Afbeelding ter illustratiequote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry 'Electric' Hendriks praat alleen nog over darten.
https://www.1limburg.nl/s(...)leen-nog-over-darten #1limburg
Dit is niet goedquote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry 'Electric' Hendriks praat alleen nog over darten.
https://www.1limburg.nl/s(...)leen-nog-over-darten #1limburg
Avond!quote:Op woensdag 28 december 2022 18:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker man. Zit je er in de middag of avond?
kijk alleen op flashscorequote:Op woensdag 28 december 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
OP niet lezen
Check deze fluitketel
Veel teveel werk gewoon thuisbezorgdquote:Op woensdag 28 december 2022 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardappelen schillen, koken, gehakt rullen uitje erbij etc, kruiden, ovenschotel invetten, aardappelen stampen, gehakt op bodem ovenschaal doen, zuurkool erover heen en dan aardappelen, aftikken met kaas, uurtje in de oven duwen.
Opscheppen en draperen in curry.
Smakkelijk
HelloFresh?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me een ovenschotel gemaakt met zuurkool.
Kwak curry erover heen, heerlijk.
20:10 pas los.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Op zoek naar andere werkende Twitch stream
Je wijf zegt je wel wat anders cuck.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel teveel werk gewoon thuisbezorgd
Twitch -> @Poepz0rquote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Net broodje shoarma op heerlukkkquote:Op woensdag 28 december 2022 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wijf zegt je wel wat anders cuck.
Darts-tv.com geheel gratis en legaalquote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Twitch is toch iets voor gamers?quote:Op woensdag 28 december 2022 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik ken Twitch verder niet, maar itt de andere veelgebruikte stream kon ik dat wel casten naar de TV.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Twitch is toch iets voor gamers?
Daarom gaat de wereld naar de verdommenis , domme mensen mogen ook kinderen krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Er is een kleine op komst’
Nee hè….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |