oh noes we gaan allemaal dood!quote:Klimaatrapport: Maximaal twee keer per week vlees eten om het klimaat te redden
In de ontwikkelde wereld zou iedereen maximaal twee keer per week vlees mogen eten om de ergste gevolgen van de klimaatcrisis te voorkomen. Dat is een van de conclusies uit het klimaatrapport dat vandaag is gepubliceerd.
Van boven of van achteren?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:28 schreef Plompzakker het volgende:
Max 2 keer vlees per dag wordt al lastig
Jij verbouwt niet je eigen koeien?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:38 schreef NaarMensje het volgende:
Als ik m'n eigen boodschappen weer moet betalen ga ik ook nog maar minimaal vlees consumeren, nu heb ik nog het excuus dat ik niet meedoe in het vraag en aanbod ritueel.
Jammer dat ze zo moeilijk te stelen zijn, anders had ik had gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij verbouwt niet je eigen koeien?
Dat zijn ECHTE MANNEN.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:36 schreef itchycoo het volgende:
Achja, het is net zo bekrompen als mensen die vervolgens hun identiteit ontlenen aan teringveel vlees eten
Leg een dildo in de pan, dat is per slot van rekening een vleesvervangerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:48 schreef DerekB het volgende:
Koken zonder vlees, geen idee wat dan te maken.
hahahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leg een dildo in de pan, dat is per slot van rekening een vleesvervanger
Ik vind dat gezeur juist wel geinig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:27 schreef Grems het volgende:
Als we allemaal ons steentje bijdragen en twee keer per week klimaatactivist eten dan zijn we binnen een maand van hun dwangmatige gezeur verlost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |