Koffiezetapparaatquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Rauwe kipfilet in de waterkoker van een hotelkamer?!
Vind ik eigenlijk meest verwarrende aan de tijd tegenwoordig. Alles kan satire zijn, maar ook echtquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
Op een gegeven moment moet het toch satire worden
Zeikverhaal. Want een werkende moeder die moet gelijk 24/7 dedicated zijn ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:15 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
Facebook is een deur verderop.
[..]
Alsof dat de enige twee opties waren, een fancy etentje op kosten van de baas of Salmonella geven aan de volgende hotelgasten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat
Maar ongeveer even goor
Salmonella in 3..2..1...quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Rauwe kipfilet in de waterkoker/coffeemaker van een hotelkamer?!
Die gekookte kip geur is ook niet te doen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Salmonella in 3..2..1...
Maar alles om de baas niet op kosten te jagen.
Leuk trouwens, die geur krijgen ze er nooit meer uit
Sowieso mensen die overwerken zonder compensatiequote:Op zaterdag 3 december 2022 23:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zeikverhaal. Want een werkende moeder die moet gelijk 24/7 dedicated zijn ofzo?![]()
Ik ben ook een werkende moeder. Noem je dat trouwens zo? Is "werkende vader" ook een begrip? Anyway, ik werk 32 uur en ik klap geen moment buiten die 32 uur mijn laptop open. Oh dat deed ik zonder kind ook niet. Werk is niet alles.
Zeg, heb jij je werkgever al bedankt vandaag?quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso mensen die overwerken zonder compensatie
En een warrig verhaal, met name dit:quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zeikverhaal. Want een werkende moeder die moet gelijk 24/7 dedicated zijn ofzo?![]()
Ik ben ook een werkende moeder. Noem je dat trouwens zo? Is "werkende vader" ook een begrip? Anyway, ik werk 32 uur en ik klap geen moment buiten die 32 uur mijn laptop open. Oh dat deed ik zonder kind ook niet. Werk is niet alles.
Organisaties gaan als jonge ouders aan het werk? Jonge ouders ervaren een drempel om bij organisaties aan het werk te gaan? Organisaties ervaren een drempel om jonge ouders aan het werk te laten gaan?quote:Waarom er bij zoveel organisaties nog altijd een drempel is om als jonge ouders aan het werk te gaan snap ik dan ook niet goed.
#work #money #hotel #coffee #promotion #careeradvicequote:Op zaterdag 3 december 2022 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso mensen die overwerken zonder compensatie
Die zat vast gewoon aan de drank johquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:56 schreef Viv het volgende:
[..]
En een warrig verhaal, met name dit:
[..]
Organisaties gaan als jonge ouders aan het werk? Jonge ouders ervaren een drempel om bij organisaties aan het werk te gaan? Organisaties ervaren een drempel om jonge ouders aan het werk te laten gaan?![]()
Welk probleem wordt hier precies aangekaart?Ik ben ook een werkende moeder, maar zij brengt het alsof dat een gunst van onze werkgevers is.
FOK!woord van het jaar!quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:50 schreef ZarB het volgende:
Ik moet echt kotsen van die koffiekankip
God wat een aids. Die krijgt promotie door een kip in het koffieapparaat te koken? Waar moet dit heen met ons land?quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
The little things that get you promoted![]()
Ultieme kontzuigende micromanager gespot
Jij snapt dat niet omdat je man je niet genoeg gesupport heeft. Duhquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:56 schreef Viv het volgende:
[..]
En een warrig verhaal, met name dit:
[..]
Organisaties gaan als jonge ouders aan het werk? Jonge ouders ervaren een drempel om bij organisaties aan het werk te gaan? Organisaties ervaren een drempel om jonge ouders aan het werk te laten gaan?![]()
Welk probleem wordt hier precies aangekaart?Ik ben ook een werkende moeder, maar zij brengt het alsof dat een gunst van onze werkgevers is.
Als ik een 3 jarige nog in een draagdoek moet dragen zou ik ook aan de drank raken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zat vast gewoon aan de drank joh
Weer eens wat anders dan je manager drie keer per week moeten afzuigenquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
God wat een aids. Die krijgt promotie door een kip in het koffieapparaat te koken? Waar moet dit heen met ons land?
Dan blaast ie z'n zelfgeslachte kip warm onder de brug zodat z'n baas niet mee hoeft te betalen aan z'n huur en boodschappenquote:Op zondag 4 december 2022 00:03 schreef Molo het volgende:
Moet je trouwens eens nadenken wat zo iemand zou moeten doen voor een promotie in een arbeidsmarkt die niet zo oververhit is als deze
Zelf sojabrokken maken en uitdelen aan de werknemers op kantoorquote:Op zondag 4 december 2022 00:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan blaast ie z'n zelfgeslachte kip warm onder de brug zodat z'n baas niet mee hoeft te betalen aan z'n huur en boodschappen![]()
Arme baas heeft al genoeg kosten.
Maar even.. je bent toch per direct de opperkneus van de afdeling als je collega's dit zien? En die baas, wat voor type moet dat zijn, als ie hier op geilt? Zoveel vragen.quote:Op zondag 4 december 2022 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan je manager drie keer per week moeten afzuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |