Zeker waarquote:Op woensdag 28 december 2022 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, volgen is wat lastiger. Maar goed ik moest er een keertje bij zijn, en dat is nu gebeurd
Dat was echt fantastisch. Helaas heb ik Radiohead de dag erna moeten missen.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Waren ook zo steengoed op BKS een paar jaar geleden
@ok01 en ik zijn er ook al ingetuindquote:Op woensdag 28 december 2022 00:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn. ik dacht bijna dat the pharcyde er in stond..
Reflektor en We used to Wait hebben er ook in gestaan.quote:
Tja, metoo hèquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Deze zakt trouwens ook steeds verder weg....
3js tijdens het Bevrijdingsfestivalquote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks écht slecht, maar ik kreeg niet het gevoel van de muziek wat ik thuis soms krijg.
En jij?
95% van mijn N64 tijd ging op aan Goldeneye.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Emptystreet het volgende:
Dit panfluitje doet mij hier aan denken:
HET IS ZELFS DEZELFDE TOONSOORT. Ze mij dat meer mensen dit horen!?
Ik had weer even hoopquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:ok01 en ik zijn er ook al ingetuind
Willem Engel in da House?quote:
Volgend jaar maar eens op m'n lijst zetten.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Deze zakt trouwens ook steeds verder weg....
Een van die nummers van Avicii heeft het begin van Windowsill gejat, dus dat is ook nog een beetje Arcade Fire.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Reflektor en We Used To Wait hebben er in een verder verleden twee keer ingestaan
Ai. Das pijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
3js tijdens het Bevrijdingsfestival![]()
Waren ook maar iets van vijf mensen in het publiek en zij wisten ook niet zo goed wat ze er mee aan moesten. Naast dat de muziek zelf ook erg matig was
Hmm, zat me te bedenken dat ik Powerwolf een paar keer heb gezien op metalfestivals, en dat is totaal niet mijn band.quote:
Jammer, had gehoopt dat Arcade Fire juist steeds meer aan zou slaan bij het T2K publiekquote:Op woensdag 28 december 2022 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Reflektor en We Used To Wait hebben er in een verder verleden twee keer ingestaan
De rollators staan wel netjes aan de zijkant.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:39 schreef Kopiko het volgende:
Een rellerige sfeer in de bejaarden-mosh-pit.
Dragonforce live valt ook altijd tegen, die mag ook wel in mijn lijstje.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, zat me te bedenken dat ik Powerwolf een paar keer heb gezien op metalfestivals, en dat is totaal niet mijn band.
Maar ik probeer een band te vinden die ik echt wilde zien en die kut was.
High five.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Laatste stemlijstgenot voor mij voordat ik ga maffen
16 Deep Purple – Child In Time
22 Metallica – One
35 Guns N Roses- Sweet Child O Mine
40 Fleetwood Mac – The Chain
191 Herman Brood – Saturday Night
203 Pink Floyd – Echoes
218 Evanescence – My Immortal
389 Nightwish – Elan
510 Buena Vista Social Club – Chan Chan
547 The Doors – LA Woman
639 De Dijk – Als Het Golft
684 AC/DC – Let There Be Rock
696 Al Stewart – Year Of The Cat
699 Neil Young – Like A Hurricane
738 Mark Knopfler – What It Is
778 Derek & The Dominos - Layla
934 Doe Maar - Nederwiet
1057 Queen – ‘39
1090 Rufus Wainwright – Going To A Town
1099 Scorpions – Send Me An Angel
1170 Krezip – Lost Without You
1187 Chicago – If You Leave Me Now
1229 Kim Wilde – Cambodia
1239 John Denver - Calypso
1259 Led Zeppelin – Since I’ve Been Loving You
1387 CCR – Born On The Bayou
1430 BB King – The Thrill Is Gone
1744 David Bowie – Blackstar
1778 Black – Wonderful Life
1876 Marvin Gaye & Tammi Terrell – Ain’t No Mountain High Enough
1894 Phil Collins – Something Happened On The Way To Heaven
1950 Fischer-Z – The Worker
Heb dat echt nooit gespeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 00:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
95% van mijn N64 tijd ging op aan Goldeneye.
Ik vond het ook een trieste aanblik. Verder vind ik optredens niet heel snel slecht. Paul McCartney klonk dan niet helemaal zuiver, het was de ervaring om hem eindelijk live te zien dat het helemaal goed maaktequote:Op woensdag 28 december 2022 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ai. Das pijnlijkvind de 3j’s eigenlijk niet zo slecht.
Ik blijf tot Kristallnach, ik bedoel het laatste stemlijst nummer voor 'vandaag' gewoonquote:Op woensdag 28 december 2022 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
High five.
Maar ik blijf nog even voor You've Got A Friend
Nah.. dit is prima toch.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:40 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm beetje badkamerkitsch dit
In maart in Paradiso.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb liever Martha Wainwright om eerlijk te zijn.
Keur ik in ieder geval goed als antwoordquote:Op woensdag 28 december 2022 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, zat me te bedenken dat ik Powerwolf een paar keer heb gezien op metalfestivals, en dat is totaal niet mijn band.
Maar ik probeer een band te vinden die ik echt wilde zien en die kut was.
Ik heb nooit echt bands gezien die tegenvielen. Hooguit qua volume Elton John, dat was zo luid dat was net alsof je op een Dance festival stond. Ja en misschien Eric Clapton met Steve Winwood, maar dat was vooral omdat we kaartjes hadden voor de 2e ring.....quote:Op woensdag 28 december 2022 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dragonforce live valt ook altijd tegen, die mag ook wel in mijn lijstje.
Bloody Motherfucking Asshole had ook wel in de lijst gepast. De eerste zinnen van het liedje zijn prachtig.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb liever Martha Wainwright om eerlijk te zijn.
Ik ga proberen wakker te blijven voor '39.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
High five.
Maar ik blijf nog even voor You've Got A Friend
Ik heb wel eens bands gehad waarbij het geluid wat minder was of die er niet zo'n zin in hadden. Maar dat is wat anders dan echt slecht of kut of waardeloos.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:42 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt bands gezien die tegenvielen. Hooguit qua volume Elton John, dat was zo luid dat was net alsof je op een Dance festival stond. Ja en misschien Eric Clapton met Steve Winwood, maar dat was vooral omdat we kaartjes hadden voor de 2e ring.....
Proserpinaquote:Op woensdag 28 december 2022 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bloody Motherfucking Asshole had ook wel in de lijst gepast. De eerste zinnen van het liedje zijn prachtig.
Dat kan volgend jaar ook nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:43 schreef ok01 het volgende:
Ik ga denk ik rond 1 naar bed, wil morgenochtend nog hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |