Koekje van eigen deegquote:Op woensdag 28 december 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
Nu gaan ze zien wie de verrader/mol/spion is?
Ik hoorde het niet helemaal goed
[ afbeelding ]
Jappie vraagt wie? Kim en Wanda : nee niets ...
[ afbeelding ]
Walgelijke figurenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt ook overal een issue van maken..........
[ afbeelding ]
Volgens mij kwam het omdat Erik achter Jappie stond/liepquote:Op woensdag 28 december 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
Maar Jappie mag het dus niet weten.
Als ik me goed herinner was dat een grapje.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:57 schreef lojanda het volgende:
Wanda zei net tegen Japie Marciano en KimK ik praatte hele dag niet meer tegen Kim.. waarom dan?
Ja, volgens mij ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het omdat Erik achter Jappie stond/liep
Kim draaide ook met haar ogen, soort van seinen naar Jappie
Hij als sportman kon die paal niet eens, zogenaamd verzuurde benen, zelfs Esther deed het nog beterquote:Op woensdag 28 december 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is het best grappig
Isaak die nog minder verdient in zijn maand dan Maddy
Terwijl hij van het aanpakken was bij de opdrachten
Marciano vergeet zijn vriendin.. die mankeert ook elke dag iets anders.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
Daar ben ik weer!![]()
Martin klaagt over pijn in zijn lies na de training.
Marciano zegt dat hij geen jongen kent die zoveel mankementen heeft als Martin...
Mooi op rijmquote:Op woensdag 28 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Ze willen zelf allemaal meedoen
Het is niet verplicht
Nu oefenen ze gewoon
Wedstrijden gaan op gewicht
Ah op die fietsquote:Op woensdag 28 december 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Hij zei tijdens z'n presentatie : normaal ben ik alleen maar met blanke mensen..
Martin : Zei hij dat?
Berend heeft alles wat hij nog had in zijn kast aan eten drinken en toiletspullen aan zijn kamer gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Berend eten aan de kamer of aan babs/ zoe gegeven?
Ik heb Erik wel vaker van dat soort opmerkingen zien makenquote:
Mexx interpreteert het weer eens helemaal verkeerd want heb zelf gezien wat Erik nou exact zei en hoe ie het bedoeldequote:Op woensdag 28 december 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Hij zei tijdens z'n presentatie : normaal ben ik alleen maar met blanke mensen.. Dat is toch raar.
Martin : Zei hij dat? Niet waar.
Mexx : Wel waar, en niemand reageerde daarop.
Maar ALS hij dat al gezegd heeft, kan het toch gewoon dat hij in een omgeving woont waar vooral blanke mensen wonen en toevallig gaat hij daar dus mee om. Hij zegt niet dat hij actief mensen met een andere kleur mijdt.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
Mexx zegt dat Erik heeft gezegd
Dat hij in het normale leven alleen met blanke mensen omgaat
Met zijn droompresentatie
Laat Erik en GJ zelf eens zo eerlijk zijn dat ze het met Isaak besprakenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef puzziepie het volgende:
Erik : Maar Kim D is dus ook niet te vertrouwen blijkt nu
Exactquote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ALS hij dat al gezegd heeft, kan het toch gewoon dat hij in een omgeving woont waar vooral blanke mensen wonen en toevallig gaat hij daar dus mee om. Hij zegt niet dat hij actief mensen met een andere kleur mijdt.
Zo kun je alles racistisch maken..
Noemde hij Zoë nu dikke?quote:
Ze hebben nu iig genoeg info om een eigen plan te maken en niet meer op bepaalde mensen in te gaan. Het er naar handelen is vaker het probleemquote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
Zoe vind dat Jeff ook niet meer op de kamer mag komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |