In dit topic kun je daarom woorden posten die je van anderen ziet, of woorden die je van jezelf wel fantastischquote:"Hont of hond?"
Correcte FOK! spelling: Hont
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef Qarrad het volgende:
Paar maanden terug werd er hier een scooteraso aangehouden waar werkelijk niks uit kwam behalve kanker en je moeder. Kwartier lang kreeg hij alle ruimte om zijn "emotie" te ventileren, om via zijn telefoon nog 5 gastjes uit dezelfde categorie erbij te halen en aan het einde mocht hij weg met een waarschuwing. Daar gaat het dus al fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 28-12-2022 15:31:02 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:50 schreef ZarB het volgende:
Ik moet echt kotsen van die koffiekankip
Dit is hem toch wel voor mij. Over Gideon van Meijeren.quote:Op maandag 14 november 2022 13:19 schreef JeMoeder het volgende:
De heliumnazi is dus staatsgevaarlijk. Sleep deze gek voor het gerecht aub, neem hem zijn parlementaire onschendbaarheid af.
Dat je iets zegt snel binnen een minuut zodat die ander geenpunten krijgt bij het dodetopicspelquote:Op woensdag 28 december 2022 16:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dit betekent.Wel dat het in het Dodetopicspel gebezigd wordt.
Maar waarom heet dat bolkenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je iets zegt snel binnen een minuut zodat die ander geenpunten krijgt bij het dodetopicspel
Een bolk is een verhaspeling van het woord blok als in blokkeren.quote:
Ah, dank u!quote:Op woensdag 28 december 2022 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een bolk is een verhaspeling van het woord blok als in blokkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |