quote:Evening Session (1900 GMT)
3x Third Round
Joe Cullen v Damon Heta
Michael van Gerwen v Mensur Suljovic
Michael Smith v Martin Schindler
Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith/Martin Schindler v Joe Cullen/Damon Heta
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen/Mensur Suljovic v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Statistisch gezien wel twee goede namen uit de de tweede ronde, maar het zijn zulke pleurisonbetrouwbare liedenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef Szura het volgende:
Ik vrees voor een enorme kutpot Cullen-Heta
Je doet maar gewoon normaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vrijdagavond is de enige sessie die ik nog moet missen dit WK.
De schoorsteen moet roken. Ik ga in een rush naar het nieuwe jaar verdomme.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon normaal.
Handjessss jaaaaaaquote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CmuLML4KbDq/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Dit is heel erg
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijnaam gejat
Opkomstnummer gejat
Optyfen
Instagram niet kunnen embedden is heel erg ja. @Neef_Wuppiequote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CmuLML4KbDq/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Dit is heel erg
van wiequote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijnaam gejat
Opkomstnummer gejat
Optyfen
Geen cent meer naar de boodschappen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Instagram niet kunnen embedden is heel erg ja. @:neef_wuppie
STOP DE DONATIES.
Geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat zeer kundig is afgehandeld
Boefquote:Op woensdag 28 december 2022 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:anneloos in een foute Hollywood film zou genot zijn. Bad Santa xxx GENOT
Zeer stabiele keuze, ouwe rukbeer.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man. Toevallig vanmorgen nog twee grote GP’s gehaald.
Hopelijk iets als CORREDquote:Op woensdag 28 december 2022 20:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar het bordje van @:fetx , hopelijk heeft hij wat leuks in gedachten
Iets met "je moeder" zou wel typisch Fok zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar het bordje van @:fetx , hopelijk heeft hij wat leuks in gedachten
Heb je gemist in het F1 topic vandaag.quote:
Mention wel gezien.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je gemist in het F1 topic vandaag.
Kleintje koffie hier, nog.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doen we een kopje thee of gelijk een biertje?
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben vervroegd aan "Dry January" begonnen. Dus colaatje light.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was het weer feest? Teruglezen waard?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je gemist in het F1 topic vandaag.
Raar.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben vervroegd aan "Dry January" begonnen. Dus colaatje light.
Is Raya nog steeds vermist?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef OProg het volgende:
Hij heeft zijn opa verloren.
Mason heeft soort van gisteren ook zijn opa verloren.
Negentjes zat, maar niemand die er een afmaakte neequote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog geen een negentje dit WK ofwel?
En hij klinkt altijd zo intelligentquote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb niets met die Brabantse downie (ja, pleonasme)
Wel een negertje.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog geen een negentje dit WK ofwel?
Dat wordt moeilijk want de bezem is er alweer doorheen gehaald.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Was het weer feest? Teruglezen waard?
nattekutquote:Op woensdag 28 december 2022 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk want de bezem is er alweer doorheen gehaald.
https://www.ad.nl/darts/r(...)even-terug~a2811f9f/quote:Op woensdag 28 december 2022 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Raya nog steeds vermist?
Wat hebtie gedaan? Hij gooit toch best goed, is geen lul volgens mij?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik haat Cullen simpelweg. De verpersoonlijking van het Engeland dat ik haat.
Spelen met de puddingbuks?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef tja77 het volgende:
Misa vandaag op de schietbaan, helaas met heel veel kleding aan.
Jeetje.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik haat Cullen simpelweg. De verpersoonlijking van het Engeland dat ik haat.
qft.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje.
En Dobey dan? Die vind ik veel onsympathieker dan Cullen.
Kaalheid.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef Szura het volgende:
Wat is er op het achterhoofd van Cullen aan de hand?
Zit onder de duimquote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef Szura het volgende:
qftquote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat ik het met m eens ben, maar dat weet je eigenlijk wel.
Quoted for truth. Misschien is Lonaa bang dat ik die post nog ga editten of zoquote:
Ik zal het niet meer zeggen als ik het met je eens ben dus.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Quoted for truth. Misschien is Lonaa bang dat ik die post nog ga editten of zo
Stukje maanlandschapquote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef Szura het volgende:
Oh ja prima hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer zeggen als ik het met je eens ben dus.
Koud bad.
quote:Raymond van Barneveld reageert na echec op WK darts: ‘Het duiveltje was weer even terug’
Raymond van Barneveld gaf geen enkel interview dinsdagavond nadat hij met 4-0 van Gerwyn Price had verloren in de derde ronde van het WK darts. De volgende ochtend is hij nog altijd in een downstemming, maar wil hij zijn verhaal toch doen. ,,Dat had ik vroeger niet gekund.”
,,Of ik goed geslapen heb? Nee, natuurlijk niet!”, reageert Raymond van Barneveld als we hem aan de ontbijttafel in het Toto Darts House, waar hij verblijft, vragen naar zijn nachtje na de afgetekende nederlaag tegen de nummer 1 van de wereld. ,,Ik kan het nog allemaal niet verklaren. Het duiveltje was even terug.”
Vol zelfvertrouwen
,,Natuurlijk is het geen schande om te verliezen van de nummer 1 van de wereld, dat weet ik ook wel. Maar niet met 4-0. Ik heb tijdens de kerstdagen hard getraind en de pijlen vielen perfect. Dan zie je dit niet aankomen. Voor m'n eerste wedstrijd was ik de hele dag van slag vanwege dat Chinese eten en dan win ik met 3-1. Nu begon ik vol zelfvertrouwen en wordt het niks. Zeg het maar. Het begon eigenlijk al met het gooien op de bull voor wie de partij mocht beginnen. Hij gooide single bull, maar ik erbuiten.”
Keiharde 4-0
Hij pakt zijn mobiele telefoon uit zijn zak en tovert een plaatje tevoorschijn met de statistieken van zijn partij tegen Price. ,,Ik gooi twintig keer 100-plus, hij 25 keer; ik gooi elf keer 140-plus, hij zeven keer; ik vijf keer 180, hij zes keer. En met uitgooien heb ik een beter percentage dan hij, Maar daar moet bij gezegd worden dat ik daar niet heel veel kansen op kreeg. Ik gooi ook nog wel 147 uit en 125. Dus slecht heb ik het niet gedaan. Maar er staat wel een keiharde 4-0. Dat doet pijn.”
Een paar uur voor aanvang van de wedstrijd, toen de Hagenaar aan het ingooien was in Ally Pally, kwam toernooidirecteur Matt Porter naar hem toe. ,,Met een grote koptelefoon in zijn hand. Ik zei nog: wordt er hier geboord zometeen? Maar hij vertelde dat de mogelijkheid bestond dat Gerwyn dat ding op zijn hoofd zou gaan zetten tijdens de partij. Wel netjes dat hij dat vooraf kwam vertellen. Wat ik er van vond? Dat hij toch ook gewoon oordopjes in zou kunnen doen als hij last heeft van het publiek. Ik draag die dingen vaak in het vliegtuig en dan hoor ik verder niks meer om me heen. Maar goed, uiteindelijk kwam het er niet van bij Gerwyn.”
De Welshman verklaarde na afloop dat hij de koptelefoon wel opgezet zou hebben als de wedstrijd spannender was geweest en het publiek zich massaal tegen hem zou hebben gekeerd. ,,Maar dat heb ik niet kunnen afdwingen. De kansen die ik kreeg, heb ik niet gepakt. Eén pijl om op 2-1 in sets te komen bijvoorbeeld, maar dan wordt het toch 3-0. Dat was wel een klap.”
https://www.ad.nl/darts/r(...)c4a5a9d420&auth_rd=1
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer zeggen als ik het met je eens ben dus.
Koud bad.
quote:
quote:Queef
a little bit of air that gets caught in a woman`s vagina sometimes it happens after you have intercourse it can also happen if you just have a god damn vagina and it is not something to be embarrasd about because even if your a girl and a virgin it can happen to you to it sometimes happens when you walk because of the space inbetween your legs
oh crap i just queefed. don`t worry its cute
Zij poept uit twee gaten.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik doe liever deze deerne met moeilijk haar
Op het ingooibord was het al gespeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 20:29 schreef Gehrman het volgende:
Zeg het maar. Het begon eigenlijk al met het gooien op de bull voor wie de partij mocht beginnen. Hij gooide single bull, maar ik erbuiten
Ik hoop op "werken voor je kk geld"quote:Op woensdag 28 december 2022 20:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Toch wel groene thee mag ik hopen?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Het is klaar.
IK GA NU THEE DRINKEN
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook als er een warm stuk kloppend mannenvlees in zit?
Tijd om het op te warmen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slechte isolatie hier in DRT-huis. Keihard stoken met huidige gasprijzen
Minpunt: tattooquote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd om het op te warmen.
[ afbeelding ]
zwarte theequote:Op woensdag 28 december 2022 20:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Toch wel groene thee mag ik hopen?
Tijd voor warmtePOMPENquote:Op woensdag 28 december 2022 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slechte isolatie hier in DRT-huis. Keihard stoken met huidige gasprijzen
Jaquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is dat altijd minpunt of zijn lelijke trampstamp minpunten?
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet de eerste tattoo die ik mooi vind nog zienquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vooral voor haar, wanneer zij er niks van voelt.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan het nog wel een minpunt zijn
Dat mag.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet de eerste tattoo die ik mooi vind nog zien
Best oké. Ik heb een Hertog Janquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Leffe Blond ingeschonken.
Fijne avond allen
Totdat Ryan Ashley Malarkey voor je staat, dan boeit het je geen ster meerquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet de eerste tattoo die ik mooi vind nog zien
Dit vraagt om pics.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Totdat Ryan Ashley Malarkey voor je staat, dan boeit het je geen ster meer
Daar word ik niet gelukkig vanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Totdat Ryan Ashley Malarkey voor je staat, dan boeit het je geen ster meer
@fetX graag een check morgen!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Wat zijn de bierprijzen daar in de zaal? #dtv
Ik wil wel om 9 uur trainen ja. Maar er is ook gewoon genoeg alcohol gedronken de afgelopen 10 dagen.quote:
Dit is het betere werk.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd om het op te warmen.
[ afbeelding ]
Is hij morgen in de zaal ja?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:FetX graag een check morgen!
Anders nemen we hem niet meer serieus.quote:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker weten!
[..]
Voor een avond oke
[..]
Is dit dezelfde vrouw?
Dat is feitelijk juist.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook al langs zien komen.
Smerig. Kill it with fire.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ziet er niet uit al die plakplaatjes.
@KennyPowersquote:Op woensdag 28 december 2022 20:40 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ wie was die Cullen aanhanger dan?
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoop stiekem dat er nog een comeback komt van de Australiër en dat de wedstrijd lang genoeg duurt.
Zodat ik naar veldrijden kan kijken (start om 20u45en dan meteen kan kijken naar MVG
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hier. Bladerdeeghapjes. Mooi hea![]()
[ afbeelding ]
Kom even wat brengen danquote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hongerwinter.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Met een emmer snoep en twee liter ijsthee?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoop stiekem dat er nog een comeback komt van de Australiër en dat de wedstrijd lang genoeg duurt.
Zodat ik naar veldrijden kan kijken (start om 20u45en dan meteen kan kijken naar MVG
die act is niet meer grappigquote:
Smerig varken.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
België moet de last dragen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die act is niet meer grappig
Lijken wel mini penissen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
iets gezonder dit keer.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een emmer snoep en twee liter ijsthee?
Uit airfryer?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gangbangend het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor een "oud en nieuw" feest
Bukkake avondje ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor een "oud en nieuw" feest
Zelfs op lager dan D9 nietquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderlokker op dubbels is geen leuk verhaal.
Goeiste memmenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Abbi is uit @:de_boswachter
Hoe gaat het eigenlijk met pedo Jelle? Nog niet gezien op Viaplayquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderlokker op dubbels is geen leuk verhaal.
Op zich wel een boel 'leuke' upsetsquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Szura het volgende:
Wat een kutdag tot nu toe, ga zo even een tweetje hierover plaatsen met m’n Yannick-account
Ook lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenaan de WDF-Rankings, won dit jaar nog de Dutch Open.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met pedo Jelle? Nog niet gezien op Viaplay
Enkelband komt niet door de metaaldetector bij de ingang.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met pedo Jelle? Nog niet gezien op Viaplay
Gaat ie weer Q school gooien?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bovenaan de WDF-Rankings, won dit jaar nog de Dutch Open.
Heeft Little Richard toch maar even de kop gekostquote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgende WDF-WK wordt pas in december 2023 gehouden (lol)
Vollegens mijn wel, maar ik heb nog geen deelnemerslijsten gezien.quote:
Volgende PDC-WK ookquote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgende WDF-WK wordt pas in december 2023 gehouden (lol)
Vroeg naar bedquote:Op woensdag 28 december 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Schiet wel lekker op op deze manier
Met Van Gerwen en Smiss in het vooruizicht kunnen we voor elf uur naar bed.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Schiet wel lekker op op deze manier
Wel de middagsessie meepakken tijdens werktijd?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken ouwe reus
Erg mooiquote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met Van Gerwen en Smiss in het vooruizicht kunnen we voor elf uur naar bed.
Wel vakantie ergens?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet hier op fok maar best kans dat ik een streampje aan knal jaquote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel de middagsessie meepakken tijdens werktijd?
Neuh ik vind deze dagen eigk vrij prettig om te werken, geen hond die je lastig valtquote:
True, ik werk ook door deze week. Rustig zonder collega's. Kan ik mn projectjes afmaken.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh ik vind deze dagen eigk vrij prettig om te werken, geen hond die je lastig valt
Laat mij maar in het voorjaar gaan met een beetje prima weer
Morgen en overmorgen bewust aan het werk, ik weet nu al met 100% zekerheid dat ik beide dagen inderdaad geen klap te doen heb.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
True, ik werk ook door deze week. Rustig zonder collega's. Kan ik mn projectjes afmaken.
Hier ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel ja. Eerste week van januari heb ik dat ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen bewust aan het werk, ik weet nu al met 100% zekerheid dat ik beide dagen inderdaad geen klap te doen heb.
Godverdommequote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bezweken onder de druk om naar de bioscoop te gaanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen wordt daarentegen de beste middagsessie ooit met een zee aan erkende 180-gooiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |