Who cares.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was die nou voor of na Sara van Soelen?
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
André Hazes Jr. en Monique Westenberg gaan trouwen.
quote:
VERTEL ONS ALLES.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me een ovenschotel gemaakt met zuurkool.
Kwak curry erover heen, heerlijk.
Michaëlla Krajicek!quote:Op woensdag 28 december 2022 14:19 schreef Kopiko het volgende: [..] Of anders gesteld: Van wie zijn deze?
Aardappelen schillen, koken, gehakt rullen uitje erbij etc, kruiden, ovenschotel invetten, aardappelen stampen, gehakt op bodem ovenschaal doen, zuurkool erover heen en dan aardappelen, aftikken met kaas, uurtje in de oven duwen.quote:
jawel, laatste 3e ronde en 2 4e ronde partijenquote:
stukje snuiven @Neef_Wuppiequote:Op woensdag 28 december 2022 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rollade scheten. @:fetx Stukje kruiden.
Ik in F1, die SS teringlijer weer woest maken.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heb zin om ergens een berenklemmetje te zetten.
Wat is jouw woord van het jaar?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heb zin om ergens een berenklemmetje te zetten.
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga bladerdeeghapjes bakken om morgen op werk DRT te trakteren
Lekker man. Zit je er in de middag of avond?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
stukje snuiven @:neef_wuppie
Vanavond even mentaal voorbereiden op morgen. Alvast even indrinken.
als ik er aan denk zal ik wel plaatjes posten.quote:
Dagjesvolk again.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
OP niet lezen
Check deze fluitketel
Ik zie de users in dat topic, dan kan je meteen inpakken.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is jouw woord van het jaar?
GC / FOK! Woord van het jaar 2022
Mongooltje Paul loopt er weer te oreren zie ik. Dan moet je wegblijven ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zie de users in dat topic, dan kan je meteen inpakken.
Afbeelding ter illustratiequote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry 'Electric' Hendriks praat alleen nog over darten.
https://www.1limburg.nl/s(...)leen-nog-over-darten #1limburg
Dit is niet goedquote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry 'Electric' Hendriks praat alleen nog over darten.
https://www.1limburg.nl/s(...)leen-nog-over-darten #1limburg
Avond!quote:Op woensdag 28 december 2022 18:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker man. Zit je er in de middag of avond?
kijk alleen op flashscorequote:Op woensdag 28 december 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
OP niet lezen
Check deze fluitketel
Veel teveel werk gewoon thuisbezorgdquote:Op woensdag 28 december 2022 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardappelen schillen, koken, gehakt rullen uitje erbij etc, kruiden, ovenschotel invetten, aardappelen stampen, gehakt op bodem ovenschaal doen, zuurkool erover heen en dan aardappelen, aftikken met kaas, uurtje in de oven duwen.
Opscheppen en draperen in curry.
Smakkelijk
HelloFresh?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me een ovenschotel gemaakt met zuurkool.
Kwak curry erover heen, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |