Everything now?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit alvast klaar met m'n panfluit voor m'n stemplaat
The streets op lowlandsquote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Even een rondvraag voordat ik inkak: slechtste concert dat jullie ooit gezien hebben?
Geen éénquote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Even een rondvraag voordat ik inkak: slechtste concert dat jullie ooit gezien hebben?
Teveel onder invloed van om een eerlijk antwoord te gevenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
quote:
Slechtste live race dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen één
Het zijn er ook niet heel veel die ik heb bezocht.
Ik ga ook nooit meer naar een concert. Vind het eigenlijk sowieso nooit echt leuk.
Klinkt inderdaad teleurstellend. Doet me een beetje denken aan toen ik Muse in het Goffertpark zag en het hele publiek zo'n beetje stil stondquote:Op woensdag 28 december 2022 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
slecht wil ik het niet noemen, maar 2e keer death grips zien was wel een beetje teleurstellend.Iets minder enthousiasme in het publiek, veel meer mainstream volk zat in de zaal. de 1e keer dat ik ze zag was de zaal gewoon een grote moshpit. Tering, dat was intens. Dan is dat 2e bezoek gewoon erg matig geweest in contrast.
The Offspring, Rock Am Ring 2008.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Limp Bizkit in de AFAS een paar jaar geledenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Lastige dit. Ik heb best een hoop concerten gezien die ik meteen daarna weer vergat omdat er niks aan was, maar oprecht slecht eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Lastige vraag. Ik heb genoeg matigs gezien, zeker als voorprogramma. Nick Oliveri in Hedon blijft me ook bij. Die was dronken en chagrijnig en al heel snel weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
België 2021quote:Op woensdag 28 december 2022 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slechtste live race dan?
Wel fijn dat het allemaal goede ervaringen warenquote:Op woensdag 28 december 2022 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen één
Het zijn er ook niet heel veel die ik heb bezocht.
Ik ga ook nooit meer naar een concert. Vind het eigenlijk sowieso nooit echt leuk.
Er zullen mensen op gestemd hebben?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
Kodaline is toch echt zo matig. Waarom staat dit in de lijst?
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Teveel onder invloed van om een eerlijk antwoord te geven![]()
![]()
Bedankt Hansquote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zullen mensen op gestemd hebben?
Dat zullen dan vooral stomme mensen zijn!quote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zullen mensen op gestemd hebben?
Zandvoort 2021quote:Op woensdag 28 december 2022 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slechtste live race dan?
Welcome Home?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor een moment verwar ik dit altijd met die Nikon commercial song.
quote:Op woensdag 28 december 2022 00:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
The Offspring, Rock Am Ring 2008.
Totaal futloos, geen energie, bagger slecht, kwam niet over, publiek kwam niet op gang en de zanger leek net alsof die 5 minuten geleden nog met zijn hand in zijn broek voor de tv biertjes zat weg te tikken.
Er was één iemand die totaal uit zijn dak ging, de bassist, en dat was een invaller
Graag gedaan.quote:
Ik heb heel wat lokale bandjes gezien die niet om aan te horen waren, maar dat boeit niemand hier wat. Dus mijn antwoord gaat waarschijnlijk iets worden in de trant van "wat heel erg tegeviel". Nog even denken, momentje.quote:
Inderdaad. Niks écht slecht, maar ik kreeg niet het gevoel van de muziek wat ik thuis soms krijg.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel fijn dat het allemaal goede ervaringen waren
Radical Face inderdaad, en eens.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welcome Home?
Radical Face is in ieder geval een stuk beter dan Kodaline.
Ik vind live GP's ook niet zo leuk hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zandvoort 2021enige race waar ik bij was. Een beetje saai was het wel namelijk
Inderdaad, volgen is wat lastiger. Maar goed ik moest er een keertje bij zijn, en dat is nu gebeurdquote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind live GP's ook niet zo leuk hoorVoor de sfeer, maar je volgt de wedstrijd niet echt lekker
Ik wacht geduldigquote:Op woensdag 28 december 2022 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb heel wat lokale bandjes gezien die niet om aan te horen waren, maar dat boeit niemand hier wat. Dus mijn antwoord gaat waarschijnlijk iets worden in de trant van "wat heel erg tegeviel". Nog even denken, momentje.
Ze hadden er ooit meer toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Arcade Fire![]()
![]()
Schandalig dat dit de enige notering is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |