Zeker waarquote:Op woensdag 28 december 2022 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, volgen is wat lastiger. Maar goed ik moest er een keertje bij zijn, en dat is nu gebeurd
Dat was echt fantastisch. Helaas heb ik Radiohead de dag erna moeten missen.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Waren ook zo steengoed op BKS een paar jaar geleden
@ok01 en ik zijn er ook al ingetuindquote:Op woensdag 28 december 2022 00:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn. ik dacht bijna dat the pharcyde er in stond..
Reflektor en We used to Wait hebben er ook in gestaan.quote:
Tja, metoo hèquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Deze zakt trouwens ook steeds verder weg....
3js tijdens het Bevrijdingsfestivalquote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks écht slecht, maar ik kreeg niet het gevoel van de muziek wat ik thuis soms krijg.
En jij?
95% van mijn N64 tijd ging op aan Goldeneye.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Emptystreet het volgende:
Dit panfluitje doet mij hier aan denken:
HET IS ZELFS DEZELFDE TOONSOORT. Ze mij dat meer mensen dit horen!?
Ik had weer even hoopquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:ok01 en ik zijn er ook al ingetuind
Willem Engel in da House?quote:
Volgend jaar maar eens op m'n lijst zetten.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Deze zakt trouwens ook steeds verder weg....
Een van die nummers van Avicii heeft het begin van Windowsill gejat, dus dat is ook nog een beetje Arcade Fire.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Reflektor en We Used To Wait hebben er in een verder verleden twee keer ingestaan
Ai. Das pijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
3js tijdens het Bevrijdingsfestival![]()
Waren ook maar iets van vijf mensen in het publiek en zij wisten ook niet zo goed wat ze er mee aan moesten. Naast dat de muziek zelf ook erg matig was
Hmm, zat me te bedenken dat ik Powerwolf een paar keer heb gezien op metalfestivals, en dat is totaal niet mijn band.quote:
Jammer, had gehoopt dat Arcade Fire juist steeds meer aan zou slaan bij het T2K publiekquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Reflektor en We Used To Wait hebben er in een verder verleden twee keer ingestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |