Graag gedaan.quote:
Ik heb heel wat lokale bandjes gezien die niet om aan te horen waren, maar dat boeit niemand hier wat. Dus mijn antwoord gaat waarschijnlijk iets worden in de trant van "wat heel erg tegeviel". Nog even denken, momentje.quote:
Inderdaad. Niks écht slecht, maar ik kreeg niet het gevoel van de muziek wat ik thuis soms krijg.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel fijn dat het allemaal goede ervaringen waren
Radical Face inderdaad, en eens.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welcome Home?
Radical Face is in ieder geval een stuk beter dan Kodaline.
Ik vind live GP's ook niet zo leuk hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zandvoort 2021enige race waar ik bij was. Een beetje saai was het wel namelijk
Inderdaad, volgen is wat lastiger. Maar goed ik moest er een keertje bij zijn, en dat is nu gebeurdquote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind live GP's ook niet zo leuk hoorVoor de sfeer, maar je volgt de wedstrijd niet echt lekker
Ik wacht geduldigquote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb heel wat lokale bandjes gezien die niet om aan te horen waren, maar dat boeit niemand hier wat. Dus mijn antwoord gaat waarschijnlijk iets worden in de trant van "wat heel erg tegeviel". Nog even denken, momentje.
Ze hadden er ooit meer toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Arcade Fire![]()
![]()
Schandalig dat dit de enige notering is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |