Erg mooiquote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met Van Gerwen en Smiss in het vooruizicht kunnen we voor elf uur naar bed.
Wel vakantie ergens?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken ouwe reus
Niet hier op fok maar best kans dat ik een streampje aan knal jaquote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel de middagsessie meepakken tijdens werktijd?
Neuh ik vind deze dagen eigk vrij prettig om te werken, geen hond die je lastig valtquote:
True, ik werk ook door deze week. Rustig zonder collega's. Kan ik mn projectjes afmaken.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh ik vind deze dagen eigk vrij prettig om te werken, geen hond die je lastig valt
Laat mij maar in het voorjaar gaan met een beetje prima weer
Morgen en overmorgen bewust aan het werk, ik weet nu al met 100% zekerheid dat ik beide dagen inderdaad geen klap te doen heb.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
True, ik werk ook door deze week. Rustig zonder collega's. Kan ik mn projectjes afmaken.
Hier ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken ouwe reus
Dat is wel een voordeel ja. Eerste week van januari heb ik dat ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen bewust aan het werk, ik weet nu al met 100% zekerheid dat ik beide dagen inderdaad geen klap te doen heb.
Godverdommequote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Abbi is uit @:de_boswachter
Ik ben bezweken onder de druk om naar de bioscoop te gaanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen wordt daarentegen de beste middagsessie ooit met een zee aan erkende 180-gooiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |