Daar praten we niet over idd.quote:
Moet hij beter zijn best doen, dit kan niet!quote:Op woensdag 28 december 2022 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet hij wel en kan ook hij niet veranderen.
zat mensen met een pesthekel aan reggaequote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk Bob Marley... die is ook wel algemeen geaccepteerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
oh dan ken ik die vastquote:Op woensdag 28 december 2022 16:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zometeen krijgen we die NS reclame van Simon & Garfunkel.
Mwahquote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk Bob Marley... die is ook wel algemeen geaccepteerd.
Hooguit bij bands die ik er wel in wil hebben, zoals Garbage. Dan kijk ik welke nummers in de lijst staan en kies dan daar uit. Niet dat het nut heeft (al jaren) maar blijf trouw proberen.quote:
quote:
In-a-gadda-da-vida vond iedereen geweldig, want alle haters zijn geëxcommuniceerd.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat mensen met een pesthekel aan reggae
Niemand kan een Disco Inferno haten toch, toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar ik denk dat die over het algemeen wel redelijk geaccepteerd wordt.
Verder vind ik veel discoliedjes ook erg leuk hoor. Die worden vaak positief ontvangen.
Garbagequote:Op woensdag 28 december 2022 16:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hooguit bij bands die ik er wel in wil hebben, zoals Garbage. Dan kijk ik welke nummers in de lijst staan en kies dan daar uit. Niet dat het nut heeft (al jaren) maar blijf trouw proberen.
Precies.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niemand kan een Disco Inferno haten toch, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |