst voorbij bla bla" "Als ik mijn niveau haal dan kan niemand van mij winnen bla bla"quote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wat hij heeft geen zelfvertrouwen![]()
Viesdik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Zo, even warme chocolademelk gemaakt en wat pure chocoladekruidnoten erbij gepakt. Zin in
Geschoren.quote:
Niemand kan aan Van Gerwen tippen. De jongens waar ik vertrouwen in heb, zijn nog groen achter de oortjes wat betreft de final stage van het WK.quote:
148 titels bohquote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een heel grote mond ook... "Ze moeten mij eerst voorbij bla bla" "Als ik mijn niveau haal dan kan niemand van mij winnen bla bla"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |