Je hond??quote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is blijkbaar nu al nodig om oliebollen te halen. Vindt men hier. En wie mag dat dan gaan doen? Precies.
Ja, al zijn er na dit uur nog maar 20 over ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
valt me sowieso op hoe goed uitgesmeerd ze zijn over de hele lijst.
Ook voor dit weer, wat een grauwe boel..quote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is prima muziek voor dit tijdstip
oh ik vind haar niet zo knap eigenlijkquote:
Rod Stewart ging hen voor.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
Wat is er in Philadelphia te doen verder? Waarom zou je daarheen zeilen?
Philly cheese steakquote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
Maar zingen kan ze zeker welquote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ik vind haar niet zo knap eigenlijk
Miley is een vibe.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Om een nummer van Neil Young te luisteren.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er geweest, niet veelquote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
Nou ja, ze ziet er prima uit maar niet uitzonderlijk ofzoquote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heetten toch Raffish? Met oa Eva Simons
Er is gelukkig nog iets van een referentie te vindenquote:De volgende zangeres op de lijst is Eva Simons. Zij nam in 2004 deel aan de talentenjacht Popstars - The Rivals, waaruit de meidengroep Raffish voortvloeide. Daarvoor had ze overigens ook al in de meidengroep Rebel Rebel gezeten, maar die kwam niet verder dan een Tipparadenotering in 1999
basketbal spelen met Will Smithquote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
Ik heb wel haar kut gezien.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
waarvan een paar heul hoog heb ik al begrepen. Denk dat we er dan vooral morgen niet zoveel gaan krijgen?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, al zijn er na dit uur nog maar 20 over ofzo?
Ik ken haar materiaal niet zo heel goed, dus zou het niet weten. Wrecking ball vond ik toendertijds wel een beetje té.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja, ze ziet er prima uit maar niet uitzonderlijk ofzo
Bedoelde meer muzikaal. Onderschat talent. Die Backyard sessions zijn super
Veel matigheid en ellende hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
18 nog als mijn telling klopt. Met sowieso Goldband, Son Mieux, Harry Styles, Stromae, 2x Bankzitters nog te gaan dan.
Daar zat ook Nora Dalal in. Oud-klasgenote van mij en de zangeres van Doekoe van Deff Raimsquote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heetten toch Raffish? Met oa Eva Simons
Dat is geproduceerde pop, maar de backyard session is een acoustische set, ingetogen, ze kan echt prima zingenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken haar materiaal niet zo heel goed, dus zou het niet weten. Wrecking ball vond ik toendertijds wel een beetje té.
Ik denk vanavond/vannacht nog 5, morgen nog iets van 7 en die laatste 6 over de laatste 2 dagen verdeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
waarvan een paar heul hoog heb ik al begrepen. Denk dat we er dan vooral morgen niet zoveel gaan krijgen?
Nee die is op straat, dat zeilt niet zo lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 16:16 schreef 4-elements het volgende:
Had Bruce Springsteen niet mee moeten zeilen eigenlijk?
Volgende keer yawning man in de lijst.quote:
die ging al naar de rivier toen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:16 schreef 4-elements het volgende:
Had Bruce Springsteen niet mee moeten zeilen eigenlijk?
18 nog inderdaad (na dit uur).quote:Op woensdag 28 december 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
18 nog als mijn telling klopt. Met sowieso Goldband, Son Mieux, Harry Styles, Stromae, 2x Bankzitters nog te gaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |