Hebben ze nou die pagina er net af gegooidquote:Op woensdag 28 december 2022 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede scherpe foto bij dat artikel.
IM YOUR PENISquote:Op woensdag 28 december 2022 15:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik verwacht en eis penis grappen
Ik doelde op de versie van Corey Hartquote:Op woensdag 28 december 2022 15:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohh, die chordsAl vind ik You Gonna Want Me bijna net zo goed.
Nee, je mist een n in je link.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hebben ze nou die pagina er net af gegooid![]()
![]()
Kregen vast teveel hits ineensquote:Op woensdag 28 december 2022 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hebben ze nou die pagina er net af gegooid![]()
![]()
Oh plakfoutje...quote:
Send Me a Postcard of Love Buzzquote:
https://eenvandaag.avrotr(...)paulus-ii-overleden/quote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kregen vast teveel hits ineens
welke serie was dit ookalweer?Komt me echt heel bekend voor.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Guanabana het volgende:
Stemplaat![]()
Herontdekt door dit:
[ afbeelding ]
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doelde op de versie van Corey HartMaar die van Tiga mag er ook wel in
The Queen's Gambitquote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
welke serie was dit ookalweer?Komt me echt heel bekend voor.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Guanabana het volgende:
Stemplaat![]()
Herontdekt door dit:
[ afbeelding ]
Daag Nederland niet uit, zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat is trouwens nog wel een fijne wetenschap, dat tussen alle bagger die erin staat Nederland in ieder geval niet smakeloos genoeg is om een Kris Kros-plaat de lijst in te stemmen
Goede serie was dat, ook niet te lang.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Guanabana het volgende:
Stemplaat![]()
Herontdekt door dit:
[ afbeelding ]
ohhh ja, mooie dame die hoofdrolspeelsterquote:
Dat is het origineelquote:
nee, dit klinkt beter dan dat halfbakken bananenbakselquote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Isorden het volgende:
Moet ik nog zeggen dat het origineel van Bananarama beter is?
Alleen bestond dat nummer toen nog niet. Continuïteitsfoutjequote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Guanabana het volgende:
Stemplaat![]()
Herontdekt door dit:
[ afbeelding ]
Robbie van Leeuwen?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grapjes over het mannelijk lid incoming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |