quote:Op woensdag 28 december 2022 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Babette Babbel blijft nog even. "The game is on!"
Een doortrapte tante die zichzelf schromelijk overschatquote:Op woensdag 28 december 2022 18:02 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Bep er te veel in is gaan geloven dat iedereen haar alles vertelt. En dit valt dus vies tegen.
Babs kan niet eens aan een klimrek hangenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:04 schreef mootie het volgende:
Nou een doorbraak hoor, als Bep er een keer staat stuurt ze een kopstuk naar huis.
nu pas?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:05 schreef schizolientje het volgende:
Ik had het eerder nog niet zo door had het niet zo door maar wat een zelfvoldane nare man komt er nu tevoorschijn uit die Isaac
Ik snap ook niks van dat briljante plan.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:06 schreef woxxel het volgende:
is niet te hopen dat wendy manager wordt, want iedere manager wordt aan het eind van de maand uitgekostst
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
ze gaat nu the game spelen. Carmen van penoze
Leuke posterquote:Op woensdag 28 december 2022 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap ook niks van dat briljante plan.
Wat is daar mee te bereiken.
Bep verkiestquote:Op woensdag 28 december 2022 18:07 schreef pingu66 het volgende:
Ze lopen teveel achter GJ aan als Wendy nou eens voor haar zelf kiest ipv GJ en Babbet dan komt ze een stuk verder.
Maar waarschijnlijk is het al te laat.(helaas)
Hij speelt het spel gewoon keihard.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
inderdaad, hij hield de vlag nog hoog denk ik
Tabak en wijnquote:Op woensdag 28 december 2022 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap ook niks van dat briljante plan.
Wat is daar mee te bereiken.
Daar moeten ze de hele dag voor uit trekken als het op het tempo vruchtensalade gaat…quote:Op woensdag 28 december 2022 18:11 schreef pingu66 het volgende:
Oh en Maandag gaan Erik en Esther koken.,.... ik ben benieuwd naar die sterrenkoks
K3 tegen de schenen schoppen is ook wel een goeie redenquote:
Maddy zit lekker thuis met haar tondeusequote:Op woensdag 28 december 2022 18:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Maddy pas op, pas op voor Eunice die is niet te vertrouwen
Euhm… Maddy hoeft nergens meer bang voor te zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 18:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Maddy pas op, pas op voor Eunice die is niet te vertrouwen
Ach dat was al langer duidelijk. Ze willen reuring in de groep, want het is een saaie bende.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Haha, jammer joh! Die soundlock was te laat.
K5 wilde meer kandidaten.
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
Babs babbelt teveel onzin
Niks 'voor de leuk op Wendy. Zo werkt het niet en blijkbaar heeft ze ook niet door dat mensen liever een ander zien dan Wen
Babette dusquote:Op woensdag 28 december 2022 18:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Euhm… Maddy hoeft nergens meer bang voor te zijn
Ja en dan GJ gewoon opgesloten ergens in een wc ofzoquote:
ohja avondtuurquote:Op woensdag 28 december 2022 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en dan GJ gewoon opgesloten ergens in een wc ofzo
wat een sjagrijnig hoofd die sasquote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Wendy scoort punten met haar prei ovenschotel.
Jappie : "Dit was heerlijk! beter dan vorige keer" (toen hadden ze geen ei en werd het geen ovenschotel)
Kenzy : "Kunnen we dit elke week eten?"
Wanda : "Dit was heerlijk, mag dit elke week!"
[ afbeelding ]
Zo noemt Isaac JW.quote:
was niet echt stiekemquote:Op woensdag 28 december 2022 18:31 schreef Charmian het volgende:
Zo dus berend heeft dus min of meer stiekem de kuierlatten genomen. Heeft bep d'r 24 uur al aangevraagd?
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar moeten ze de hele dag voor uit trekken als het op het tempo vruchtensalade gaat…
Nou ja, ik had zijn 24 uuraanvraag niet meegekregen, dus voor mij stiekemquote:Op woensdag 28 december 2022 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
was niet echt stiekemen babette blijft....
het was een eliminatieproef en die heeft hij niet gehaaldquote:Op woensdag 28 december 2022 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, ik had zijn 24 uuraanvraag niet meegekregen, dus voor mij stiekem
Wat gaat hij maken?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]ze beginnen zondag al want dan smaakt het beter volgens Erik. Maandag alleen opwarmen. Ik voorzie hilarische taferelen.
Sambal oelek in de chili #fushionquote:Op woensdag 28 december 2022 18:33 schreef engine het volgende:
Twee potjes sambal oelekErik is heel wat van plan.
Ohhhhh dat ook nogquote:Op woensdag 28 december 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
het was een eliminatieproef en die heeft hij niet gehaald
Ik zou niets kunnen opnoemenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:41 schreef woxxel het volgende:
wat doen isaak en jeff eigenlijk precies voor de loods
Ik vraag me af of je soms ook een beetje kan lachen met Bern, zou er humor in zitten?quote:
thnxquote:Op woensdag 28 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje een Koos Koets.
als hij een roast doet wel blijkbaarquote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je soms ook een beetje kan lachen met Bern, zou er humor in zitten?
nee dat denk ik niet, ze vindt zichzelf een hele mooie, slimme, leuke en intelligente vrouwquote:Op woensdag 28 december 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
Heeft Wanda door dat ze zelf ook als heel irritant wordt gezien
in de loods door meerdere
en daar buiten door heel veel
Graag gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx
nu krijg ik dat beeld niet meer uit mijn hoofd![]()
Datzelfde heb ik met Wandaquote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je soms ook een beetje kan lachen met Bern, zou er humor in zitten?
Die was verrassend leuk ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij een roast doet wel blijkbaar
Dat is er ook zo'n één, die staat altijd aan en dan niet op een positieve leuke manier.quote:
Jeff heeft met Jappie voor kerst een sjoelbak gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2022 18:41 schreef woxxel het volgende:
wat doen isaak en jeff eigenlijk precies voor de loods
mr snackquote:Op woensdag 28 december 2022 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft met Jappie voor kerst een sjoelbak gemaakt
Snap er niks van. 2e kerstdag een liefdesbrief aan Bern schrijven, en nu zo sjaggo. Heeft Bern weer wat verkeerds gedaan?quote:
Ik begreep gisteren dat ze momenteel veel pijn heeft en zich niet zo goed voelt, die kan ook beter naar huis.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Snap er niks van. 2e kerstdag een liefdesbrief aan Bern schrijven, en nu zo sjaggo. Heeft Bern weer wat verkeerds gedaan?
Wat doet Babet? Wat doet GJ , behalve avontuur? JW, Esther, KimW, Zoe, Martin, Mexx? om er zo een paar te noemenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
Als je van bewoners moet opnoemen wat ze doen
kom je bij de meesten tot vrij weinig
Kim K Tiano Sas Bernquote:Op woensdag 28 december 2022 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet Babet? Wat doet GJ , behalve avontuur? JW, Esther, KimW, Zoe, Martin, Mexx? om er zo een paar te noemen
Ik vroeg me af of Mexx weleens iets heeft gedaan, Kim W had natuurlijk die spelshow, Zoe de roast, maar kan me van Mexx niets herinneren, van Kim D eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet Babet? Wat doet GJ , behalve avontuur? JW, Esther, KimW, Zoe, Martin, Mexx? om er zo een paar te noemen
Wanda weet de juicequote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil van Bern de juice over Babs weten
Zoe?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
Wanda's bron via Isaac heeft haar verteld dat Babs haar 24 uur wilde aanvragen bla bla
'Bron'
Kim Dquote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of Mexx weleens iets heeft gedaan, Kim W had natuurlijk die spelshow, Zoe de roast, maar kan me van Mexx niets herinneren, van Kim D eigenlijk ook niet.
Kim D over de streep, sporten met Moraima, mevr. Snackquote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of Mexx weleens iets heeft gedaan, Kim W had natuurlijk die spelshow, Zoe de roast, maar kan me van Mexx niets herinneren, van Kim D eigenlijk ook niet.
haat doet gekke dingenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Babs doet niets goed , heeft heel veel opdrachten niet gehaald ... WTF? De meeste opdrachten heeft Babs wel gehaald , een paar ook niet.
ik vind het bijna schattigquote:Op woensdag 28 december 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
Martin
mensen zijn mij ook als bedreiging
verassend weinig inzicht in zichzelf
vind Matin alles behalve schattigquote:
zo praat ze over meerdere mensenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt ziek dit. Ik snap dat niet
Wat een onzin, ze is vaak wel zenuwachtig, maar ze haalt de meeste welquote:Op woensdag 28 december 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Babs doet niets goed , heeft heel veel opdrachten niet gehaald ... WTF? De meeste opdrachten heeft Babs wel gehaald , een paar ook niet.
zij heeft jappie stuk gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
Wanda over Jappie : Hij vertrouwd niemand behalve mij'
ja en peuters zijn wel schattigquote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Matin alles behalve schattig
een peuter die op de grond gaat liggen schreeuwen
die associatie roept hij bij me op
Niet alle peuters zijn schattigquote:Op woensdag 28 december 2022 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja en peuters zijn wel schattig
Martin heeft zo geen flauw idee hoe hij gezien wordt..
Nou helpt het niet dat mensen in de loods vaak tegen de ander zeggen dat ze 'een sterke speler' zijn
Babs doet het prima met opdrachten doorgaans. Ze kreeg paniek bij de monkey bars, kan 'beurenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze is vaak wel zenuwachtig, maar ze haalt de meeste wel
ze doen allemaal quotes in een bakquote:
Gisteren gebeurde dat ook over haar , in gesprek tussen Martin/Marciano/Jeff/Isaac maar toen werd dat gelukkig wel door een van hun gecorrigeerd . maar dat dat slechtpraten op deze manier gaat is wel triestig om te zienquote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze is vaak wel zenuwachtig, maar ze haalt de meeste wel
Slappe Japquote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij heeft jappie stuk gemaakt
Ow diequote:Op woensdag 28 december 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen allemaal quotes in een bak
en dan moeten ze raden van wie de quote is
Mexx heeft belangrijkere dingen te doenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx heeft ook niet meegedaan met het boksen toch?
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het ergens toch wel jammer dat Berend eruit is
Had liever gehad dat djedi eruit was met de eliminatie. Maar die was al weg natuurlijkquote:
Ik had het leuker gevonden als Kim W, Wanda, Martin of Mexx uit had gemoeten.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het ergens toch wel jammer dat Berend eruit is
dat is pas zondequote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had liever gehad dat djedi eruit was met de eliminatie. Maar die was al weg natuurlijk
Die wilde te graagquote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had liever gehad dat djedi eruit was met de eliminatie. Maar die was al weg natuurlijk
welk verhaalquote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
aah het verhaal van zoe wordt anders verteld door Jeff
Hoe zei hij het dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
aah het verhaal van zoe wordt anders verteld door Jeff
dat Jeff haar uitkafferde om een leeg kratquote:
Ah thnxquote:Op woensdag 28 december 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Jeff haar uitkafferde om een leeg krat
dat Zoe op kantoor een grote mond hadquote:Op woensdag 28 december 2022 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe zei hij het dan?
(ik liep net de keuken in
tjaquote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
ik vind dit toch wel heel erg vies van Jeff en Jap
en dat maakt het minder erg van Jeff en Jap?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
Bep doet niet anders bij GJ over Jeff
Jeff zei dat in zijn tijd van manager ze conituni zaten te zeiken om drank en rookwaar. Ze zaten idd wel erg veel bij Jeff en maar slijmenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
Bep doet niet anders bij GJ over Jeff
ze doen het allemaalquote:Op woensdag 28 december 2022 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat maakt het minder erg van Jeff en Jap?
Heb jij het gezien? Ik wel namelijk, en Jeff kafferde haar uit met een behoorlijke attitude...En hij riep { je moet je grote kop houden bolle..!!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Zoe op kantoor een grote mond had
ze kwam met het krat
jeff zei die moet in de keuken of buiten
en zoe vond van niet
die moest boven
met attitude
verveling denk ik, te weinig afleiding, dus lullen over elkaarquote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen het allemaal
over elkaar
geen idee waarom
ach zelfs hier in de COS gebeurt hetquote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
verveling denk ik, te weinig afleiding, dus lullen over elkaar
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb jij het gezien? Ik wel namelijk, en Jeff kafferde haar uit met een behoorlijke attitude...En hij riep { je moet je grote kop houden bolle..!!
Je roeptoeterd altijd maar wat...Vooral als het om Jeff gaat...quote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach zelfs hier in de COS gebeurt het
als je een andere mening hebt
haiiiiquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je roeptoeterd altijd maar wat...Vooral als het om Jeff gaat...
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
haiiii
was jij er ook
gezellig
Ik wilde net zeggen dat ik het hier niet zo vaak zie eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je roeptoeterd altijd maar wat...Vooral als het om Jeff gaat...
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoor, het blijft hier binnen de perken.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach zelfs hier in de COS gebeurt het
als je een andere mening hebt
mijn meningquote:Op woensdag 28 december 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoor, het blijft hier binnen de perken.
Ik zie hier veel verschillende meningen, maar ik vind dat de meesten daar best goed mee omgaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
mag je onzin vinden
Vind ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hier veel verschillende meningen, maar ik vind dat de meesten daar best goed mee omgaan.
Meestal een prima sfeer in de COS
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hier veel verschillende meningen, maar ik vind dat de meesten daar best goed mee omgaan.
Meestal een prima sfeer in de COS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allemaal OT
wat heeft Zoe nu weer in dr handenThinking is difficult, that’s why most people judge
Janet en Eunice zijn al geen Wendy fanquote:Op woensdag 28 december 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Bep weer bezig met stemmen ronselen voor Wendy. dit gaat em niet worden
Ze hoopt dan op een pot shag en drankquote:Op woensdag 28 december 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Bep weer bezig met stemmen ronselen voor Wendy. dit gaat em niet worden
Esther is volgens mij ook geen fan.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet en Eunice zijn al geen Wendy fan
die vallen al af
het zou wel kunnen want de rest verdeelt de stemmen tussen Kenzi en Tiano
dan wordt het wel heel moeilijkquote:Op woensdag 28 december 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is volgens mij ook geen fan.
Ja ,maar Babs rekent er mensen bij , zoals Mirthe Janet, die al had aangegeven op Marciano te gaan stemmen , en Mirthie heeft meer met Kenzy (vul ik ff zelf in)quote:Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet en Eunice zijn al geen Wendy fan
die vallen al af
het zou wel kunnen want de rest verdeelt de stemmen tussen Kenzi en Tiano
Kim W rookt ook , en meer daarquote:Op woensdag 28 december 2022 19:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze hoopt dan op een pot shag en drank
denk ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ,maar Babs rekent er mensen bij , zoals Mirthe Janet, die al had aangegeven op Marciano te gaan stemmen , en Mirthie heeft meer met Kenzy (vul ik ff zelf in)
EJVJL is ook geen sanatoriumquote:Op woensdag 28 december 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren dat ze momenteel veel pijn heeft en zich niet zo goed voelt, die kan ook beter naar huis.
ja deelsquote:Op woensdag 28 december 2022 19:50 schreef Judiwi het volgende:
Is Jappie van buitenlandse komaf, nee toch. Ivm met opmerking dat Jeff een opmerking maakte over groep buitenland.
Jeff doelt op de buitenlandse kliek die elkaar mogelijkerwijs gaan dekken ten koste van henzelf. Snap zijn redenering wel want daar moet je qua lange termijn rekening mee houden. Eerder ook met Alicia, Isaac, Ciano, Rupi, Mora op zijn slaapkamer namelijk. Zij hebben natuurlijk ook weer allemaal aanhang en Ima en Leila sluiten daar ook bij aan. Is en blijft een schaakspel.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:50 schreef Judiwi het volgende:
Is Jappie van buitenlandse komaf, nee toch. Ivm met opmerking dat Jeff een opmerking maakte over groep buitenland.
Volledig terecht maar tegelijk erg sneuquote:Op woensdag 28 december 2022 20:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, terecht Berend eruit, ik was die saboteur aardig zat .....
Ja, ik vond die vertwijfeling, toen hij door had dat hij het niet ging halen, wel sneu ....quote:Op woensdag 28 december 2022 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
Volledig terecht maar tegelijk erg sneu
Dat wist ie meteen al toen ie zijn naam op dat scherm zag staanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik vond die vertwijfeling toen hij door had, dat hij het niet ging halen wel sneu ....
Ja, zag hem ook niet echt fanatiek oefenen of zo, hij wist "game over" ....quote:Op woensdag 28 december 2022 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
Dat wist ie meteen al toen ie zijn naam op dat scherm zag staan
helaasquote:Op woensdag 28 december 2022 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoort dit gezwets bij het proggie?
Hier in de COS of op de streams ...quote:Op woensdag 28 december 2022 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja. GJ ambieert een carrière op landelijke tv/ radioquote:Op woensdag 28 december 2022 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Elke woensdagavond dit gezwets ....quote:Op woensdag 28 december 2022 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze zoeken bij Zorgvliet nog een omroeperquote:Op woensdag 28 december 2022 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja. GJ ambieert een carrière op landelijke tv/ radio
Hij doet het op zich wel goed.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas
is er 1 die denkt presentator te kunnen worden
snap ook niet dat hij Kenzi daar niet neer heeft gezetquote:Op woensdag 28 december 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
Wat lullig om Berend een trap na te geven.
Hij kan zich niet meer verdedigen en voor GJ is dat een makkie.
Lekkere interviewer.
De cos valt mij reuze me moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier in de COS of op de streams ...
luister hier maar eens elke woensdag naarquote:Op woensdag 28 december 2022 20:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij doet het op zich wel goed.
Ach, er zitten echt wel een paar aardige mensen in de Cosquote:Op woensdag 28 december 2022 20:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De cos valt mij reuze me moet ik eerlijk zeggen
wel een beetje raar iddquote:Op woensdag 28 december 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
Wat lullig om Berend een trap na te geven.
Hij kan zich niet meer verdedigen en voor GJ is dat een makkie.
Lekkere interviewer.
ZOals Aggiequote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ach, er zitten echt wel een paar aardige mensen in de Cos
Ja, het is wel aardig, af en toe een terugval .....quote:Op woensdag 28 december 2022 20:11 schreef utopia2.0 het volgende:
De cos valt mij reuze me moet ik eerlijk zeggen
Deze heer trekt ook volle zalen. Straalt ook vrolijkheid uit. Type feestbeestquote:
Hier ben ik weerquote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is dat een zorginstelling voor oudere mensen?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zoeken bij Zorgvliet nog een omroeper
Kenzy die ook 'gewoon' op Berend heeft gestemdquote:Op woensdag 28 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ook niet dat hij Kenzi daar niet neer heeft gezet
dan ben je tenminste fair
Erikquote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze heer trekt ook volle zalen. Straalt ook vrolijkheid uit. Type feestbeest
Één keer in de week moet te doen zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
luister hier maar eens elke woensdag naar
Begraafplaats.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat een zorginstelling voor oudere mensen?
wel degene die het meest met Berend hadquote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy die ook gewoon op Berend heeft gestemd
Absoluutquote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
nee dusquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Één keer in de week moet te doen zijn
Ach dat hoort erbijquote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het is wel aardig, af en toe een terugval .....
Het is best leukquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Één keer in de week moet te doen zijn
Voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zelfs met jou kan ik nu het goed vinden. Is ook wel eens anders geweestquote:
Jammer. Ik vond jou juist één van de aardigstequote:
Of hij heeft dokter google geraadpleegdquote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik
licht autistisch (zelf gediagnosticeerd)
geen idee hoe hij dat heeft gedaanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Of hij heeft dokter google geraadpleegd
Heeft ook geen zin om in te blijven hangenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs met jou kan ik nu het goed vinden. Is ook wel eens anders geweest
Laatste rustplaatsquote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat een zorginstelling voor oudere mensen?
Al zet je een mes op m'n keel op mijn amigo stem ik nietquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel degene die het meest met Berend had
Dat gevoel had ik dus ook. Greybones weer negatiefquote:Op woensdag 28 december 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het is best leukgebeurd tenminste iets.
eensquote:Op woensdag 28 december 2022 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al zet je een mes op m'n keel op mijn amigo stem ik niet
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus ook. Greybones weer negatief
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee hoe hij dat heeft gedaan
Precies datquote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om in te blijven hangen
Hij werkte bij Radio Oost. Staat of stond daar op non actief.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus ook. Greybones weer negatief
Als mensen je aardig gaan vinden dan moet je je juist zorgen gaan makenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jammer. Ik vond jou juist één van de aardigste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ik ben ook een wappiequote:Op woensdag 28 december 2022 20:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij werkte bij Radio Oost. Staat of stond daar op non actief.
Tis een beetje boel een wappie vanwege zijn uitspraken.
Heerlijk land van mijn dromenquote:
Staat haar idd wel goed. Haar accent. Waar komt ze oorspronkelijk vandaan? Mexico hoor ik haar zeggenquote:
Paul has entered the COSquote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heerlijk land van mijn dromen
Ergens hier ver vandaan
Waar ik zo graag wil komen
Daar waar geen leed kan bestaan
Droomland
Droomland
Oh ik verlang zo naar droomland
Daar is steeds vree
Dus ga met me mee
Samen naar 't heerlijke droomland
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat haar idd wel goed. Haar accent. Waar komt ze oorspronkelijk vandaan? Mexico hoor ik haar zeggen
meer dan de helft slaaptquote:Op woensdag 28 december 2022 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is iedereen geboeid aan het luisteren he, zo fijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Toen ie tegen de deur schopte had ik verwacht dat ie de deur kapot zou trappen en dat dat dan een gele kaart zou krijgen 😉quote:Op woensdag 28 december 2022 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik vond die vertwijfeling, toen hij door had dat hij het niet ging halen, wel sneu ....
Toen ging beveiliger Isaac er snel achteraan om te zorgen dat er niks gesloopt werdquote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Toen ie tegen de deur schopte had ik verwacht dat ie de deur kapot zou trappen en dat dat dan een gele kaart zou krijgen 😉
Dat zijn 2e rangs burgers in mexicoquote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze is een Maja. Dat nekje van haar verraad dat
Ik had gewoon stiekem gehoopt dat hij dat half uur voor die 2 pogingen zou gebruiken om de koelkast leeg te vreten, tabak en alcohol door de plee te spoelen en een drol op tafel te draaien. Viel me toch wat tegen van m.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Toen ie tegen de deur schopte had ik verwacht dat ie de deur kapot zou trappen en dat dat dan een gele kaart zou krijgen 😉
quote:
Nee joh. Nooit wat van gemerkt als ik daar ben.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zijn 2e rangs burgers in mexico
Niet bij radio Oostquote:Op woensdag 28 december 2022 20:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij werkte bij Radio Oost. Staat of stond daar op non actief.
Tis een beetje boel een wappie vanwege zijn uitspraken.
Misschien is dat juist wel een voordeel. Ik kijk er luchtig naar.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent nog fris
en je brein is nog niet vergiftigd
ik hoor het wel als je er een week naar hebt gekekenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel een voordeel. Ik kijk er luchtig naar.
Ik zal dit niet elke week mee gaan maken, want daar volg ik het te weinig voorquote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kijk dit maar elke weeek
sterkte alvast
Ik weet het. Die kant op, Emmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Zou wel wat geweest zijn op de valreep Berend een gele kaart!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ging beveiliger Isaac er snel achteraan om te zorgen dat er niks gesloopt werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |