Daar zat ook Nora Dalal in. Oud-klasgenote van mij en de zangeres van Doekoe van Deff Raimsquote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heetten toch Raffish? Met oa Eva Simons
Dat is geproduceerde pop, maar de backyard session is een acoustische set, ingetogen, ze kan echt prima zingenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken haar materiaal niet zo heel goed, dus zou het niet weten. Wrecking ball vond ik toendertijds wel een beetje té.
Ik denk vanavond/vannacht nog 5, morgen nog iets van 7 en die laatste 6 over de laatste 2 dagen verdeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
waarvan een paar heul hoog heb ik al begrepen. Denk dat we er dan vooral morgen niet zoveel gaan krijgen?
Nee die is op straat, dat zeilt niet zo lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 16:16 schreef 4-elements het volgende:
Had Bruce Springsteen niet mee moeten zeilen eigenlijk?
Volgende keer yawning man in de lijst.quote:
die ging al naar de rivier toen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:16 schreef 4-elements het volgende:
Had Bruce Springsteen niet mee moeten zeilen eigenlijk?
18 nog inderdaad (na dit uur).quote:Op woensdag 28 december 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
18 nog als mijn telling klopt. Met sowieso Goldband, Son Mieux, Harry Styles, Stromae, 2x Bankzitters nog te gaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |