@KennyPowersquote:Op woensdag 28 december 2022 20:40 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ wie was die Cullen aanhanger dan?
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoop stiekem dat er nog een comeback komt van de Australiër en dat de wedstrijd lang genoeg duurt.
Zodat ik naar veldrijden kan kijken (start om 20u45en dan meteen kan kijken naar MVG
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hier. Bladerdeeghapjes. Mooi hea![]()
[ afbeelding ]
Kom even wat brengen danquote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hongerwinter.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Met een emmer snoep en twee liter ijsthee?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoop stiekem dat er nog een comeback komt van de Australiër en dat de wedstrijd lang genoeg duurt.
Zodat ik naar veldrijden kan kijken (start om 20u45en dan meteen kan kijken naar MVG
die act is niet meer grappigquote:
Smerig varken.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
België moet de last dragen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die act is niet meer grappig
Lijken wel mini penissen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
iets gezonder dit keer.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een emmer snoep en twee liter ijsthee?
Uit airfryer?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gangbangend het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor een "oud en nieuw" feest
Bukkake avondje ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor een "oud en nieuw" feest
Zelfs op lager dan D9 nietquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderlokker op dubbels is geen leuk verhaal.
Goeiste memmenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Abbi is uit @:de_boswachter
Hoe gaat het eigenlijk met pedo Jelle? Nog niet gezien op Viaplayquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderlokker op dubbels is geen leuk verhaal.
Op zich wel een boel 'leuke' upsetsquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Szura het volgende:
Wat een kutdag tot nu toe, ga zo even een tweetje hierover plaatsen met m’n Yannick-account
Ook lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenaan de WDF-Rankings, won dit jaar nog de Dutch Open.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met pedo Jelle? Nog niet gezien op Viaplay
Enkelband komt niet door de metaaldetector bij de ingang.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met pedo Jelle? Nog niet gezien op Viaplay
Gaat ie weer Q school gooien?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bovenaan de WDF-Rankings, won dit jaar nog de Dutch Open.
Heeft Little Richard toch maar even de kop gekostquote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgende WDF-WK wordt pas in december 2023 gehouden (lol)
Vollegens mijn wel, maar ik heb nog geen deelnemerslijsten gezien.quote:
Volgende PDC-WK ookquote:Op woensdag 28 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgende WDF-WK wordt pas in december 2023 gehouden (lol)
Vroeg naar bedquote:Op woensdag 28 december 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Schiet wel lekker op op deze manier
Met Van Gerwen en Smiss in het vooruizicht kunnen we voor elf uur naar bed.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Schiet wel lekker op op deze manier
Wel de middagsessie meepakken tijdens werktijd?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken ouwe reus
Erg mooiquote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met Van Gerwen en Smiss in het vooruizicht kunnen we voor elf uur naar bed.
Wel vakantie ergens?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet hier op fok maar best kans dat ik een streampje aan knal jaquote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel de middagsessie meepakken tijdens werktijd?
Neuh ik vind deze dagen eigk vrij prettig om te werken, geen hond die je lastig valtquote:
True, ik werk ook door deze week. Rustig zonder collega's. Kan ik mn projectjes afmaken.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh ik vind deze dagen eigk vrij prettig om te werken, geen hond die je lastig valt
Laat mij maar in het voorjaar gaan met een beetje prima weer
Morgen en overmorgen bewust aan het werk, ik weet nu al met 100% zekerheid dat ik beide dagen inderdaad geen klap te doen heb.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
True, ik werk ook door deze week. Rustig zonder collega's. Kan ik mn projectjes afmaken.
Hier ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel ja. Eerste week van januari heb ik dat ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen bewust aan het werk, ik weet nu al met 100% zekerheid dat ik beide dagen inderdaad geen klap te doen heb.
Godverdommequote:Op woensdag 28 december 2022 20:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bezweken onder de druk om naar de bioscoop te gaanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen wordt daarentegen de beste middagsessie ooit met een zee aan erkende 180-gooiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |