quote:
de mannen kunnen er meer dan genoeg vanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn ook altijd weer die vrouwen die roddelen en klagen
A okay. Komt uiteindelijk toch wel uit.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
er was vandaag een eliminatie
dus nu willen sommigen niet dat anderen weten wie op wie heeft gestemd
Valse pisnichtquote:Op woensdag 28 december 2022 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die grijns van Rupert na de mededeling dat Berend weg moest was redelijk vals ....
Ik zou dat nooit doenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen kunnen er meer dan genoeg van
Zoe heeft al verteld dat ze op Mora heeft gestemdquote:Op woensdag 28 december 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
16 stemmen op berend
8 op Rupie
2 op moraima
dus 1 stem op een ander
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe heeft al verteld dat ze op Mora heeft gestemd
Wanneer je achter je keuze staat, mag je dat best wel weergeven vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet ZOe liegen over op wie ze gestemd heeft? Wat een onzin
Rupi zou het als een compliment opvattenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Duidelijke taal. Beetje grof wel
ze zijn een beetje bang voor de represailles van Rupiquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je achter je keuze staat, mag je dat best wel weergeven vind ik.
Nee ze vertelde vanmiddag aan Babbel, Wendy en GJ dat ze op Mora had gestemdquote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die heeft gewoon op Rupie gestemd toch
Owwquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupi zou het als een compliment opvatten
Angst is je grootste vijand.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn een beetje bang voor de represailles van Rupi
huhquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze vertelde vanmiddag aan Babbel, Wendy en GJ dat ze op Mora had gestemd
Wel terechtquote:Op woensdag 28 december 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn een beetje bang voor de represailles van Rupi
En Berendquote:Op woensdag 28 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
Babs
wendy
JW
esther
Erik
Janet
GJ
???
op Rupi
Berendquote:Op woensdag 28 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
Babs
wendy
JW
esther
Erik
Janet
GJ
???
op Rupi
Dat wist je voorafquote:Op woensdag 28 december 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja Berend was heel boos dat Ruppie het voor Ima opnam met die muziek in de sluis en zijn gedrag richting Berend
Klit&Klitquote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
ons vrolijke stel
Die gaat eerdaags zelf wel, gooi er wat alcohol in en ze jankt weer hele dagenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
Blijf er trouwens bij dat ze all-in hadden moeten gaan op Babs
tv makenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
Vals kreng die Rupert. Net eliminatie terug gekeken. Wat een nare slang
Maar dit was eigenlijk het juiste momentum want je onderschat Babs behoorlijk als je denkt dat zij zomaar weggaatquote:Op woensdag 28 december 2022 20:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die gaat eerdaags zelf wel, gooi er wat alcohol in en ze jankt weer hele dagen
Straalt echte liefde vanaf.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
ons vrolijke stel
We kunnen misschien beter vermelden wie er niet roddelt.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
GJ Babs en Zoe weer roddelen over Jeff
Dat had ik al door. Na een paar x streamen zag ik dat al.quote:
en zelf ook behoorlijk hypocrietquote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is de verbindende factor tussen GJ, Wendy en Zoe waarbij je de ene liquideerd en de anderen vleugellam maakt. Daarnaast praat ze al die maanden al met iedereen en zuigt werkelijk alle informatie eruit die ze er maar uit kan zuigen.
Dat is nog een understatement.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Zeg ik iets verkeerds als ik zeg dat die Babette ook wel van een potke roddelen hoiud?
nopequote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Zeg ik iets verkeerds als ik zeg dat die Babette ook wel van een potke roddelen hoiud?
Is geen recht in het gezicht typetjequote:Op woensdag 28 december 2022 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement.
Allemachtig, dat gefluister
ze vindt zelf van welquote:Op woensdag 28 december 2022 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is geen recht in het gezicht typetje
Jeff of Martin eruit ookquote:Op woensdag 28 december 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
GJ of Babbel eruit
dan heb je weer een heel andere groep
Dit hoort dan bij de opleidingquote:Op woensdag 28 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze wil psycholoog worden
is met een opleiding bezig
Nee, ze is vooral vandaag heel lekker bezig en ze studeert psychologie, maar als ik er al 1 nodig heb, nooit naar haar, ze verteld alles door wat haar in vertrouwen is verteldquote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Moeten ze ook eens wat van zeggen, zonet ook onverstaanbaar gefluister met Wanda en Kim.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement.
Allemachtig, dat gefluister
Die heeft het uitgevonden.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Je jankt uit bij haar en tzt gebruikt ze het tegen jequote:Op woensdag 28 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zelf ook behoorlijk hypocriet
Eunice wilde ze niet eens bij op een kamer liggen
en nu wil ze Eunice graag in haar bontje
Die heb ik de hele dag in mijn oren, ben dan ook altijd op tijdquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
Wat staat Wanda nou weer interessant te doen
Had ik het toch goed gezienquote:Op woensdag 28 december 2022 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze is vooral vandaag heel lekker bezig en ze studeert psychologie, maar als ik er al 1 nodig heb, nooit naar haar, ze verteld alles door wat haar in vertrouwen is verteld
Ik bedoelde die zoemer die tot wat actie in de loods leidtquote:Op woensdag 28 december 2022 20:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heb ik de hele dag in mijn oren, ben dan ook altijd op tijd
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde die zoemer die tot wat actie in de loods leidt
En Jeff dan ookquote:
Op kantoor met wijn en peukenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
babbel telt 10 stemmen
voor Wendy als manager
babbel is babsquote:Op woensdag 28 december 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op kantoor met wijn en peuken
Bij Babbel draait het om Babs
Zo kun je het ook uitlichten iddquote:Op woensdag 28 december 2022 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Babette roddelt niet
Als psycholoog in opleiding observeert en bespreekt ze mensen
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Babette roddelt niet
Als psycholoog in opleiding observeert en bespreekt ze mensen
tis hier echt vreselijkquote:Op woensdag 28 december 2022 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar heb ik dat gefluister vaker gehoord
Als je luizen in je bontje hebt gooi je dat ding wegquote:Op woensdag 28 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zelf ook behoorlijk hypocriet
Eunice wilde ze niet eens bij op een kamer liggen
en nu wil ze Eunice graag in haar bontje
Nee joh, paar extra vrienden is nooit verkeerdquote:Op woensdag 28 december 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je luizen in je bontje hebt gooi je dat ding weg
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar kijk ik in Godsnaam naar, het lijkt wel of ik geen leven heb. Ik ben er van tussen, ik trek dit geleuter en gefluister niet meer![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb 2 streams, waarom luister ik eigenlijk naar dat gefluister
Laters aardbeitjequote:Op woensdag 28 december 2022 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar kijk ik in Godsnaam naar, het lijkt wel of ik geen leven heb. Ik ben er van tussen, ik trek dit geleuter en gefluister niet meer![]()
Ik hoor vooral die Babette fluisterenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:04 schreef Thorelf het volgende:
pff wat een gefluister op de streams.....GJ en wanda eruit...dat zou een stuk schelen!
Van mij mogen ze blijven, ik doe niet mee met de hetze hierquote:Op woensdag 28 december 2022 21:04 schreef Thorelf het volgende:
pff wat een gefluister op de streams.....GJ en wanda eruit...dat zou een stuk schelen!
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze blijven, ik doe niet mee met de hetze hier
hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 28 december 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Welke hetze? Ik zie het nietquote:Op woensdag 28 december 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het enige ik meekreeg is dat Babs zei dat KimD alleen lief is uit eigen belang dus waar het verder over ging geen ideequote:Op woensdag 28 december 2022 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor vooral die Babette fluisteren
GJ heeft 5% airtime, en sommige mensen (ik noem geen namen) hebben het 80% van de tijd over hemquote:
Bij zo'n RLS hoef je niet op te letten.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
Isaak weer even iemand uithoren
Uto let je op
lesje NLP
Denk vooral dat laatste. Vrouwen, praat me er niet vanquote:Op woensdag 28 december 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
GJ heeft 5% airtime, en sommige mensen (ik noem geen namen) hebben het 80% van de tijd over hem
Ik denk dat ze stiekem een oogje op 'm hebben en ze dat zichzelf kwalijk nemen en daarom zo reageren
Mexx mag ook wel nuquote:
Vrouwenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk vooral dat laatste. Vrouwen, praat me er niet van![]()
lekker met het molletje in zijn holletjequote:Op woensdag 28 december 2022 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk vooral dat laatste. Vrouwen, praat me er niet van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze staat naast Wanda hèquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker met het molletje in zijn holletje
We zitten op één lijn, dat is wat anders mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Nee nepquote:
ja jaquote:Op woensdag 28 december 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We zitten op één lijn, dat is wat anders mop
Morgen denk ik, dan kan het mooi voor oud en nieuw bezorgd worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Voor morgen nog wat eten in huis..dan is het weer zogenaamd "crisis" in de Loods.. Febo zal wel haast moeten gaan maken met een vette VerdienGame om Isaac tegen O&N nog VolleTafelsVeelVreten te geven
Naast je schoenen?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ja
ik zie wel weer waar ik sta
morgen 48 uur oliebollen bakken voor de voedselbankquote:Op woensdag 28 december 2022 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Voor morgen nog wat eten in huis..dan is het weer zogenaamd "crisis" in de Loods.. Febo zal wel haast moeten gaan maken met een vette VerdienGame om Isaac tegen O&N nog VolleTafelsVeelVreten te geven
Bij mij welquote:Op woensdag 28 december 2022 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zie edit
Had haar niet gespot, ze was niet aan het woord
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Klopt het dat die Zoe niet zo snugger is?
Soms wel soms niet. Maar ze is leukquote:Op woensdag 28 december 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe heeft een korte aandachtsspanne, en een beperkte interessequote:Op woensdag 28 december 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die hebben al ¤100 gekregen, meer dan genoegquote:Op woensdag 28 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen 48 uur oliebollen bakken voor de voedselbank
Die weten van gekkigheid niet wat ze aan moeten met al dat geld.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die hebben al ¤100 gekregen, meer dan genoeg
die willen haar niet!quote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe wilde wel naar een andere kamer
naar 3![]()
Isaac denkt dat ie in Bananasplit zitquote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef pingu66 het volgende:
Zoë probeert interessant en intelligent te doen bij Isaak.
Zoe kreeg niet eens chips van Berendquote:Op woensdag 28 december 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil maar niet begrijpen dat Berend een stoorzender was
Infiltreren?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe wilde wel naar een andere kamer
naar 3![]()
Op advies van de verstandige Babsquote:Op woensdag 28 december 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe zegt nu dat op GJ heeft gestemd
iedereen liegt tegen elkaar daarquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac weet dat Zoe niet op GJ heeft gestemd dus domme actie van die kliek
ah maar wil Tiano wel ?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klaar voor ontvangs van haar knuffelbeertje
Hij is slim en doorslpenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij leent haar gewoon een van zijn vingers
GJ is echt 'n enge homofoobquote:Op woensdag 28 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
GJ
Jeff lag tussen Rupie en Ima
![]()
![]()
die man mist wat hoor
De afschuwelijke Leila moest ook mee naar boven om de aanmelding te ondersteunen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
Eunice moet dus nu meestemmen
om Wendy manager te laten worden
Eunice waar Babbel zo'n hekel aan had
whut!quote:Op woensdag 28 december 2022 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
De afschuwelijke Leila moest ook mee naar boven om de aanmelding te ondersteunen.
Ja, en die vond dat niet leuk om te horen, dus liep boos weg, en gaf haar de schuld van zijn humeur verpestenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft net het hele Kraak&Waffel verhaal gespuid bij haar vriendje...
Allemaal gekoppeld aan een hele vervelende airquote:Op woensdag 28 december 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
GJ en Babbel denken alles te weten
maar zitten er vaak zo erg naast
Esther wilde helemaal niet mee in het GJ verhaalquote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat Esther met Isaac praten
ze vindt het jammer dat ze niet is ingelicht door de groep van Isaac
Isaac weet uiteraard van niks
hij gebruikt haar woorden tegen haarquote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef mootie het volgende:
Ok, ik vind Isaac hilarisch tegen Esther.
Gaat even op zijn strepen staan en volledig terecht ookquote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef mootie het volgende:
Ok, ik vind Isaac hilarisch tegen Esther.
nopequote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Krijgen ze geen zendercheck bij dat gefluister?
Mooi manquote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
toch knap
isaac spreekt zichzelf binnen 5 zinnen tegen
en mensen horen het gewoon niet
Klinkt logischquote:Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
wel als ze papiaments spaans of frans praten
Geen ene kast wil hem hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat GJ nog in de kast zit.
zelfs de wappiekast nietquote:Op woensdag 28 december 2022 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen ene kast wil hem hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Estertje uittert wat half gewauwel en brengt nix in , en laat Isaac lullen.. ze hoort hem gratis uitquote:
Hoe hij het telkens uitspreekt helpt ook niet in zijn voordeelquote:
maf hequote:Op woensdag 28 december 2022 21:45 schreef D. het volgende:
Isaac is behoorlijk sarcastisch, en Esther 'hoort' dat niet
dat is even een tijdelijk groepje....uiteindelijk staan ze tegenover elkaarquote:Op woensdag 28 december 2022 21:57 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop zo dat dat groepje mannen door de mand valt
Ze heeft het zelf niet eens doorquote:Op woensdag 28 december 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Ja hoor Mirthe wil wat retourneren wat ze al een avond heeft aangehad
Je wilt niet weten hoe vaak dit gebeurt, zelfs kleding met vlekken/voedselresten gaan retourquote:Op woensdag 28 december 2022 21:59 schreef puzziepie het volgende:
Mirthie wil iets ruilen wat ze al een paar uur aan heeft gehad
Dat snap ik dan weer niet van haar
vind het typerend mirthequote:Op woensdag 28 december 2022 21:59 schreef puzziepie het volgende:
Mirthie wil iets ruilen wat ze al een paar uur aan heeft gehad
Dat snap ik dan weer niet van haar
Kan toch gewoon?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Ja hoor Mirthe wil wat retourneren wat ze al een avond heeft aangehad
Het gaat om het totale gedrag en zij is op die manier de volgendequote:
eh jaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
dat is niet hoe het werkt eigenlijk
niet als je het gedragen hebtquote:Op woensdag 28 december 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
eh ja
Dat is wel hoe het werkt. Binnen twee weken kun je terug sturen.
Dat ziet toch niemand?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet als je het gedragen hebt
Paar uur gepast. Beviel niet.quote:
Nee. Je retourneert alleen ongedragen en onbeschadigde kleding.quote:
Ik weet het ,maar ook winkel personeel deed dat wel .quote:Op woensdag 28 december 2022 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak dit gebeurt, zelfs kleding met vlekken/voedselresten gaan retour
Ja technisch...praktisch niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee. Je retourneert alleen ongedragen en onbeschadigde kleding.
Dat Mirthe dit bedenkt is dan weer typisch Mirthe
Ja vinden ze niet leuk maar het gebeurd gewoon heel veel.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet als je het een avond hebt gedragen
Praktisch ookquote:
Asociaal gedrag is datquote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vinden ze niet leuk maar het gebeurd gewoon heel veel.
Maar zij snapt dat dus niet want je zit godmiljaar in een loodsquote:Op woensdag 28 december 2022 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Het is al bijna net als thuis.. laat maar komen die troep draag het en stuur weer terug.. morgen 5 nieuwe jassen uitproberen
Wat praktisch ook? Jij denkt dat als ze dit nu terug stuurt dat het geweigerd wordt? Binnen twee weken kun je het terug sturen. Zo simpel is het gewoon....met je idiootquote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Praktisch ook
Als je kleding urenlang draagt is dat niet meer passen. Alleen een idioot snapt dat niet
Dat mag je vinden.quote:
groot zichtbaar labelen! als het verwijderd is niet meer retour!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vinden ze niet leuk maar het gebeurd gewoon heel veel.
Daarvoor moet je bij Zalando zijn. Als hun dit niet willen dan moeten ze er inderdaad zelf maar iets aan doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
groot zichtbaar labelen! als het verwijderd is niet meer retour!
Moira wil ook wat ruilen , iets wat te groot is..quote:Op woensdag 28 december 2022 22:11 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vraagt aan isaac en Esther die in gesprek zijn:
Stoor ik
Esther ja eigenlijk wel
Mirthe oohooh haha. Gaat gewoon zitten en doet haar verhaal
Kan ik.hier blijven zitten op de bank. Icaac: Nee we zijn in gesprek
Mirthe oh hahah nou dan ga ik wel weg.
Paar seconden later komt Mirthe weer terug
" ben ik de enige die wil ruilen?
![]()
![]()
mirthe is bezig met mirthequote:Op woensdag 28 december 2022 22:11 schreef pingu66 het volgende:
Stoor ik
Esther ja eigenlijk wel
![]()
![]()
er gaat bij jou met quoten toch iets niet goedquote:Op woensdag 28 december 2022 22:13 schreef pingu66 het volgende:
Stoor ik
Esther ja eigenlijk wel
![]()
![]()
[..]
Dat jasje koste 17 euro
En dan heeft ze het ook nog eens gekregen uit de prijzenpot. Rupsje nooit genoeg.
Refreshen gaat niet altijd goed op mijn mobielquote:Op woensdag 28 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gaat bij jou met quoten toch iets niet goed
geen idee hoe het kan
aah vandaarquote:Op woensdag 28 december 2022 22:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Refreshen gaat niet altijd goed op mijn mobiel
Ik vind het allemaal vrij onschuldig. Wel schattig eigenlijk. Ze denkt inderdaad wat anders maar het is vaak niet slecht bedoeld.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een knappe meid maar knap vermoeiend
Mee eens hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal vrij onschuldig. Wel schattig eigenlijk. Ze denkt inderdaad wat anders maar het is vaak niet slecht bedoeld.
Ik zeg niet dat Zalando het weigert.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wat praktisch ook? Jij denkt dat als ze dit nu terug stuurt dat het geweigerd wordt? Binnen twee weken kun je het terug sturen. Zo simpel is het gewoon....met je idioot
Snickersdieetquote:Op woensdag 28 december 2022 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft makkelijk praten al eet hij 20 snickers op een dag,hij komt gewoon niet (zoveel) aan.
Niet waar want dan liep Berend zojuist op de achtergrond rondjes in de tuinquote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef spapaars het volgende:
precies dezelfde streams als gisteravond.
Terugkijkend denk ik dat hij flink genaaid is door de FEBO .....quote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
Niet waar want dan liep Berend op de achtergrond rondjes in de tuin
ja snap ik ook niet...als het maar niet te gezellig wordtquote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef spapaars het volgende:
De makers nemen dit nogal flauwe programma zo serieus dat alle humoristische situaties meteen van de streams zijn.
Het is dan ook de meest humorloze rls ooit.
Tsja, het wil nog steeds maar geen Gouden Kooi worden..quote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef spapaars het volgende:
De makers nemen dit nogal flauwe programma zo serieus dat alle humoristische situaties meteen van de streams zijn.
Het is dan ook de meest humorloze rls ooit.
er mag ook niks, alles wordt direct ingedamd of weggestreamlockedquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, het wil nog steeds maar geen Gouden Kooi worden..
Dat is logisch, wij lopen 2 dagen voor op de TVquote:Op woensdag 28 december 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
er mag ook niks, alles wordt direct ingedamd of weggestreamlocked
hmquote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is logisch, wij lopen 2 dagen voor op de TV
Dat is altijd zo geweest, en waren de streams nooit zo bekrompen als deze.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is logisch, wij lopen 2 dagen voor op de TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |